×
خرید تور تایلند و تجربه یک سفر خاطره انگیز

خرید تور تایلند و تجربه یک سفر خاطره انگیز

 

شاید برای شما جالب باشد که بدانید هر ساله میلیون‌ ها نفر به کشور زیبا و رویایی تایلند سفر می‌ کنند؛ تا بتوانند از جاذبه‌ های زیبا این کشور حداکثر استفاده را ببرند. تایلند برای ایرانیان نیز جزو یکی از مقاصد گردشگری بسیار عالی و پرطرفدار می باشد. این کشور زیبا با آب و هوای استوایی و نیمه خشکی که دارد جزو یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی در فصل‌ های مختلف سال به حساب می‌ آید.
مطمئناً افراد با شنیدن نام تایلند تصویری از طبیعت زیبا و بکر این کشور را تجسم می‌ کنند. جاذبه‌ های گردشگری بسیار مختلفی در کشور تایلند وجود دارند که می توانند تا سالیان سال در ذهن گردشگران و توریست‌ ها به یادگار ثبت شوند. به همین دلیل برای یک بار هم که شده افراد دوست دارند تور تایلند را خریداری کرده و قدم به این کشور رویایی و اسرارآمیز بگذارند تا بتوانند لحظات بسیار نابی را تجربه کنند.


چرا تایلند مهد گردشگری دنیا شناخته می‌ شود؟

تایلند در کل دنیا به مهد گردشگری شناخته شده است. به همین دلیل افراد بسیار زیادی خواهان خرید تور تایلند هستند تا وارد این سرزمین زیبا و بی‌ نظیر شوند. جاذبه‌ های گردشگری کشور تایلند به قدری زیاد و متنوع می‌ باشند که نمی‌ توان در رابطه با تمام این جاذبه به صورت کامل صحبت نمود. 
تایلند یک کشور پر جنب و جوش و بسیار زنده است. شما هر ساعت از شبانه روز که قدم در خیابان‌ های زیبای این کشور بگذارید می‌ توانید؛ برای خود تفریح‌ های سرگرم کننده‌ ای را پیدا کرده و لحظات بسیار عالی را سپری کنید. این کشور عالی هر ساله میزبان میلیون‌ ها گردشگر از اقصی نقاط دنیا می‌ باشد. اهداف افراد برای سفر به کشور تایلند متفاوت است‌. اکثر افرادی که تور تایلند را خریداری می‌ کنند به دنبال دیدن جاذبه‌ های گردشگری و زیبایی‌ های این کشور می‌ باشند. 
شما می‌ توانید با رفتن به کشور زیبا و رویایی تایلند از معابد قدیمی آن دیدن کرده و از نزدیک راهبان نارنجی پوش را ببینید و قدم در تونل زمان بگذارید‌. دیدن مناظر سرسبز و دهکده‌ های زیبا و سنتی تایلند و آشنایی با آداب و رسوم مردم این کشور نیز خالی از لطف نیست. جاذبه‌ های گردشگری بسیار خاص و بی‌ نظیر در کشور تایلند سبب شده که این کشور در کل دنیا به مهد گردشگری شناخته شود. تنها کافیست شما یک بار قدم در این کشور بی‌ نظیر بگذارید و لحظات بسیار هیجان انگیزی را تجربه کنید.

 

 

Image

 


تور تایلند را گران نخرید.

به قدری جاذبه‌ های موجود در کشور تایلند، هیجان انگیز و وسوسه کننده است که افراد بسیار زیادی به دنبال خرید تور تایلند هستند تا بتوانند به این کشور بسیار عالی سفر کنند. در نظر داشته باشید شما با استفاده از روش‌ های مختلف می‌ توانید تور تایلند را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. 

  • خرید از آژانس هواپیمایی معتبر

اولین روش خرید از یک آژانس هواپیمایی بسیار معتبر است. شما می‌ توانید از آژانس‌ هایی که کارگزار اصلی فروش تور تایلند هستند بلیط خود را خریداری کرده و با قیمت بسیار مناسب به این کشور سفر کنید‌. همچنین می‌ توانید از آفر های موجود بر روی تور تایلند نیز استفاده نمایید. در نظر داشته باشید در بعضی از فصل‌ ها تور تایلند با قیمت بسیار مناسبی به افراد ارائه می‌ شود. البته تور تایلند پاییز تجربه ای بسیار عالی است که به هیچ عنوان نباید آن را از دست داد. آب و هوای تایلند در این فصل بسیار بکر و بی‌ نظیر است. افرادی که در این فصل به تایلند سفر می‌ کنند می‌ توانند از آب و هوای بسیار عالی این کشور استفاده کنند. شاید در نگاه اول قیمت تور تایلند کمی گران به نظر بیاید. اما با ایجاد کمی تغییر در نوع هتل، نوع پرواز و همچنین تعداد روز های اقامت در این کشور زیبا می‌ توانید تا حدودی قیمت تور تایلند را کاهش دهید.

  • خرید از وب سایت های اینترنتی

وب سایت های اینترنتی زیادی در کشور فعالیت دارند که می توانید؛ تور تایلند خود را از آن ها خریداری نمایید. به این موضوع توجه داشته باشید که با خرید از وب سایت می توانید یک مقایسه قیمتی نیز داشته باشید. 


7 دلیل برای خرید تور تایلند

  
برای خرید تور تایلند دلایل بسیار زیادی وجود دارد تا افراد با دیدن و شنیدن این دلایل راغب شوند که تور تایلند را خریداری کرده و قدم به این سرزمین رویایی و جذاب بگذارند. برخی از این دلایل عبارتند از

  • دیدن تعداد زیادی مجسمه بودایی.
  • وجود زیباترین دریاچه صورتی در تایلند.
  • هتل‌ های بسیار لوکس و با کیفیت.
  •  مشاهده حیات وحش بسیار بکر از نزدیک.
  •  وجود طبیعتی سرسبز و اعجاب انگیز. 
  • وجود بار های ساحلی افسانه‌ ای. 
  • دیدن گونه‌ های عجیب حیات وحش در پارک ملی khao sok 

تایلند بهشت غواصان نیز به حساب می‌ آید و افرادی که به غواصی علاقه دارند؛ می‌ توانند در دریای زیبا و نیلگون تایلند به تفریح مورد علاقه خود بپردازند.


چه زمانی برای خرید تور تایلند مناسب است؟


به طور کلی نمی‌ توان یک زمان مشخص را برای خرید تور تایلند تعیین کرد. در نظر داشته باشید هر کدام از شهرهای تایلند در فصل‌ های مختلف ارزش سفر دارند. در ماه نوامبر تا می یعنی ماه آبان تا اردیبهشت به این شهر باید سفر کرد. ماه اکتبر تا فوریه که مصادف با مهر تا اسفند است نیز برای سفر به شهر های چیانگ‌ مای و تایلند شمالی مناسب می‌ باشد.اگر شما می‌ خواهید به شهر زیبای پوکت سفر کنید پیشنهاد ما به شما ماه دسامبر تا ژانویه می باشد.

 

 

Image

 


شرایط سفر به تایلند


اگر شما در سال ۲۰۲۳ قصد دارید به کشور زیبا و جذاب تایلند سفر کرده و تور تایلند را خریداری کنید؛ باید در رابطه با شرایط سفر به تایلند اطلاعاتی را به دست بیاورید. شما قبل از سفر خود باید با یک کارگزار معتبر صحبت کرده و از طریق این کارگزار درخواست ویزای خود را ارائه دهید. افراد به صورت انفرادی نمی‌ توانند ویزای تایلند را دریافت کنند. از تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۲ برابر با ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ قوانین جدیدی برای ورود به کشور تایلند اجرا شده است. بر اساس این قوانین تمام گردشگران باید واکسن‌ های خود را که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است زده باشند. همچنین افرادی که آخرین واکسن خود را تزریق کرده اند؛ باید ۱۴ روز صبر کرده و بعد از گذشت این مدت زمان اقدام به دریافت ویزای تایلند کنند. مامورین گذرنامه حتماً کارت واکسن بین المللی مسافران را کنترل می‌ کنند. به این صورت سلامت مردم تایلند و مسافران و گردشگران به صورت کامل حفظ می‌ شود.
مدارک لازم برای خرید تور تایلند
افرادی که قصد خرید تور تایلند را دارند باید یک سری مدارک را ارائه دهند تا بتوانند دریافت ویزای خود را تسریع بخشند. این مدارک شامل اصل پاسپورت مدت‌ دار، کپی از صفحه‌ های شناسنامه، ارائه دو قطعه عکس رنگی ۳ در4 ارائه کپی کارت ملی، ارائه کارت واکسن دیجیتال که QR code دارد و همچنین پرینت سه ماهه گردش حساب جزو مدارکی می‌ باشند که افراد باید آن ها را به کارگزار ارائه دهند. در نظر داشته باشید که در هنگام دریافت پرینت سه ماهه گردش حساب خود باید ۵۰ میلیون به عنوان مانده درون حساب افراد باشد.


پیشنهاد طلایی نوید گشت


اگر‌ شما در خرید تور تایلند مصمم هستید آژانس هواپیمایی نوید گشت برای شما یک پیشنهاد خاص و ویژه دارد. شما می‌ توانید از تور های ترکیبی تایلند استفاده کرده و تور تایلند ارزان را خریداری نمایید. به این صورت می‌ توانید از مناسب‌ ترین قیمت تور تایلند بهره‌مند شوید و با یک تیر دو نشان بزنید. 
با سفر به این کشور زیبا می‌ توانید از شهر های مختلف آن دیدن کنید. تور ترکیبی آژانس نوید گشت این امکان را در اختیار متقاضیان قرار می‌ دهد تا بتوانند در مدت زمانی که در کشور تایلند اقامت دارند از شهر های مختلف و زیبای این کشور مانند پاتایا و پوکت دیدن کرده و جاذبه‌ های این کشور جنوب شرقی آسیا را از نزدیک‌ مشاهده کنند؛ همچنین می‌ توانند با آداب و رسوم مردم این کشور آشنایی پیدا کرده و از غذا های بی‌ نظیر شهر های مختلف آن استفاده کنند. 
اگر می‌ خواهید تجربه یک سفر خاص و بی‌ نظیر را در خاطره خود هک نمایید پیشنهاد ما به شما استفاده از تور های ترکیبی و بسیار مهیج است. هر روز هفته و 24 ساعت شبانه روز می توانید با مجموعه نوید گشت در ارتباط باشید. 


سخن پایانی


بسیاری از افراد به دنبال انتخاب منطقه‌ ای  زیبا می‌ باشند تا بتوانند در این منطقه خاص، رویاهای خود را از نزدیک مشاهده کنند. تایلند همان کشور رویایی می‌ باشد که شما می‌ توانید در جنگل‌ ها و طبیعت بکر آن قدم زده و گونه‌ های جانوری بسیار زیبا و خاصی را از نزدیک مشاهده کنید. 
می‌ توانید بر روی شن‌ های داغ سواحل این کشور قدم زده و از آرامش دریای آن لذت ببرید. می‌ توانید شب‌ ها به خیابان‌ های پر جنب و جوش و زنده تایلند رفته و از غذا های خیابانی بسیار خوشمزه آن استفاده کنید. در نظر داشته باشید که تایلند کشوری بسیار زنده و پر جنب و جوش است. می‌ توان گفت شما در سفر به این کشور هیجان انگیز وقت کم می‌ آورید. با خرید تور تایلند هیچ لحظه‌ ای بدون برنامه و بدون هیجان برای شما درون این کشور نمی‌ گذرد. پس این شانس را به خود و عزیزانتان دهید تا قدم در یک کشور اعجاب انگیز گذاشته و تجربی‌ های بسیار بی‌نظیری را لمس نمایید. شما لایق سفر به کشور اعجاب انگیز و اسرار گونه تایلند هستید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر