×

راهنمای سفر به آسیا

آسیا از قدیمی ترین قاره های جهان است که زادگاه بسیاری از اقوامی بوده است که اکنون اثری از آنها در دنیا بر جای نمانده است. همچنین، پیامبران و افراد مقدس زیادی در این کشورها حضور داشته اند و بخش عمده ای از تاریخ بشریت در آسیا شکل گرفته است. همین امر باعث شده است آسیا به یکی از کهن ترین و اسراسرآمیزترین قاره های جهان تبدیل شود و افراد زیادی در مورد راهنمای سفر به آسیا سوال می پرسند. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

Image

راهنمای سفر به تایلند

وقتی صحبت از راهنمای سفر به آسیا می شوید اولین کشوری که به ذهن خطور می کند تایلند است. تایلند کشوری است که زیبایی های بسیار زیادی را در خود جای داده است. طبیعتی که در کشور تایلند وجود دارد بسیار خاص و منحصر به فرد است و تقریبا نمی توان نمونه آن را در قسمت های دیگر دنیا پیدا کرد. 

آب و هوای متغییر 

در راهنمای سفر به آسیا باید به اب و هوای کشور تایلند بپردازیم. به طور کلی تایلند از جمله کشورهایی است که آب و هوای متغییری دارد و همین امر آن را به یکی از جذاب ترین نقاط دنیا تبدیل کرده است. هوای کلی تایلند گرم و مطبوع است. اما ممکن است در وسط تابستان ناگهان شاهد رگبارهای پراکنده باشید و پس از مدتی دوباره هوا تابستانی شود. باید بدانید این نوع آب و هوا باعث رشد گیاهان بسیار بدیعی در تایلند شده است و بر طبیعت تایلند آثار زیادی گذاشته است.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

دین بودایی 

از جمله مواردی که در راهنمای سفر به آسیا به آن پرداخته می شود دین مردم کشور تایلند است. اغلب کسانی که در تایلند هستند دین بودایی دارند و به دین خود بسیار پایبند هستند. همین امر باعث شده است توهین به مقدسات در تایلند به عنوان یک جرم بسیار سنگین در نظر گرفته شود. افرادی که به تایلند سفر می کنند باید به این دین احترام بگذارند و زمانیکه به معابد آن برای گردش سفر می کنند هیچ حرکتی که به عنوان توهین در نظر گرفته شود انجام ندهند. در غیر اینصورت ممکن است عواقب بدی در انتظارشان باشد.

Image

بهترین زمان سفر به تایلند

یکی از سوالاتی که در راهنمای سفر به آسیا پرسیده می شود در مورد بهترین زمان سفر به تایلند است. بهتر است بدانید با توجه به این موضوع که آب و هوای تایلند بسیار متغییر است بهترین زمان سفر به این کشور ماه نوامبر تا فوریه  است. اگر در این ماه ها به تایلند سفر کنید می توانید مسافران زیادی را ببینید که به این کشور آمده اند و از مناظر طبیعی و کلوپ های شبانه تایلند لذت می برند. به طور کلی، سفر به تایلند یک سفر بسیار خاص و دوست داشتنی است و به شما کمک می کند حس خاصی را از سفر تجربه نمایید.

آیا برای سفر به تایلند نیازمند ویزا هستم؟

در راهنمای سفر به آسیا به این موضوع اشاره می شود برای اینکه به تایلند سفر کنید نیازمند دریافت ویزا هستید. این ویزا به صورت 59 روزه صادر می شود و معمولا دریافت آن پیچیدگی خاصی ندارد. برای اینکه بتوانید ویزا توریستی تایلند را دریافت کنید باید مدارک خود را به صورت کامل به این سفارت تحویل دهید. توصیه می شود دو هفته تا یک ماه قبل اینکار را انجام دهید تا در زمان مشخص به تایلند بروید. اجازه صدور ویزا در فرودگاه وجود ندارد و تمامی مسافران باید از ایران و قبل از سفر این ویزا را دریافت نمایند.

راهنمای سفر به بالی

وقتی صحبت از راهنمای سفر به آسیا می شود بالی یکی از شهرهایی است که به ذهن خطور می کند. بالی جزیره ای است که در دل اقیانوس آرام و هند قرار گرفته است و همین تلاقی اقیانوس ها باعث شده است طبیعتی بسیار خاص و دست نیافتنی در بالی وجود داشته باشد. سواحل بالی بسیار زیبا هستند و آرامش عجیبی را در دل خود جای داده اند. زمانیکه به آب های نیلگون بالی نگاه می کنید می توانید حس خوبی را تجربه نمایید و این حس با هیچ یک از سواحل دیگر دنیا همخوانی ندارد. 

آب و هوای بالی 

بالی دارای اب و هوای گرم و مرطوب است. اگر به دنبال راهنمای سفر به آسیا و بهترین زمان سفر به بالی هستید باید بدانید در تابستان فرصت مناسبی برای ورزش های تابستانی است. شما می توانید از سواحل گرم بالی لذت ببرید و حس خوشی را تجربه نمایید. به طور کلی، در این فصل در بالی بسیار شلوغ است و گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. اگر در فصل زمستان به بالی بروید دیگر نمی توانید از ورزش های آبی استفاده کنید. زیرا دریا بسیار مواج می شود و این مسئله باعث می شود ورود به دریا ممنوع گردد.

آیا مردم بالی انگلیسی بلد هستند؟

یکی از نگرانی های عمده کسانی که به دنبال راهنمای سفر به آسیا و بالی هستند در این باره است که آیا مردم بالی انگلیسی بلد هستند. باید بدانید با توجه به این موضوع که در این سال ها گردشگران زیادی به بالی رفته اند در قسمت های توریستی مردم می توانند به  زبان انگلیسی صحبت کنند. اما اگر به بافت های سنتی و قدیمی بالی بروید باید بدانید مردم زبان انگلیسی بلد نیستند و باید با یک لیدر محلی به این محله ها بروید. 

کلوپ های شبانه 

بسیاری از کسانی که به دنبال راهنمای سفر به آسیا هستند می خواهند در طول سفر کلوپ های شبانه را تجربه نمایند. باید بدانید بالی یکی از بهترین مراکزی است که کلوپ های شبانه بی نظیری را در خود جای داده است. رقص و پایکوبی های محلی از جمله مواردی است که دائما در این کلوپ ها برگزار می گردد و حس شادی خاصی در میان مردم موج می زند. بنابراین، با سفر به بالی می توانید در کنار مناظر طبیعی بسیار خاص و دوست داشتنی از کلوپ های شبانه ای که در این جزیره اسرارانگیز وجود دارند لذت ببرید.

راهنمای سفر به مالدیو

اگر به دنبال یک سفر رمانتیک و خاص هستید هرگز نباید سفر به مالدیو را فراموش کنید. در راهنمای سفر به آسیا همواره به این موضوع اشاره می کنیم مالدیو از جمله جزایری است که حس متفاوتی با جزایر دیگر واقع در اقیانوس هند دارد. هتل های مالدیو به شکل خاصی ساخته شده اند که می توانند فضای دو نفره را تداعی کنند. در کنار این امر، مالدیو دارای طبیعت بسیار بکر و خاصی است که نگاه کردن به آن می تواند به افراد حس خوبی را بدهد. همچنین، در مالدیو رستورانی وجود دارد که در زیر آب ساخته شده است و زمانی که شما در حال میل کردن غذا هستید می توانید حرکت ماهی ها را مشاهده کنید. هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که تجربه ای متفاوت در زیر آب های دریا داشته باشید. 

ساحل براق در مالدیو

در مالدیو ساحل براقی وجود دارد که در شب به گونه ای است که انگار هزاران چراغ در آن روشن کرده اند. به همین دلیل، کسانی که در مورد راهنمای سفر به آسیا و مالدیو سوال می پرسند هرگز نباید فرصت سفر در این ساحل را از دست بدهند. ساحل نیلگون و در عین حال درخشنده مالدیو می تواند سفر رویایی را برای افراد رقم بزند.

Image

راهنمای سفر به ژاپن

وقتی صحبت از راهنمای سفر به آسیا و ژاپن می شود همه به یاد زنان و مردانی می افتند که لباس های خاصی را بر تن کرده اند و به شیوه خاصی راه می روند. همچنین، قاشق های ژاپنی که به شکل دو چوب هستند و در کنار یکدیگر قرار می گیرند می توانند حس خاصی از غذا خوردن را در افراد به وجود بیاورند. سفر به ژاپن می تواند یکی از سفرهای لذت بخش برای افرادی باشد که به دنبال تجربه احساس های خاص هستند. معابدی که در ژاپن وجود دارند بسیار خاص هستند و زمانی که پا در این معابد می گذارید روح شما به فراسوی زمان حرکت می کند. 

راهنمای سفر به توکیو

یکی دیگر از مواردی که در راهنمای سفر به آسیا به آن اشاره می شود توکیو است. توکیو یکی از شهرهای ژاپن است که زیبایی های خاصی را در خود جای داده است. به طور کلی، شما می توانید در تمامی کشور ژاپن تکنولوژی را احساس کنید. گاهی تکنولوژی که در توکیو به کار رفته است بسیار پیچیده تر از آمریکا و کشورهای آمریکایی است. بسیاری از تکنولوژی های جهان ابتدا در ژاپن ظهور می کنند و سپس کشورهای دیگر آن را به کار می برند.

راهنمای تور سریلانکا

سریلانکا در زمان باستانی سانسکریت به معنای جزیره باشکوه است و این امر دقیقا با ویژگی هایی که در سریلانکا به چشم می خورد همخوانی دارد. سریلانکا یکی از جزایر اقیانوس هند است که طبیعت بسیار خاص و دوست داشتنی دارد. معابد بسیار زیادی در آنجا وجود دارند و افراد می توانند مدیتیشن و یوگا را در این معابد احساس کنند. باید بدانید سالیانه جشنواره های زیادی در سریلانکا برگزار می شوند و افراد می توانند با حضور در این جشنواره ها با فرهنگ مردم آشنا شوند. 

راهنمای تور فیلیپین

فیلیپین از جمله کشورهایی است که در مورد راهنمای سفر به آسیا زیاد در مورد آن سوال پرسیده می شود. این کشور مانند تمامی کشورهای دیگر آسیایی طبیعت خاصی دارد و فرهنگ مردم آنجا بسیار خاص و دوست داشتنی است. کسانی که می خواهند به فیلپیین سفر کنند باید زمان مناسب را انتخاب کنند و در تابستان به این کشور نروند. زیرا در طول تابستان خطر گزش حشرات مختلف وجود دارد و این مسئله می تواند برای برخی از مسافران مشکل آفرین باشد. از طرف دیگر، باید بدانید فیلیپین می تواند بخشی از دنیا را به شما نشان دهد که سادگی در دل آن جاری است و همین امر حس خوشی را به وجود می آورد. 

نکات مهم قبل از سفر 

مهم نیست شما می خواهید راهنمای سفر به آسیا را به کدام کشور مطالعه کنید. بلکه مسئله مهم این است که به این موارد توجه داشته باشید:
•    قبل از سفر پاسپورت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید هنوز 6 ماه به تاریخ انقضای آن باقی مانده است. 
•    تمامی واکسن های مورد نیاز را قبل از سفر تزریق کنید و از سلامتی خود مطمئن شوید. 
•    حداقل یک هفته قبل از سفر از مکمل های مولتی ویتامین و ویتامین ث استفاده کنید تا سیستم ایمنی بدنتان قوی شود.
تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد راهنمای سفر به آسیا در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید راهنمای سفر به آسیا شامل موارد متعددی است و شما باید کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و اطلاعات خود را در مورد آن بالا ببرید. هر چقدر اطلاعات شما در مورد کشور مقصد بیشتر باشد به همان اندازه در طول سفر حس بهتری را تجربه خواهید کرد. به این موضوع توجه داشته باشید برای سفر به هر کشوری باید ویزا دریافت کنید و می توانید پروسه دریافت ویزا را به آژانس های مسافرتی بسپارید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر