×
ناگفته هایی در مورد خدمات ویزای کانادا

ناگفته هایی در مورد خدمات ویزای کانادا

این کشور دارای زیبایی‌های طبیعی می‌باشد و از نظر پیشرفت تکنولوژی و اقتصادی با همسایه خود یعنی آمریکا رقابت بسیار نزدیکی دارد. البته بین کشور کانادا و آمریکا تفاوت‌های فاحشی وجود دارد. بخش بسیار زیادی از کشور کانادا به تاریخ و فرهنگ اختصاص داده شده است. همین مورد است که باعث تفاوت فاحش این دو کشور با یکدیگر می‌شود.
به طور کلی کانادایی‌ها دارای سطح کیفیت زندگی بسیار بالایی هستند. به دلیل وجود زمینه‌هایی مانند احترام به حقوق شهروندی، زمینه‌های اقتصادی، جلوگیری از فساد و جرم سرآمد تمامی کشورهای مطرح دنیاست. همچنین به دلیل وسعت جغرافیایی که در این منطقه حاکم است با حضور در آن شاهد تنوع آب و هوایی بسیاری خواهید بود.
البته اکثر آب و هوای این منطقه کوهستانی نیست و اکثر مردم این کشور عادت به زندگی در سرما دارند. در ادامه این مقاله اطلاعاتی را در خصوص خدمات ویزا ارائه خواهیم داد.
روند دریافت ویزای کانادا بسیار چالش برانگیز و پیچیده است. چرا که شامل مستندات و تحقیقات بسیار زیادی است که در هنگام درخواست ویزا باید ارائه دهید. نکته‌ای که باید بدانید آن است که کشور کانادا به مهاجران احتیاج دارد و اگر مسیر صحیحی را برای اخذ ویزا انتخاب کنید این موضوع قطعاً به نفع شما خواهد بود و می‌توانید خیلی راحت و سریع از مزایای این کشور مدرن استفاده کنید. به اولین موردی که در هنگام درخواست ویزا باید توجه داشته باشید انتخاب گزینه مناسب مهاجرت می‌باشد. این مورد وابسته به شرایط و اهداف فرد متقاضی، متفاوت است اما به طور کلی دو دسته ویزا وجود دارد.
•    ویزای موقت.
•    ویزای اقامت دائم.

خدمات ویزای کانادا را با کیفیت دریافت کنید

در ادامه این مقاله به انواع ویزا اشاره خواهیم کرد.

ویزای موقت

ویزای موقت ویزایی است که برای تفریح و یا تحصیل به افراد ارائه می‌گردد و اگر شخصی تمایل داشته باشد تا به صورت محدود در کشور کانادا اقامت داشته باشد می‌تواند از این ویزا استفاده کند.

ویزای تحصیلی

کانادا یکی از قدیمی‌ترین و قوی‌ترین نظام‌های آموزشی را دارد و یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل می‌باشد. این کشور را قدرتمندترین کشور برای تحصیل می‌دانند و از مهمترین نکاتی که در هنگام اخذ ویزای تحصیلی کانادا لازم است تا بدانید آن است که می‌توانید خانواده و یا همسر خود را نیز به همراه خود به این مقصد دوست داشتنی ببرید . نکته‌ای که بر کمتر کسی پوشیده است این مورد است که کشور کانادا برای دانشجویان بین‌المللی یک مقصد فوق العاده و یک سکوی پرتاب بی‌نظیر به حساب می‌آید. سیستم آموزشی در این کشور به دو بخش عمومی و خصوصی تقسیم می‌شود و این تقسیم بندی برای دوره‌های متفاوت تحصیلی صدق می‌کند.

سوپر ویزا

برای بازدید کنندگانی که برای مدت زمان بسیار کمی نیاز به اقامت در کانادا دارند این ویزا پیشنهاد می‌شود. این ویزا برای اهداف مختلفی ارائه می‌گردد. یکی از این اهداف می‌تواند بازدید والدین و پدربزرگ مادربزرگ از خویشاوندانشان باشد. به این ویزا، ویزای سوپر گفته می‌شود که نام دیگر آن اقامت موقت نیز است. افرادی که از این ویزا استفاده می‌کنند مجاز به تحصیل و کار در این کشور نیستند و فقط می‌توانند به قصد بازدید از اقوامشان به این کشور سفر کنند.

ویزای توریستی کانادا 

وقتی شخصی برای یک مدت زمان کوتاه کمتر از ۶ ماه به کشور کانادا سفر می‌کند باید ویزای موقت و یا ویزای توریستی دریافت کند. این ویزا نیز وابسته به شرایط شخصی فرد متقاضی دارای انواع متفاوتی است. با در دست داشتن این ویزا می‌توانید از مواردی همچون گردشگری، دیدار از خانواده و غیره استفاده کنید. دریافت این ویزا یک شرط کلی دارد و آن این است که در زمان داشتن این مجوز، امکان کار و یا تحصیل در کشور کانادا را نخواهید داشت و بعد از اتمام مدت ویزا باید به کشور مبدا بازگردید.
ویژگی هایی که باید مجموعه های ارائه دهنده این خدمت آن را بدانند
به طور کلی لازم است بدانید خدمات ویزای کانادا در آژانس‌های هواپیمایی مختلف متفاوت می‌باشد. هر آژانس هواپیمایی با توجه به صلاحدید و اهداف شخصی خود خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد. اما به طور کلی خدمت عمده‌ای که از سمت آژانس هواپیمایی ارائه می‌گردد آن است که شما می‌توانید مدارک خود را به کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی ارائه کنید تا آنها با امتیاز، قدرت و دانشی که دارند نسبت به اخذ ویزا برای فرد متقاضی اقدام کنند.

با نوید گشت خیالتان راحت باشد

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی، اروپایی به همراه ارائه دهنده خدمات ویزای کانادا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. در این مقاله سعی کردیم در خصوص خدمات ویزای کانادا و ارائه این خدمت اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. اگر ابهامات شما به صورت کامل در خصوص این موضوع برطرف نشده است با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه به صورت تلفنی، وب سایت و یا به صورت حضوری می‌باشد.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر