×

راهنمای سفر به تایلند

راهنمای سفر به آسیا /  راهنمای سفر به تایلند

تایلند یکی از زیباترین کشورهایی است که سالیانه افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. زیبایی هایی که در تایلند وجود دارد هرگز با زیبایی های کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست. این کشور به تنهایی دارای عجایب زیادی است که می تواند به مسافران کمک کند حس خاصی را تجربه نمایند. اگر شما نیز به دنبال تجربه سفر خاص و دوست داشتنی هستید باید راهنمای سفر به تایلند را مطالعه کنید.

Image

دین مردم تایلند 

در راهنمای سفر به تایلند به معرفی دین مردم این کشور می پردازیم. با اینکه تایلند مانند دیگر کشورهای دنیا افرادی با ادیان مختلف را در دل خود جای داده است، اما دین رسمی این کشور بودایی است. به همین دلیل، زمانی که در شهرهای مختلف تایلند قدم می زنید می توانید اثرات این دین را به خوبی مشاهده کنید و این مسئله می تواند برای کسانی که به دنبال تجربه اثرات ادیان در کشورهای مختلف هستند بسیار زیبا و جذاب به نظر برسد.

مطالب مرتبط : تور تایلند

آب و هوای تایلند 

مسئله دیگری که در راهنمای سفر به تایلند باید به آن اشاره کنیم آب و هوای تایلند است. به طور کلی و به صورت عمومی تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب است. در این کشور زمستان به گونه ای که در کشورهای اروپایی تجربه می کنید وجود ندارد. رطوبت هوا در تابستان بسیار بالاست، اما در زمستان رطوبت کاهش پیدا می کند و کسانی که از رطوبت تجربه خوبی ندارند می توانند سفر خود را به فصول سرد سال بیاندازند. سواحلی که در تایلند وجود دارند باعث شده اند این کشور آب و هوای ساحلی داشته باشد.

 

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

واحد پول تایلند 

کسانی که می خواهند به این کشور بروند در راهنمای سفر به تایلند در مورد واحد پول این کشور سوال می پرسند. واحد پول تایلند بات یا بت است. اما باید بدانید شاید برای شما تهیه پول تایلند در ایران کار دشواری باشد. همچنین، توصیه نمی شود مقدار زیادی از پول خود را به بت تبدیل کنند ممکن است در پایان باقی مانده پول آنها خریداری در ایران نداشته باشد. بهتر است پول خود را به یورو و یا دلار تبدیل کنید و سپس به اندازه مورد نیاز خود در صرافی های آن کشور تبدیل نمایید.

حمل و نقل در تایلند 

از جمله مواردی که در راهنمای سفر به تایلند به آن اشاره می شود حمل و نقل در تایلند است. باید بدانید تمامی روش های حمل و نقل مانند قطار، مترو، اتوبوس و تاکسی در این کشور وجود دارد. اما از میان تمامی این روش ها مترو و اتوبوس بهترین گزینه برای مسافران هستند. زیرا هزینه مترو و اتوبوس از وسایل نقلیه دیگر پایین تر است و به مراکز مختلفی می رود. در نتیجه مسافران می توانند پس از انتخاب مقصد مورد نظر خود با استفاده از این وسایل به آن مرکز بروند. استفاده از قطار برای کسانی مناسب است که عجله ندارند و هزینه تاکسی در تایلند زیاد است.

Image

طبیعت بکر 

مسئله دیگری که در راهنمای سفر به تایلند باید به آن اشاره کنیم طبیعت بکر و دوست داشتنی است که در این کشور وجود دارد. طبیعتی که در کشور تایلند مشاهده می کنید هرگز نمی توانید نمونه آن را در کشورهای دیگر ببینید. همین امر باعث شده است سفر به تایلند مورد توجه کسانی قرار گیرد که می خواهند طبیعت را از دریچه دیگری احساس کنند. طبیعت تایلند بسیار سبز و چشم نواز است و درختان نارگیل مانند آنچه در فیلم های والت دیزنی مشاهده کرده ایم کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

تفریحات تایلند

وقتی صحبت از راهنمای سفر به تایلند می شود مسافران در مورد تفریحات تایلند سوال می پرسند. باید بدانید موقعیت جغرافیایی این کشور باعث شده است تفریحات زیادی در تایلند وجود داشته باشد. یکی از تفریحات بسیار جذاب و دوست داشتنی تایلند صخره نوردی است. همچنین، تفریحات دریایی مانند غواصی و پاراسل در این کشور بسیار خاص و منحصر به فرد است. همنشینی مسالمت آمیز با حیوانات چیزی است که تنها در کشور تایلند می توانید تجربه کنید و شاید تکرار این تجربه در کشورهای دیگر امکان پذیر نباشد. اگر به تایلند سفر کنید می توانید یکی از خاطرات بسیار خوب سفر را برای خود رقم بزنید.

جاهای دیدنی تایلند

در راهنمای سفر به تایلند سوالات زیادی در مورد جاهای دیدنی تایلند پرسیده می شود. به طور کلی، تایلند از جمله کشورهایی است که حتی اگر در خیابان قدم بزنید می توانید زیبایی های زیادی را مشاهده کنید و همین امر باعث شده است توریست های زیادی از سراسر دنیا به تایلند بروند. سبک معماری خانه ها و مدل زندگی مردم باعث شده است تایلند بسیار زیبا و دوست داشتنی باشد. اما موقعیت جغرافیایی تایلند مراکز دیدنی زیادی را در آن به وجود آورده است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

جزیره بون

جزیره بون یکی از زیباترین جزایر این کشور است که در راهنمای سفر به تایلند به آن اشاره می شود. این جزیره در پوکت قرار گرفته است و زیبایی های تکرار نشدنی را در خود جای داده است. حیات وحش جزیره بون بسیار خاص است و شما دیگر نمی توانید در هیچ یک از شهرهای تایلند آن را مشاهده کنید. جزیره بون مانند فیلم های هالیوودی در مورد جزیره گمشده و اسرار انگیز است و باعث می شود برای مدتی ارتباط شما با دنیا قطع شود و به یک دنیای خاص و پر از آرامش سفر کنید.

Image

بازارهای شناور بانکوک

یکی دیگر از مواردی که در راهنمای سفر به تایلند به آن اشاره می شود بازهاری شناور بانکوک است. توریست ها برای اینکه بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند باید سوار بر قایق شوند و خود را به دل آب ها بسپارند. کلاه های خاصی که مردم تایلند در این بازار بر سر می گذارند و روش خرید و فروش آنها باعث می شود این بازارها جذابیت بسیار زیادی داشته باشند و مسافران را به سمت خود جذب نمایند. در این بازار انواع غذاهای خوشمزه فروخته می شود و این مسئله باعث شده است این بازار در میان مسافران بسیار محبوب باشد.

دریاچه زمرد سبز

دریاچه زمرد سبز از جمله دیدنی های این کشور است که در راهنمای سفر به تایلند به آن اشاره می شود. این دریاچه در در خلیج مایا، واقع در جزیره کو فی فی قرار گرفته است و سالانه افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. زمانیکه به این دریاچه نگاه می کنید می توانید زیبایی خاص و منحصر به فرد آن را احساس کنید. دریاچه زمرد دارای آب سبز و یک دستی است که آرام و بدون موج قرار گرفته است و نگاه کردن به آن شما را به فراسوی آرامش می برد. 

راهنمای سفر به سامویی

در راهنمای سفر به تایلند باید به جزیره سامویی اشاره کنیم. جزیره سامویی یکی از بزرگترین جزایر تایلند است و مسافران زیادی را به دلیل جذابیت هایی که دارد به سمت خود می کشاند. سامویی دارای سواحل بسیار بزرگ و زیبایی است و مسافرانی که به این جزیره سفر کرده اند به این موضوع اشاره می کنند آب سواحل بسیار زلال و شفاف است و انسان می تواند تصاویر خود را در آب مشاهده کند. همچنین، طبیعت خاصی در سامویی وجود دارد و درختان نارگیل این جزیره بسیار زیبا هستند و بر جذابیت های توریستی آن افزوده اند.

راهنمای سفر به پاتایا

یکی دیگر از جزایری که در راهنمای سفر به تایلند به آن اشاره می شود پاتایا است. سواحل صخره ای و خلیج هایی که در پاتایا وجود دارند آن را به یکی از جذاب ترین شهرهای تایلند تبدیل کرده اند. آب و هوای پاتایا بسیار گرم و مرطوب است و در تابستان گرمای هوا بسیار بالا می رود. در نتیجه مسافران می توانند با شنا در آب و یا انتخاب ورزش های دریایی از بودن در پاتایا در فصول گرم سال لذت ببرند. پاتایا دارای کلوپ های شبانه است و زندگی در شب به قوت زندگی در صبح در این جزیره جاری است.

راهنمای سفر به بانکوک

بانکوک مهمترین شهر در تایلند است و مرکز این شهر به شمار می رود. در راهنمای سفر به تایلند به این موضوع اشاره می شود کسانی که به دنبال تجربه مدرنیته و سنتی تایلند هستند باید انتخاب بانکوک را مد نظر قرار دهند. این شهر دارای طبیعت بسیار زیبایی است و معابد متعددی در آن وجود دارند. افرادی که می خواهند یوگا کنند و یا به مدیتیشن علاقه زیادی دارند باید سفر به بانکوم را مد نظر قرار دهند. کلوپ های شبانه این شهر نیز بسیار خاص هستند و به افراد کمک می کنند در طول شب حس خوبی را تجربه نمایند.

Image

راهنمای سفر به پوکت

پوکت یکی دیگر از شهرهای جذاب تایلند است که در راهنمای سفر به تایلند به آن اشاره می کنیم. پوکت مانند دیگر شهرهای تایلند دارای آب و هوای گرم و مطبوع است. زمانیکه در خیابان های پوکت قدم می زنید می توانید زندگی ساده مردم را مشاهده کنید. پوکت مانند بانکوک طبیعت خیره کننده ای را در دل خود جای داده است و بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد. قیمت غذا و نوشیدنی در پوکت بسیار مقرون به صرفه است و توریست ها می توانند غذاهای متنوعی را در این شهر تجربه نمایند. 

آیا برای سفر به تایلند نیازمند ویزا هستم؟

از جمله مواردی که در راهنمای سفر به تایلند پرسیده می شود در مورد پروسه دریافت ویزا است. باید بدانید برای اینکه بتوانید اجازه ورود به این کشور را دریافت کنید نیازمند ویزا هستید. به همین دلیل، زمانی که در کشور هستید باید درخواست ویزا خود را برای سفارت تایلند ارسال کنید. معمولا ویزا توریستی به صورت سه ماهه صادر می گردد و افراد می توانند تا زمانیکه ویزا دارند در این کشور حضور داشته باشند و از زیبایی های تایلند بهره ببرند.

چقدر در تایلند بمانم؟

از جمله سوالاتی که در راهنمای سفر به تایلند پرسیده می شود در مورد مدت زمان حضور در تایلند است. باید بدانید شما می توانید به مدت ویزا خود در تایلند بمانید. اما حضور در تایلند نیازمند این است که منابع مالی قوی داشته باشید. به طور کلی، نگاهی به مدت سفر مسافران نشان می دهد اغلب مسافران تایلند یک هفته تا دو هفته در این کشور اقامت دارند و تقریبا تمامی آنها رضایت کاملی از سفر خود دارند. بنابراین، شما با سفر به تایلند و انتخاب مدت زمان اقامت با توجه به سلیقه و ترجیحات سفر خود می توانید لذت زیادی از سفر ببرید.

سفر به تایلند، تجربه ای منحصر به فرد از سفر 

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد راهنمای سفر به تایلند در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید سفر به تایلند تجربه بسیار خاص و دوست داشتنی است و می تواند شما را به فراسوی آرامش ببرد. تمامی کسانی که به تایلند سفر می کنند از زیبایی های این کشور لذت می برند و به این موضوع اشاره می کنند تفریحات و سواحل تایلند در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود. سفر به تایلند می تواند بسیار لذت بخش باشد و اوقات خوشی را برای مسافران رقم بزند.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر