×
3 دلیل برای نخریدن تور پوکت

3 دلیل برای نخریدن تور پوکت

شاید با خواندن عنوان مقاله که 3 دلیل برای نخریدن تور پوکت است کمی متعجب شده باشید. نوید گشت در این مجله گردشگری خود قصد دارد در مورد این 3 دلیل صحبت کند. جزیره پوکت دقیقا در جنوب غربی کشور تایلند قرار دارد. برای این که بتوان به جزیره پوکت رسید، نیاز است تا در حدود 863 کیلومتر از بانکوک پایتخت کشور تایلند فاصله گرفت. به عقیده بسیاری از گردشگرانی که به این جزیره زیبا سفر کرده‌اند، پوکت تمام المان‌هایی که باعث می‌شوند تا سفری خاطره انگیز داشته باشید را یکجا دارد. با این تفاسیر اگر تور پوکت را خریداری نکنید یک عمر حسرت ندیدن این جزیره زیبا را در دل خواهید داشت.

چرا تور پوکت؟

اگر در زمره افرادی هستید که تاکنون به جزیره زیبا و چشم نواز پوکت سفر نکرده‌اید، قصد داریم در این قسمت از رازی پرده برداریم که در هیچ وب سایت دیگری به آن کوچک‌ترین اشاره‌ای نشده است.

 

خرید تور پوکت

 

با دیدن پوکت به مناطق دیگر سفر نخواهید کرد

اولین و مهم‌ترین دلیل را می‌توان زیبا بودن این جزیره دانست. این جزیره یکی از جزایر بکر و دست نخورده در دنیاست که فضای سبز فوق العاده زیبایی دارد. افرادی که در شهرهای صنعتی و آلوده همچون تهران زندگی می‌کنند، همواره از آب و هوای آلوده شهر گلایه دارند. در این جزیره اما می‌توانید از ته دل نفس عمیق بکشید و ریه‌های خود را پر از اکسیژن خالص و به دور از هرگونه آلودگی کنید. 

امکان سفر به پوکت در هر فصلی از سال

شاید برایتان جالب باشد بدانید که پوکت آب و هوایی استوایی دارد. همین موضوع باعث شده تا در هر فصلی از سال فارغ از سرما و گرما، بتوان به این کشور زیبا سفر کرد. اگر تجربه سفر به کشورهای اروپایی را داشته باشید، خیلی خوب با این قضیه آشنایی دارید که در فصول سرد سال مانند زمستان سرمای استخوان سوزی بر این قاره حاکم است. این موضوع برای گردشگران مختلف به خصوص افرادی که در کشورهای گرمسیر دنیا زندگی می‌کنند، یک محدودیتی ایجاد می‌نماید تا در فصل زمستان و پاییز بر روی سفر به کشورهای اروپایی خط قرمز بکشند. 
این موضوع اما در مورد جزیره پوکت صدق نمی‌کند. حتی در فصول سرد سال نیز هوای این جزیره به صورتی است که شما می‌توانید بدون هیچ گونه مشکلی در سطح شهر تردد داشته باشید. البته فراموش نکنید که هر از گاهی ممکن است شاهد باران‌های گاه و بیگاه باشید. عشاق یک توصیه طلایی برای شما داریم، در فصل پاییز اقدام به خرید تور پوکت کنید. با این تفاسیر و بدون وجود داشتن محدودیتی هر زمان که دلتان بخواهید می‌توانید چمدان‌های سفر خود را برای رفتن به پوکت ببندید. 
شاید برایتان جالب باشد بدانید که به همین دلیل تور پوکت در سال‌های اخیر نسبت به سایر تورها در کشور فروش زیادی را به خصوص در فصول سرد سال داشته است. 

قیمت پایین نسبت به سایر تورها

شرایط اقتصادی جامعه به صورتی شده است که بسیاری از افراد توانایی خرید تورهای گران قیمت را ندارند. همین مسئله سبب می‌شود تا آمار خرید تورهای خارجی در کشور روندی نزولی داشته باشد. در این میان اما هزینه تور پوکت نسبت به سایر تورها پایین‌تر است و این امکان وجود دارد تا هر شخصی با هر سطح درآمدی توانایی خرید این تور را داشته باشد. 

 

تور پوکت

 

حواستان به خط قرمزهای پوکت باشد

هر کشور و البته شهری یک سری قوانین مخصوص به خود را دارد. جزیره پوکت نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاید برخی از قوانین حاکم بر این جزیره برای مردم ایران ناشناخته باشد. یکی از علت‌های ناشناخته بودن این قوانین را می‌توان تفاوت در فرهنگ‌ها دانست.
پوشیدن لباس‌های خیلی باز در سطح شهر به کل ممنوع است. یک باور غلطی که به اشتباه در میان مردم ایران جا افتاده، این موضوع است که در کشور تایلند می‌توانند هر پوششی داشته باشند، در صورتی که این یک تصور غلط است. نوع پوشش شما باید مطابق با عرف این کشور باشد. 
جمع آوری مرجان و صدف‌های دریایی نیز در سواحل جزیره پوکت ممنوع است. افرادی که اهل سفر کردن هستند به خوبی می‌دانند که این قانون در بسیاری از کشورها وجود ندارد. در صورتی که در جزیره پوکت این قضیه 180 درجه فرق دارد.
اجازه غذا دادن به ماهی‌ها و گونه‌های جانوری آبزی مختلف را ندارید. به این موضوع دقت حداکثری داشته باشید چرا که در صورت انجام آن‌ها جریمه‎‌های سختی در انتظار شما خواهد بود.

سخنی پایانی

نوید گشت یکی از آژانس‌های هواپیمایی با تجربه در زمینه فروش انواع تور پوکت، تور تایلند و... است که می‌توانید برای خرید تور خود با آن‌ها ارتباط بگیرید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر و تکمیلی‌تر با ما در ارتباط باشید. 


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر