×
تور تایلند، توری برای هر فصل سال

تور تایلند، توری برای هر فصل سال

تایلند یکی از کشورهای آسیایی شرقی است که اغلب مردم آن بودایی هستند. کشور تایلند در دنیا با نام کشور فیل‌ها و البته معابد گوناگون شناخته می‌شود. البته لازم به ذکر است که بیان کنیم این کشور به اندازه‌ای زیبایی دارد که اصلا نمی‌توانید فکرش را کنید. 
اگر سایت‌های زیادی را زیر و رو کرده‌اید و در انتخاب مقصد گردشگری خود دچار شک و تردید هستید، پیشنهاد ما به شما خرید تور تایلند است. در صورتی که تاکنون به کشور تایلند سفر نکرده‌اید باید به شما بگوییم که این کشور به اندازه‌ای زیبایی دارد که نمی‌توانید از آن دل بکنید. 

سامویی یا پوکت؟

حتی اگر از جغرافیا متنفر باشد و هیچ آشنایی با دیگر شهر و یا کشورها نداشته باشید، نام جزیره پوکت و سامویی به گوشتان خورده است. این دو جزیره به سبب طبیعتا بکر و دست نخورده‌ای که دارند، توانسته‌اند همچون آهنربایی توجه‌ها را به سمت خود جلب نمایند. 
بسیاری از گردشگران با توجه به تعاریف متعددی که از این دو جزیره زیبا شنیده‌اند اغلب دچار سردرگمی شده و ممکن است نتوانند آن طور که باید و شاید در مورد شهر مورد نظر خود تصمیم گیری درستی داشته باشند. در پاسخ به این افراد باید بگوییم که هر جزیره‌ای در تایلند زیبایی‌های خاص خود را دارد و نمی‌توان در مورد برتر بودن یکی نسبت به دیگری اظهار نظر کرد. البته این موضوع را به خاطر بسپارید که پاتایا و بانکوک نیز از دیگر شهرهای زیبای تایلند هستند که دیدن آن‌ها می‌تواند برای شما یک تجربه‌ای ایده‌آل باشد. 

دانستی‌های تور تایلند

بسیاری از افراد برای این که بتوانند هزینه‌های سفرشان را به تایلند کم کنند، به فکر سفر انفرادی به این کشور هستند. از آن جایی که کشور تایلند در مسافت دوری نسبت به ایران واقع شده و فرهنگ متفاوتی نیز نسبت به ما دارد، تنهایی سفر کردن به این کشور نمی‌تواند یک تصمیم عاقلانه باشد چرا که شما هیچ ذهنیتی نسبت به این کشور ندارید. برای این که از سفر خود نهایت لذت و استفاده را ببرید، نیاز است تا حتما نسبت به خرید تور تایلند اقدام نمایید و تور لیدر بتواند شما را با فرهنگ و البته جاذبه‌های گردشگری این کشور آشنا کند. 

 

خرید تور تایلند

 

ویزای تایلند 

با توجه به قدرت گذرنامه ایران در جهان، برای سفر به اکثر کشورهای دنیا نیاز به دریافت ویزا وجود دارد. کشور تایلند نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که شرایط کشور تایلند برای صدور روادید مانند سایر کشورهای دنیا سخت نیست و به راحتی می‌توان ویزای این کشور را دریافت کرد.
در صورتی که تور تایلند خود را از آژانس‌های هواپیمایی معتبر در کشور خریداری نمایید، 0 تا 100 کار دریافت ویزای شما توسط این مجموعه‌ها انجام می‌شود. از همین رو دیگر جای هیچ نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت و تنها باید چمدان‌های سفر خود را ببندید. 

قیمت تور تایلند

متاسفانه شرایط اقتصادی جامعه به شکلی شده است که اغلب افراد به دنبال خرید تور ارزان قیمت تایلند هستند تا بتوانند در تعطیلات خود به این کشور سفر کنند. اگر شما نیز در دسته افرادی محسوب می‌شوید که به فکر خرید تور تایلند مقرون به صرفه هستید، نیاز است تا به تورهای لحظه آخری این کشور دیدی جدی داشته باشید.
مورد اولی که بر روی هزینه تور تاثیر بسیاری زیادی می‌گذارد، مقوله هتل است. از آن جایی که تورهای تایلند 7 و یا 15 روزه هستند، انتخاب یک هتل میان رده می‌تواند هزینه تور را به طرز فاحشی کاهش دهد. حتما از خدمات هتل‌های UALL تعاریف بسیاری شنیده‌اید. اگر به فکر خرید یک تور ارزان قیمت هستید بر روی نام این هتل‌ها یک خط قرمز بکشید.
فصل پاییز و زمستان را می‌توان یکی از فصل‌های شلوغ کشور تایلند دانست. همین موضوع شلوغ بودن کشور تایلند موجب شده تا هزینه تور در این فصل از سال سر به فلک بکشد. بهتر است برای کم کردن هزینه‌های سفر در فصل‌های خلوت این کشور مانند تایلند و البته اواسط فصل بهار برای خرید تور اقدامات لازم را انجام دهید. 
بر روی تورهای ترکیبی تایلند نیز خط قرمز بکشید. با توجه به این موضوع که اغلب شهرهای کشور تایلند جزئی از شهرهای گردشگری به حساب می‌آیند، طبیعتا گردشگران دوست دارند تا با یک تیر دو نشان زده و به دیدن چند شهر این کشور بروند. تورهای ترکیبی تایلند قیمت فوق العاده گرانی را دارند. 

یک تور خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یکی از سوالات متداولی که این روزها بسیاری از گردشگران به دنبال پیدا کردن پاسخ آن هستند، این موضوع است که یک تور خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. با توجه به متفاوت بودن سلایق افراد، در مورد این سوال نمی‌توان یک پاسخی قطعی داد چرا که به المان‌های زیادی این موضوع بستگی دارد. 
از نظر مجموعه نوید گشت، یک تور تایلند خوب توری است که شما از آن خاطرات خوبی را ثبت کرده باشید و بعد از گذشت مدتی زمانی که نامی از آن به میان می‌آید به صورت ناخودآگاه لبخند بر روی لب‌های شما بنشیند. 

 

 

قیمت تور تایلند

 

نوید گشت مجری برگزاری تور تایلند در هر فصل سال

آژانس هواپیمایی نوید گشت یکی از آژانس‌های فعال در زمینه برگزاری تور تایلند است. شما در هر فصلی از سال که قصد سفر به این کشور زیبا را داشته باشید، می‌توانید بدون وجود کوچک‎‌ترین مشکلی تور تایلند خود را از مجموعه ما خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر و تکمیلی‌تر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر