×
دلایل ریجکت شدن درخواست ویزای کانادا + لزوم استفاده از خدمات ویزای کانادا

دلایل ریجکت شدن درخواست ویزای کانادا + لزوم استفاده از خدمات ویزای کانادا

ویزای کانادا مدرکی است که در پاسپورت فرد گردشگر ضمیمه می‌شود و نشان دهنده آن است که شخص دارای شرایط مناسب جهت اقامت در کشور مقصد می‌باشد یا خیر؟
همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم دولت کانادا قوانین سفت و سختی را جهت صدور ویزا وضع کرده است. با این حال اگر یک فرد با قوانین این کشور به صورت کامل آشنایی داشته باشد می‌تواند شانس خود را در دریافت ویزای این کشور و خدمات ویزای کانادا افزایش دهد. 
قطعاً رد شدن درخواست ویزا و یا اصطلاحاً ریجکتی ویزا کابوس هر فرد گردشگری می‌باشد. این مورد زمانی غیر قابل تحمل می‌شود که فرد درخواست کننده، مراحل زیادی را از نظر مالی و زمانی صرف کرده باشد.
تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا مهم‌ترین عوامل ریجکتی ویزا و لزوم استفاده از خدمات ویزا را به صورت کامل عنوان کنیم. به طور کلی چندین عامل در ریجکتی ویزا نقش موثری را ایفا می‌کند اما مهم ترین موضوع در ریجکتی ویزا به شرح ذیل می‌باشد:
تردید افسر مهاجرت در خصوص انگیزه فرد گردشگر برای سفر به کانادا 
البته این تردیدها می‌تواند علل گوناگونی داشته باشد که در ادامه به این علل اشاره خواهیم کرد:
•    تردید افسر سفارت در خصوص بازگشت فرد گردشگر به کشور
•    تردید در خصوص انگیزه فرد گردشگر برای سفر به کانادا 
•    ضعیف بودن سابقه سفری فرد متقاضی
•    کافی نبودن مدارک مالی فرد گردشگر 
•    وجود پیوند خانوادگی ضعیف در کشور مبدا 
تردید در خصوص هر کدام از این موارد می‌تواند منجر به رد شدن درخواست ویزای شما از سمت سفارت گردد. علاوه بر مواردی که عنوان کردیم موارد دیگری نیز می‌تواند باعث ریجکتی ویزا شود اما این موارد جزو مهمترین موارد ریجکتی ویزا به حساب می‌آید.
در ادامه این مقاله به علت ریجکت شدن ویزای کانادا و حداکثر زمان مورد نیاز برای درخواست مجدد این ویزا به صورت کامل اشاره خواهیم کرد و سعی می‌کنیم به ابهامات شما در این زمینه صورت کامل پایان دهیم. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

علت ریجکت شدن ویزای کانادا

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم ریجکتی ویزای کانادا دلایل بسیار زیادی دارد. لازم است بدانید ویزای کانادا به صورت موردی و یا در اصطلاح به صورت کیس بای کیس بررسی می‌شود. به همین دلیل نمی‌توان لیستی از دلایل رد شدن ویزا و یا ریجکتی آن عنوان کرد.
طبق سال‌ها تجربه می‌توان دلایلی که تاکنون به علت آن ویزای افراد متقاضی رد شده است را عنوان نمود. موردی که لازم است بدانید آن است که افراد برای اخذ ویزای کانادا در جایگاه یک متهم قرار می‌گیرند و باید بی‌گناهی خود را به سفارت مورد نظر اثبات نمایند که این مورد با داشتن مدارک کافی و در زمان درست امکان‌پذیر است.
در سایت اداره مهاجرت مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کانادا به صورت واضح قید شده است. بعضی از موارد در هنگام اخذ ویزای کانادا دارای تاثیر بسیار زیادی می‌باشد. در ادامه به دلایل رد شدن ویزا از سمت سفارت کانادا اشاره خواهیم کرد.
•    نداشتن بودجه کافی برای پرداخت هزینه‌های سفر 
•    مشخص نبودن منبع تامین کننده مالی
•    کافی نبودن مبلغ تمکن مالی
•    قانع نشدن افسر ویزا و هدف وی از سفر به کانادا
•    سابقه سفری 
•    ارائه ندادن برنامه و هدف فرد گردشگر از سفر به کانادا
•    ناقص بودن فرم‌ها و مدارک
•    نبودن علل کافی برای بازگشت متقاضی به کشور مبدا 
•    نقض استانداردهای امنیتی

 

 

خدمات ویزای کانادا

 

 

حداکثر زمان مورد نیاز برای درخواست مجدد ویزا

این مورد به این معناست که در صورتی که با درخواست ویزای شما موافقت نگردد می‌توانید به صورت مجدد و در اسرع وقت و با پرداخت هزینه مجدد نسبت به درخواست ویزای کانادا اقدام نمایید.
در مرحله اول شما برای درخواست ویزا مبلغی معادل ۱۰۰ دلار آمریکا پرداخت نموده‌اید و برای درخواست مجدد نیازی به پرداخت دوباره این مبلغ نیست. تنها با پرداخت هزینه درخواست ویزا به سفارت، می‌توانید مدارک خود را تکمیل کنید و مجدد به سفارت ارائه نمایید.
توصیه می‌کنیم به علت حساسیت بالا در امر خدمات ویزای کانادا و زمانبر بودن آن، از مشاوران و کارشناسان این امر کمک بگیرید. مدارک خود را به صورت کامل به کارشناسان مزبور ارائه نمایید. با انجام این کار قطعاً دغدغه‌ای از بابت اخذ ویزا نخواهید داشت چرا که اطمینان حاصل می‌کنید ویزای شما صادر خواهد شد.
در صورتی که درخواست ویزای شما از سمت سفارت کانادا رد شده باشد می‌توانید ظرف مدت دو هفته تا یک ماه نسبت به ارائه دوباره مدارک خود به سفارت و بازبینی درخواست خود اقدام نمایید.
برای انجام این کار می‌توانید با کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی ارتباط بگیرید و مشکل خود را به صورت کامل حل نمایید. به طور کلی لازم است بدانید اخذ ویزا از یک کشور توسط آژانس‌های هواپیمایی به مراتب راحت‌تر از آن به صورت انفرادی می‌باشد.
چرا که کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی با مراحل دریافت و اخذ ویزا به صورت کامل آشنایی دارند و در اصطلاح پیچ و خم این کار را به صورت کامل می‌دانند.  به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم دریافت ویزا را به کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی بسپارید تا دغدغه‌ای از این مورد نداشته باشید و اطمینان حاصل کنید که ویزای خود را دریافت خواهید کرد.
همچنین لازم است بدانید کانادا دارای انواع متفاوتی از ویزا می‌باشد و صدور هر کدام از آنها زمان مخصوص به خود را می‌طلبد. در نتیجه نمی‌توان یک زمان دقیق و قطعی برای دریافت ویزای این کشور در نظر گرفت. چرا که با توجه به حساسیت بالای کار و زمان بر بودن این پروسه، صدور ویزا و موافقت و یا مخالفت در خصوص ارائه آن، قطعا زمانبر خواهد بود.

حداقل هزینه مورد نیاز برای استفاده از خدمات ویزای کانادا

ویزای کانادا دارای انواع متفاوتی می‌باشد اما به طور کلی هزینه ویزا وابسته به تعداد نفراتی که برای سفر به این کشور اقدام می‌کنند متفاوت می‌باشد. در ضمن لازم است بدانید این رقم به دلیل نوسانات قیمت ارز هر روزه در حال تغییر می‌باشد اما هم اکنون قیمت ویزای کانادا برای هر نفر معادل ۱۰۰ دلار آمریکا می‌باشد.

آژانس هواپیمایی نوید گشت  همراه همیشگی شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت ارائه دهنده خدمات ویزای کانادا با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم برای آنکه قبل از سفر دغدغه‌ای از بابت اخذ ویزای کانادا و خدمات مربوط به آن نداشته باشید می‌توانید صفر تا صد مراحل این کار را به کارشناسان خبره این آژانس هواپیمایی بسپارید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و به صورت حضوری اقدام کنید و به ابهامات خود در زمینه خدمات ویزای کانادا به صورت کامل پایان دهید.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر