×
مقایسه معایب و مزایا استفاده از خدمات ویزای کانادا

مقایسه معایب و مزایا استفاده از خدمات ویزای کانادا

از مزایای ویزای کانادا می‌توان به تفاوت های آن اشاره نمود. لازم است بدانید ویزای کانادا به دو صورت مولتی و سینگل صادر می‌گردد .با اخذ هر کدام از این ویزاها می‌توانید به مدت ۶ ماه در کشور کانادا اقامت داشته باشید.
البته ویزای مولتی و سینگل دارای تفاوت‌هایی نیز هستند. به طور مثال با در دست داشتن ویزای مولتی بعد از ۶ ماه حضور در کانادا و ورود به خاک کشور کانادا نیاز به دریافت ویزای مجدد ندارید.
میزان اعتبار ویزای کانادا معمولاً به مدت اعتبار پاسپورت شما بستگی دارد. به طور مثال ویزای مولتی برای افراد ایرانی دارای ۵ سال اعتبار می‌باشد. مورد دیگری که باید بدانید آن است که ویزای کانادا دارای انواع بی‌شماری می‌باشد. به طور مثال برای اخذ ویزای توریستی تنها امکان بازدید از جاذبه‌های دیدنی این کشور برای شما وجود دارد و با در دست داشتن آن امکان اجازه فعالیت دیگری را نخواهید داشت. اما با داشتن میزان توریستی می‌توانید در این کشور رانندگی کنید. البته لازم است دارای گواهینامه بین المللی باشید و نکته دیگری که شاید به نظرتان جالب باشد این است که با داشتن مهر ویزای توریستی کانادا، امکان اخذ ویزاهای دیگر برای شما راحت‌تر خواهد بود.

در چه زمانی باید دست به استفاده از خدمات ویزای کانادا زد؟

زمانی که می‌خواهید سفر به کانادا را تجربه کنید می‌توانید از خدمات ویزای آن استفاده نمایید. نکته‌ای که باید بدانید آن است که افراد بسیار زیادی سالانه متقاضی خدمات ویزای کانادا و اخذ آن هستند. اگر به دنبال استفاده از خدمات ویزای کانادا هستید می‌توانید صفر تا صد امور اخذ ویزای خود را به کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی بسپارید.
3 ویژگی یک مجموعه معتبر برای همکاری
با انتخاب یک آژانس مسافرتی خوب می‌توانید مقدمات سفر و اخذ ویزای خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. از ویژگی‌های یک آژانس مسافرتی خوب می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
•    دریافت ویزا
•    رزرو بلیط هواپیما 
•    رزرو هتل 
در کنار مواردی که عنوان کردیم و جزو موارد کلی آژانس‌های هواپیمایی و خدمات آنها می‌باشد ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد که هر آژانس هواپیمایی به شیوه خاص نسبت به ارائه آنها اقدام می‌کند. که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
ارائه اسامی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها.
ارائه اسامی خوابگاه‌ها و استراحت‌گاه ها.
رزرو بیمه مسافرتی.
پشتیبانی ۲۴ ساعته.
نکته‌ای که باید بدانید آن است که عملکرد آژانس‌های مسافرتی تاثیر ویژه‌ای بر توسعه صنعت توریسم دارد. به همین دلیل ارائه یک پکیج مسافرتی ویژه برای گردشگران و مسافران می‌تواند افراد بسیار زیادی را به این سمت بکشاند. اگر بخواهیم یک تعریف مناسب از آژانس هواپیمایی ارائه دهیم باید گفت آژانس هواپیمایی خوب، آژانسی است که علاوه بر ارائه اطلاعات کافی به گردشگر مورد نظر، اطلاعاتی دیگر نیز در اختیار وی قرار دهد. مواردی که در زیر عنوان می‌کنیم باید توسط یک آژانس هواپیمایی حرفه‌ای به گردشگر مورد نظر ارائه گردد. 
•    شیوه سفر
•    هزینه و مراحل دریافت ویزا 
•    خدمات پشتیبانی 
•    نحوه پرداخت هزینه ها 
•    خرید بلیط  و غیره.
به طور کلی یک آژانس هواپیمایی باید هزینه‌های احتمالی را به مشتریان خود ارائه دهد. سعی کنید آژانسی را انتخاب کنید که علاوه بر زمان و مقصد مناسب برای سفر، خدمات مناسبی را نیز به شما ارائه دهد. همچنین وجود یک تولیدر حرفه‌ای نیز از الزامات یک آژانس هواپیمایی حرفه‌ای می‌باشد.

 

خدمات ویزای کانادا

 

 

آژانس هواپیمایی نوید گشت همراه همیشگی شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای آنکه در طول سفر و اخذ خدمات ویزا با مشکل روبرو نشوید، می‌توانید مراحل اخذ این کار پیچیده را به کارشناسان خبره این مجموعه بسپارید تا در سریعترین زمان ممکن و بدون دغدغه، ویزای خود را کسب نمایید و بدون ترس از ریجکتی و موارد دیگر، نسبت به اخذ ویزای خود و خدمات ویزای کانادا اقدام نمایید.
آژانس‌های هواپیمایی نزد سفارت‌های کشورهای مختلف دارای امتیازاتی می‌باشند در نتیجه بهتر است این کار را به آژانس‌های هواپیمایی بسپارید. چرا که انجام این کار به صورت شخصی می‌تواند عواقب غیر قابل جبرانی را برای شما به همراه داشته باشد. راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری می‌باشد.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر