×
خدمات ویزای کانادا اجباری برای ایرانیان

خدمات ویزای کانادا اجباری برای ایرانیان

افرادی که نسبت به اخذ ویزای توریستی اقدام می‌کنند باید مدارکی نظیر بیمه نامه، رزرو هتل و غیره را به سفارتخانه ارائه دهند. به طور کلی اخذ ویزای کانادا دارای ۴ رکن اساسی می‌باشد.

  • پیشینه سفر در ۱۰ سال اخیر

 در این زمینه بهتر است تا فرد دارای سفرهای بسیاری باشد و حداقل دارای یک ویزای معتبر مانند ویزای استرالیا، شینگن و یا آمریکا باشند.

  • تمکن مالی و گردش حساب بالا

دارا بودن تمکن مالی مورد نیاز برای اخذ ویزای کانادا حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیون تومان به ازای یک نفر می‌باشد. به عنوان مثال حداقل هزینه قابل قبول برای یک خانواده دو نفره برای اخذ ویزا، حداقل یک میلیارد تومان می‌باشد. در صورتی که به وسیله دعوت‌نامه اقدام به سفر نمایید لازم است تا قید کنید که تمامی هزینه‌های سفر شما بر عهده شخص دعوت کننده می‌باشد. در این حالت کمبود موجودی حساب شما قابل اغماض است. مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که هیچگونه افزایش ناگهانی در مبلغی که در حساب شما وجود دارد قابل قبول نیست.

  • داشتن خودروی ارزشمند و یا سند ملکی.
  • دارا بودن مدارک شغلی معتبر.

منظور از خدمات ویزا چیست؟

در ابتدا لازم است بدانید ویزا مجوزی است که به وسیله آن می‌توانید به یک کشور خارجی وارد شوید و برای مدتی محدود در آنجا اقامت داشته باشید. دولت در هر کشوری با توجه به شرایط فرهنگی و سیاسی خود و با توجه به روابطی که با کشورهای دیگر دارد الزامات خاصی نیز دارد. به طور مثال ایرانی‌ها برای ورود به منطقه شینگن باید نسبت به اخذ ویزا و مشتقات فراوان آن اقدام نمایند. در صورتی که ایرانی‌ها برای سفر به کشور همسایه مانند ترکیه نیاز به اخذ مجوز ندارند و به راحتی می‌توانند به آنجا سفر داشته باشند. لازم است بدانید اخذ ویزا دارای قواعد و ضوابط خاصی می‌باشد. که هر کشور دارای محدودیت‌های ویژه‌ای در مدت اقامت می‌باشد. محدودیت اقامت وابسته به سفرهایی که شخص متقاضی در پاسپورت خود داشته است تعیین می‌شود. ویزا معمولاً به صورت برچسب و یا مهر در گذرنامه فرد درخواست دهنده اعمال می‌شود. ویزا برای یک فرد تضمین کننده ورود شخص به کشور مقصد نیست و مقامات مرزی اجازه دارند تا آن را لغو کنند.

خدمات ویزای کانادا نوید گشت

چه زمانی نیاز به استفاده از خدمات ویزای کانادا وجود دارد؟

زمانی که تصمیم سفر به کانادا را دارید لازم است تا نسبت به اخذ ویزای آن نیز اقدام نمایید. معمولاً پروسه اخذ ویزا از کشور کانادا 14 تا 21 روز کاری زمان می‌برد. در ادامه اطلاعاتی که در هنگام اخذ ویزا باید به آن توجه داشته باشید را دراختیارتان قرار خواهیم داد. لازم است بدانید اخذ ویزا دارای شرایط ویژه‌ای می‌باشد و دارای ضوابط خاصی است. اگر قصد دریافت ویزا را دارید لازم است توجه داشته باشید مدت زمان اقامت شما در کشورهای مورد نظر وابسته به شرایط مختلفی می‌باشد و دارای محدودیت‌هایی است.
 به طور کلی لازم است بدانید بازه زمانی اقامت برای هر کشور بعد از اخذ ویزا وابسته به تعداد سفرهای شخص درخواست کننده تعیین می‌شود. ویزای بعضی از کشورها به صورت مهر می‌باشد و در گذرنامه فرد درخواست کننده اعمال می‌شود و ویزا در بعضی از کشورها به صورت حضوری و بعد از پا گذاشتن در خاک آن کشور به فرد ارائه می‌گردد. آژانس‌های هواپیمایی که در زمینه اخذ ویزا فعالیت می‌کنند مجوز سرویس دهی به افراد در خصوص اخذ ویزا و صدور تقاضا نامه آنها را از جانب سفارتخانه کشورهای مورد نظر دارا می‌باشند. به همین دلیل بهترین و راحت‌ترین کار برای افراد متقاضی دریافت ویزا این است که به صورت مستقیم با کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی در ارتباط باشند تا پروسه ارسال و درخواست ویزای آنها در سریع‌ترین زمان ممکن پیش رود. به طور کلی می‌توان عنوان کرد از الزامات اولیه دریافت ویزا باید به موارد ذیل توجه داشته باشید:
 نداشتن سابقه کیفری.
 قرار نداشتن اسم فرد در لیست افراد تحت تعقیب.
 عدم ابتلای افراد به بیماری‌های واگیردار.
  داشتن تمکن مالی.

نوید گشت نقطه اطمینان شما در این مسیر

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی با توانایی اخذ ویزا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای مطلع شدن از مراحل اخذ ویزا و شرایط آن تنها کافی است با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. توصیه ما به شما سپردن صفر تا صد کارها به کارشناسان این مجموعه می‌باشد. برای انجام امور خدمات ویزای کانادا با ما در ارتباط باشید. 
 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر