×

تفریحات تایلند

راهنمای سفر به آسیا /  راهنمای سفر به تایلند/  تفریحات تایلند
تایلند کشوری زیبا  و محبوب در جنوب شرق آسیا می باشد که طرفداران زیادی همواره در طول سال جذب آن می شوند. سفر به تایلند برای گروه‌ های مختلف سنی، جذابیت ‌های مختلفی خواهد داشت. مثلا افراد مسن ممکن است از دیدن جاذبه‌های طبیعی و طبیعت گردی لذت ببرند و جوانان به دنبال شب گردی و تفریحات هیجان انگیز در آن باشند. به طور کلی کشورتایلند برای هر سلیقه‌ای، تفریحی منحصر به فرد اختصاص داده  تا همه خاطره‌ای بسیار خوش و به یاد ماندنی از سفر به آن ثبت نمایند. 
تایلند از شهرهای مختلفی برخوردار می باشد به طور کلی هر شهر آن  نوعی تفریح دارد که  از سفر خود می توانید لذت لازم را ببرید. تفریحاتی که قطعا با مرور آن ها در ذهن‌، لبخند بر لبان شما خواهد آمد و سفر شما را به یک خاطره بسیار خوش تبدیل خواهد کرد. در واقع سلیقه افراد متاهل و مسن با افراد مجرد و جوان بسیار متفاوت است. تفریحات تایلند به گونه ای است که برای همه ی افراد برنامه ای دارد.

Image

لذت خرید با مراکز خرید تایلند 

برای تجربه ی خریدی لذت بخش و خوب می توانید از بازار های شبانه تایلند تا مراکز خرید بزرگ تایلند و بانکوک را تجربه کنید. مشاهده از بازار های تایلند نیز در دسته افریحات لذتبخش قرار می گیرد. در بانکوک حتما که یک روز کامل را به گشت و گذار در بازار های شبانه بانکوک و مراکز خرید تایلند اختصاص دهید. در سراسر شمال و شمال شرقی مغازه های متنوع و مختلفی وجود دارد که می توانید در آن ها انواع اجناس همچون وسایل  و زیورآلات نقره، ابریشم، سفال، نقاشی هیا چوبی، صنایع دستی تایلند، لباس و... را در قیمتی مناسب خریداری نمایید.  

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

تفریحات ساحلی تایلند

تفریحات ساحلی به عنوان از جذاب ‌ترین بخش تفریحات مجردی در تایلند می باشد. سواحل زیادی در شهر‌های مختلف تایلند وجود دارد، ولی تمامی این سواحل جهت تفریحات ساحلی مناسب نخواهند بود. در صورتی که قصد سفر به  پوکت را دارید، می‌ توانید به سواحل کارون و کاتا مراجعه نمایید. این دو ساحل، به عنوان زیباترین و البته شلوغ ‌ترین سواحل تمام تایلند به شمار می روند. در بیشتر مواقع، مراسم پایکوبی و شادی داخل این سواحل  برگزار می گردد و حتی گروهی از گردشگران در گرمای تابستان، مشغول انجام بازی‌هایی همچون والیبال یا فوتبال ساحلی می باشند. در صورتی که در ایام برگزاری فستیوال‌ها همچون فستیوال آب به این سواحل بروید، شاهد جشن و شادی منحصر به فرد مردم محلی در کنار گردشگران خواهید بود. 

کسب آرامش در باغ استوایی Nong Nooch

در صورتی که علاقه ی زیادی  به گل و گیاه و طبیعت دارید، بازدید از باغ استوایی نانگ‌ نوچ در یک بعدازظهر آرام بهترین انتخاب برای شما خواهد بود .  مجموعه ‌ای عظیم از گیاهان و گل‌ ها در این باغ نگهداری می گردد و بخشی از آن هم قابل اقامتی چند ساعته نیز هستند. می‌ توان در این باغ از بازدید از گونه‌های متعدد گیاهان و گل‌ها لذت ببرید، از استشمام عطر گل ها  و همچنین به خرید از فروشگاه‌های نزدیک آن پرداخت. این باغ با نام باغ گیاه‌ شناسی هم معرفی می گردد.

Image

بالن سواری و تماشای طلوع آفتاب در چیانگمای تایلند

تماشای طلوع آفتاب دیدنی می باشد ولی  تماشای طلوع آفتاب در چیان مای در بالن های رنگی منظره ای نفس گیر خواهد بود که تا ابد در خاطرتان ماندگار خواهد شد. می توانید بالن خصوصی کرایه نمایید و یا سوار بالن های عمومی شوید و از طلوع آفتاب طلایی بر افق شهر رویایی سر سبز چیانگ مای لذت کافی داشته باشید. تور بالن چیانگ مای از 6 صبح شروع می شود و تقریبا تا یک ساعت زمان خواهد برد.

غذا دادن و تماشای فیل ها

فیل سمبل سنتی و رسمی در تایلند به شمار می رود که یکی از جاذبه های توریستی این کشور نیز ب نیز محسوب می گردد، راه های زیادی برای تعامل با فیل های آرام و غول پیکر در طول سفر به تایلند وجود دارد، تعاملی که در آن رد پایی از شما در طبیعت باقی نخواهد گذاشت و فیل ها از حضور شما اذیت نمی شوند. به پارک فیل ها در تایلند مراجعه نموده و چند ساعتی به حفاظت از فیل ها به نگهابانان پارک کمک نمایید. در صورتی که دوست دار حیوانات هستنید، این اولین تفریح خواهد بود که به محض رسیدن به تایلند خواستار آن می شوید. ولی قبل از آن غذا دادن به فیل ها شما هیجان زده تر خواهد کرد. 

Image

استراحت یا مهمانی در کلوپ ساحلی

گزینه های زیادی جهت  تفریحات در تایلند وجود دارند. فهرست کلوپ‌ های ساحلی فوق‌العاده در سراسر تایلند و شهر های  رو به رشد وجود دارد. بیشتر کلوب ‌های ساحلی در همه ی طول روز برای مشتریان باز بوده تا مسافران از نوشیدنی‌ ها و غذاهای متنوع آن ها بر روی مبل‌های راحت یا تخت‌های ساحلی لذت کافی را ببرند. اطمینان خاطر باشید که ضمن بر استراحت یا مهمانی در کلوپ‌های ساحلی، لحظات شاد وهیجان‌انگیزی را تجربه می نمایید، زیرا کلوپ ‌های ساحلی تایلند در شب به کلوپ‌ های مهمانی تبدیل خواهند شد.

خیابان‌ گردی شبانه در تایلند

تایلند یک کشور 24 ساعته بوده که  در شب ‌ها جنب و جوش و جریان زندگی بیشتر احساس خواهد شد. در صورتی که به دنبال یکی از ارزان‌ قیمت ‌ترین و در عین حال بهترین تفریحات مجردی تایلند می باشید لازم است تا یک صندل پا کنید و شب‌ها در خیابان‌ های معروف تایلند را بگردید. مثلا والکینگ استریت، Sois 7، Soi LK Metro و پایا لند، به عنوان معروف ‌ترین خیابان‌های تایلند شناخته می شوند که برای یک شب گردی عالی و هیجان انگیز بسیار مناسب می باشد. تنها به خاطر داشته باشید که بهتر است در این خیابان‌ ها پول نقد و اشیاء گران بها حمل نکنید.چرا که ممکن است  سرقت شود اما به این طریق با حداقل هزینه می ‌توانید تا صبح تفریح داشته باشید و شبی خاطره انگیز و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

مطالب مرتبط : 

راهنمای سفر به سامویی
راهنمای سفر به پاتایا
راهنمای سفر به بانکوک
راهنمای سفر به پوکت
جاهای دیدنی تایلند
جزیره بون
کوه فو چی فا
دریاچه زمرد سبز

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر