×
سفر به کانادا و استفاده از خدمات ویزای کانادا

سفر به کانادا و استفاده از خدمات ویزای کانادا

اگر قصد انجام خدمات ویزای کانادا را دارید لازم است بدانید تا این کشور دو نوع ویزای موقت دارد که این ویزاها به شرح ذیل می‌باشد:
•    ویزای چند ورودی
•    ویزای تک ورودی
ویزای چند ورودی به شما این امکان را می‌دهد که در مدت اعتبار ویزای خود، چند بار خاک این کشور یعنی کانادا را ترک نمایید و مجدد به آن وارد شوید. ویزای تک ورودی نیز تنها این امکان را به شما می‌دهد که یک بار وارد خاک این کشور شوید و ۶ ماه در آنجا اقامت داشته باشید و سپس ملزم به خارج شدن از آن هستید.
لازم است بدانید درخواست ویزای اقامت موقت کشور کانادا را می‌توانید به صورت آنلاین نیز انجام دهید. تنها لازم است توجه داشته باشید انواع متفاوت ویزا نیاز به ارائه مدارک مختلفی دارد که این موارد به شرح ذیل می‌باشد:
•    مدارکی که ارتباط شما با کشور مبدا را اثبات نماید.
•    هدف بازدید از کشور کانادا.
•    نامه تمکن مالی.
•    دعوتنامه از طرف دوستان و یا اقوام.
•    ارائه بیومتریک و معاینه پزشکی.
لازم است به یاد داشته باشید هر ویزا دارای محدودیت‌ها و شرایط ویژه‌ای می‌باشد. بنابراین قبل از ارسال درخواست، لازم است تا انواع آن را بشناسید و در مورد هر کدام اطلاعاتی را در دست داشته باشید. به صورت کلی خدمات ویزای کشور کانادا اندکی پیچیده می‌باشد و برای دریافت آن بهتر است با کارشناسان خبره در این زمینه مشورت داشته باشید.

هزینه استفاده از خدمات ویزای کانادا

اقامت تضمینی اروپا دارای روش‌های گوناگونی برای ایرانیان می‌باشد. اخذ اقامت کانادا به این معناست که شما به وسیله مجوز قانونی و به صورت دائمی می‌توانید به کشور مقصد مهاجرت نمایید. برای ورود و خروج به آنجا نیاز به ارائه مدرکی ندارید. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم خدمات ویزای کانادا دارای پیچیدگی‌های بسیاری می‌باشد.
همچنین ویزای کانادا تنوع بسیاری نیز دارد پس بهتر است برای اخذ آن با کارشناسان با تجربه در این زمینه مشورت داشته باشید. با اخذ اقامت کانادا شما به عنوان شهروند اتحادیه اروپا شناخته می‌شوید و می‌توانید از مزایای درمانی، تحصیلی و غیره استفاده نمایید. موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مهاجرت به کانادا با توجه به شرایط اقتصادی ویژه‌ای که این کشور دارد اولویت بسیاری از مهاجران می‌باشد.
مهاجرت به کانادا از این روش یکی از بهترین شیوه‌ها برای اقامت در کشور کانادا به حساب می‌آید. البته وجود مدارکی مانند سابقه کاری فرد، مدرک زبان، سن و سال و غیره دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد. روش‌های دیگری نیز برای مهاجرت وجود دارد. روش‌هایی مانند سرمایه‌گذاری، خرید ملک، بیزینس و غیره.

 

 

خدمات ویزای کانادا نوید گشت

 

 

شرایط مورد نیاز برای استفاده از این خدمت

به طور کلی کشور کانادا کشور ارزانی نیست و هزینه‌های بسیاری را در بر دارد به همین خاطر خدمات ویزای کشور کانادا نیز از این قاعده مستثنی نیست. اخذ ویزای کانادا مراحل پیچیده خود را دارد اما لازم است بدانید مدارکی که در هنگام اخذ این ویزا نیاز است تا ارائه نمایید به شرح ذیل می‌باشد:
•    داشتن پاسپورت معتبر.
•    عدم وجود سابقه کیفری.
•    داشتن سن کمتر از ۱۸ سال.
•    ترجمه مدارک به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی.
•    ارائه تمکن مالی.
•    اثبات بازگشت به کشور محل اقامت.
•    اثبات این مورد که اقامت شما در خاک کشور مقصد موقتی می‌باشد.
•    اثبات عدم تحصیل در کشور کانادا.
•    انجام معاینات پزشکی و غیره.
موردی که باید توجه داشته باشید این است که برای اخذ ویزای کانادا مصاحبه‌ای با بازرسان سفارت انجام خواهد شد که در صورت قبولی در این مصاحبه، این ویزا به شما ارائه خواهد شد. توجه داشته باشید مصاحبه تنها نیمی از کار است و ارائه مدارک به صورت کامل و صحیح نیز نیمی دیگر از کار که بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در مصاحبه‌ای که با بازرس سفارت انجام می‌شود شما باید اثبات نمایید که قصد بازگشت به کشور را خواهید داشت و تمایلی به ماندگاری در کشور مقصد ندارید. می‌توان اینگونه گفت که در این مصاحبه باید اثبات نمایید که وابستگی‌هایی در کشور مبدا دارید و برای آنها قصد بازگشت ۱۰۰ درصدی شما به کشور وجود دارد.

نوید گشت یار همیشگی شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی و ارائه دهنده خدمات ویزای کانادا، یاری دهنده شما در اخذ این ویزای مهم و محبوب می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ویزای کشور کانادا، می‌توانید با کارشناسان خبره این مجموعه در ارتباط باشید. برای انجام این کار می‌توانید به صورت تلفنی، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید و اما مسئله مهمی که باید بدانید این است که خدمات ویزای کشور کانادا و اخذ آن کمی دشوار به نظر می‌رسد. در نتیجه بهتر است آن را به کارشناسان خبره این مجموعه واگذار کنید تا بدون دغدغه و در سریع‌ترین زمان ممکن موفق به اخذ این ویزای محبوب شوید.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر