×

راهنمای تور فیلیپین

راهنمای سفر به آسیا /  راهنمای تور فیلیپین

فیلیپین از 7641 جزیره تشکیل شده است که از نظر جغرافیایی آن را پوشانده اند. واقعیت جالب این است که حدود 534 جزیره فقط در سال 2017 تأسیس و اضافه شده است که تعداد کل آن ها - 7641 است. از این جزایر، تنها 2000 جزیره مسکونی هستند! کشف جزایر جدید جنجال‌های زیادی را برانگیخت، اما گفته می‌شود که این جزایر دارای سنگ‌های بزرگ، سنگ‌های شنی هستند و برای سکونت انسان مناسب نیستند. بسیاری از آنها حتی در نقشه های جهانی قابل ردیابی نیستند. حتی اگر مجبور بودید تخمین بزنید، مردم آنجا می گویند که برای یک علاقه مند به ماجراجویی، سفر به همه این جزایر حداقل 21 سال طول می کشد! در این راهنمای جذاب تور فیلیپین، به معرفی هتل های فیلیپین، واکسن های مورد نیاز قبل از سفر به فیلیپین، خطرات احتمالی برای گردشگران در فیلیپین، اجاره اتومبیل در فیلیپین  و غیره می پردازیم.

Image

هتل های فیلیپین

اگر به دنبال بهترین هتل‌ها در مانیل برای اقامت خود در مانیل هستید، از هتل‌های شیک که شامل نمادهای معماری مملو از تاریخ هستند تا هتل‌های ۵ ستاره مدرن و فوق‌العاده شیک مانیل که همگی مملو از عظمت و سبک هستند، گزینه‌های زیادی دارید. و لوکس که اگر قصد دارید در تورهای روزانه از مانیل بروید یا مکان‌هایی را برای بازدید در مانیل و نزدیکی آن به عنوان بخشی از برنامه سفر خود به مانیل کاوش کنید، پایگاه خانه‌ای عالی است.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

دوسیت تانی مانیل (ماکاتی)

تصویری از یک واحه در وسط ماکاتی، یکی از مناطق مالی برتر فیلیپین، دوسیت تانی یکی از محبوب‌ترین مکان‌های کلاسیک است که با هوس‌ها و خواسته‌های مسافران و مهمانان مجلل سازگار شده است. 
Dusit Thani با ترکیبی شیک از میراث، لوکس و راحتی در طراحی 500 اتاق و سوئیت نفیس خود، مهمان نوازی تایلندی برند خود را با دوزی از دوستانه فیلیپینی به ارمغان می آورد.

هتل رافلز (ماکاتی)

هتل رافلز که در 30 طبقه بر فراز خط افق ماکاتی برجستگی شگفت انگیزی از معماری مدرن دارد، مظهر برند رافلز است که با ملک اصلی خود در سنگاپور در سطح جهانی مشهور شده است. طراحی 32 سوئیت بزرگ هتل با ترکیب جذابیت سنتی و پیچیدگی معاصر، معنای واقعی راحتی لوکس را در بهترین حالت خود به نمایش می گذارد.

واکسن های مورد نیاز قبل از سفر به فیلیپین

بله، برخی از واکسن ها برای فیلیپین توصیه یا مورد نیاز است. CDC و WHO واکسیناسیون های زیر را برای فیلیپین توصیه می کنند: هپاتیت A، هپاتیت B، تیفوئید، تب زرد، آنسفالیت ژاپنی، هاری، مننژیت، فلج اطفال، سرخک، اوریون و سرخچه (کزاز، دیفتری و سیاه سرفه)، آبله مرغان. ، زونا، ذات الریه و آنفولانزا. واکسیناسیون کووید-19 برای سفر به تمام مناطق اعم از خارجی و داخلی توصیه می شود. اگر ایمن سازی در منطقه شما ارائه شده است، با کلینیک سلامت پاسپورت محلی خود تماس بگیرید.

خطرات احتمالی برای گردشگران در فیلیپین

ریسک کلی: بالا

فعالیت های مجرمانه در فیلیپین طی دو سال گذشته به شدت افزایش یافته است، و اگرچه هنوز یک مقصد توریستی محبوب است، اما خطرات زیادی دارد و با جنایت همراه است. باید توجه داشته باشید که نقاط توریستی مکان هایی هستند که بیشتر سرقت ها و جیب بری ها در آنها رخ می دهد و جنایت های خشونت آمیز نیز وجود دارد.

خطر حمل و نقل و تاکسی: بالا

حمل و نقل در فیلیپین امن ترین و قابل اعتمادترین نیست. روی رانندگان تاکسی حساب کنید که سعی می کنند شما را از بین ببرند، ترافیک بسیار آزاردهنده فیلیپین که به خاطر آن بدنام است، رانندگان نابردبار و بی احتیاط، جاده ها به دلیل سیل غیرقابل دسترس هستند و رانندگان تاکسی بدون متر کار می کنند.

خطر بلایای طبیعی: بالا

فیلیپین در معرض طوفان، سیل، تلفن ثابت، سونامی است، در حالی که فوران های آتشفشانی نیز به یک مسئله جدی در این کشور تبدیل شده است.

خطر سرقت: بالا

در حالی که جرایم خرد وجود ندارد، نگرانی واقعی برای گردشگران در اینجا جرایم خشن است. حمله، سرقت، و آدم ربایی در سراسر جزایر بسیار رایج است.

خطر تروریسم: بالا

حملات تروریستی متعددی در تاریخ اخیر فیلیپین رخ داده است. انفجارهایی در منطقه Quiapo مانیل در 28 آوریل و 6 مه 2017 رخ داد که تلفات زیادی در پی داشت. انگیزه این حملات هنوز مشخص نیست. بهتر است همیشه مراقب باشید.

اجاره اتومبیل در فیلیپین

اجاره اتومبیل در فیلیپین از روزی 24 دلار برای یک ماشین 2 سر نشین شروع شده و تا 50 دلار برای 5 سرنشین بالا می رود. با توجه به تعداد همراهان و مدت زمان کرایه خودرو، قیمت اجاره اتومبیل در فیلیپین متغییر است.

Image

خدمات بانکی و مالی برای مسافران در فیلیپین

سیستم بانکی در فیلیپین طیف گسترده‌ای از موسسات، از جمله بانک‌های بزرگ بین‌المللی، بانک‌های ملی، بانک‌های صرفه‌جویی و بانک‌های روستایی را در بر می‌گیرد که همگی توسط بانک مرکزی فیلیپین (بانک مرکزی فیلیپین) مجوز دارند. بانک های بزرگ طیف گسترده ای از خدمات از جمله اینترنت، خودپرداز و بانکداری تلفن همراه را ارائه می دهند.
هر کسی می تواند یک حساب بانکی در فیلیپین باز کند. در گذشته، افراد غیر مقیم، از جمله کسانی که دارای ویزای بازدید موقت هستند، فقط می توانستند یک حساب سپرده ارزی باز کنند، یا یک حساب پزو که توسط سپرده های ارزی تبدیل شده به پزو تامین می شد. اما این قانون اخیراً اصلاح شده است تا منابع مالی بیشتری را برای حساب پزو غیر مقیم لحاظ کند.
برای افتتاح حساب باید شخصاً در بانک حضور داشته باشید. الزامات ممکن است در هر بانک متفاوت باشد، بنابراین بهتر است زودتر از موعد وب سایت بانک را استعلام یا بررسی کنید. با این حال، اکثر بانک ها موارد زیر را می خواهند: کارت شناسایی معتبر با عکس و اطلاعات واضح شما. شناسه می تواند پاسپورت، گواهینامه رانندگی، کارت اعتباری اصلی یا هر شناسه صادر شده قانونی دیگری باشد. توجه داشته باشید که در حالی که بانک مرکزی تعداد شناسه های مورد نیاز را از دو به یک کاهش داده است، بسیاری از بانک ها همچنان دو شناسه درخواست می کنند.

وسایل ضروری برای سفر به فیلیپین

شهروندان اکثر کشورها برای اقامت تا 30 روز در فیلیپین نیازی به ویزا ندارند (چند استثنا شامل هند، ایران، اردن و چند مورد دیگر است). شرایط ویزای خود را در اینجا بررسی کنید. بازدیدکنندگان از اسرائیل می توانند تا 59 روز بدون ویزا اقامت داشته باشند. حتماً قبل از رسیدن به فرودگاه، پرواز برگشت خود را به مقصد بعدی خریداری کنید، در غیر این صورت ممکن است از سوار شدن به هواپیما خودداری کنید.
اگر مایل به تمدید اقامت 30 روزه خود هستید، انجام آن در هر اداره مهاجرت در کشور آسان است. اولین تمدید شما 29 روز خواهد بود و پس از آن می توانید برای تمدیدهای 1 ماهه، 2 ماهه یا 6 ماهه حداقل یک هفته قبل از انقضای اقامت معتبر خود درخواست دهید. بسته به اینکه اهل کدام کشور هستید، می توانید اقامت خود را از 24 تا 36 ماه تمدید کنید.

چمدان مسافرتی

در طول مدت اقامت خود در فیلیپین، به خصوص در شهرهای کوچکتر که در آن تاکسی وجود ندارد، مقدار زیادی سواری با سه چرخه خواهید داشت. سه چرخه ها از وسایل جانبی موتور سیکلت ضروری هستند و فضای چمدانی کمتری دارند. 

کیف دستی

یک کیف دستی همراه داشته باشید که می تواند مانند یک کیف ساحلی باشد. شما زمان زیادی را صرف پرواز در قایق ها و استراحت در سواحل خواهید کرد، بنابراین این لباس مشبک زیبا برای مرتب نگه داشتن وسایل شما و در دسترس نگه داشتن آسان در طول تعطیلات خود در فیلیپین عالی است. 

آب و هوای فیلیپین

با توجه به وزش بادهای موسمی جنوب غربی و شمال شرقی که در تمام سال جزایر فیلیپین را تحت تأثیر قرار می دهند، جای تعجب نیست که آب و هوا عمیقاً در فرهنگ فیلیپینی ریشه دوانده است. از یک محلی در مورد آب و هوا بپرسید و نام بادهای موسمی معمولی را یاد خواهید گرفت: آمیحان به بادهای موسمی خنک شمال شرقی اشاره دارد که آسمان های بدون ابر و صبح های دلپذیر را در طول فصل خشک به ارمغان می آورد، و هاباگات بادهای موسمی جنوب غربی است که باران و طوفان را به همراه می آورد (یک آب و هوا. پدیده ای که گردشگران مسافر باید از آن آگاه باشند) در فصل بارندگی.

Image

پروازها از ایران به فیلیپین

چگونه پروازهای ارزان از ایران به فیلیپین را پیدا کنیم
به دنبال بلیط هواپیما از ایران به فیلیپین هستید؟ چه در حال پرواز یک طرفه باشید و چه به صورت برگشتی، در اینجا چند نکته در مورد اینکه چگونه بهترین قیمت را کسب کنید و سفر پرواز خود را تا حد امکان راحت کنید، آورده شده است.

به سادگی "جستجو" را بزنید. از بریتیش ایرویز گرفته تا شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی مانند امارات، ما پروازهای همه خطوط هوایی بزرگ و آژانس‌های مسافرتی آنلاین را برای یافتن ارزان‌ترین پروازهای ایران-فیلیپین مقایسه کرده‌ایم. و با ما هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد - آنچه می بینید همان چیزی است که پرداخت می کنید.
        
یک هشدار قیمت تنظیم کنید. ما با بیش از 1000 شرکت مسافرتی قیمت را بررسی می کنیم تا مجبور نباشید. با ایجاد هشدار می توانید به راحتی قیمت بلیط هواپیما از ایران به فیلیپین را پیگیری کنید. هر زمان که قیمت‌ها کاهش یا افزایش یابد، یک ایمیل یا اعلان فشاری دریافت می‌کنید تا مطمئن شوید بهترین پیشنهاد پرواز ممکن را دریافت می‌کنید.
     
به دنبال پروازهای مستقیم باشید. فقط به پرواز مستقیم از ایران به فیلیپین علاقه دارید؟ هنگام جستجو، حتماً «فقط پروازهای مستقیم» را علامت بزنید. اگر پروازهای مستقیم ایران - فیلیپین در دسترس باشد، در نتایج ظاهر می شود.

ارزان ترین پروازهای بیزینس کلاس از ایران به فیلیپین را بیابید. تفاوت قیمت بلیط هواپیما به فیلیپین از ایران را در سفرهای اکونومی، پرمیوم اکونومی، بیزینس یا فرست کلاس بررسی کنید. توجه داشته باشید که همه کلاس‌های کابین برای هر مقصد یا شرکت هواپیمایی در دسترس نیستند.

ویزای توریستی فیلیپین

درخواست برای ویزای فیلیپین مستلزم آن است که پاسپورت متقاضی شش (6) ماه پس از تاریخ خروج متقاضی از فیلیپین معتبر باشد. سفارت ها/کنسولگری های فیلیپین فقط پاسپورت های الکترونیکی و گذرنامه های قابل خواندن ماشینی را برای درخواست ویزا می پذیرند. گذرنامه های غیر قابل خواندن ماشینی یا گذرنامه های دستی برای درخواست ویزا پذیرفته نمی شوند. افسر ویزا این حق را دارد که مدارک اضافی را که ممکن است ضروری بداند درخواست کند.

حداقل الزامات

•    گذرنامه/سند مسافرتی حداقل شش (6) ماه بیشتر از مدت اقامت در فیلیپین اعتبار دارد
•    فرم درخواست ویزای تکمیل شده
•    اثبات وضعیت با حسن نیت به عنوان گردشگر یا تاجر
•    بلیط های تایید شده برای بازگشت یا سفر به مقصد بعدی

فصول مناسب سفر به فیلیپین

بهترین زمان برای بازدید از فیلیپین از دسامبر تا فوریه است، زمانی که دمای هوا در حدود 75 درجه فارنهایت تا 88 درجه فارنهایت است. در این زمان این کشور به طور کامل قابل دسترسی است، از جمله جزایر بسیار زیبا و مناطق دور افتاده تر. اگرچه فصل خشک از نوامبر تا آوریل طول می کشد، دما در ماه های مارس و آوریل بالا است و حداکثر 93 درجه فارنهایت است. فصل مرطوب بین ماه های مه و اکتبر است، اما باران ثابت نیست و به ندرت بر برنامه های سفر تأثیر می گذارد. در این زمان هنوز از روزهای گرم و آفتابی لذت خواهید برد (منتظر دمای هوا در اوایل دهه سی میلادی)، با جمعیت کمتر و مناظر سرسبز و سرسبز.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر