×

جاهای دیدنی تایلند

راهنمای سفر به آسیا /  راهنمای سفر به تایلند / جاهای دیدنی تایلند

تایلند یکی از کشور های جذاب برای سفر و گردشگری می باشد. همواره  جهانگردان مشهور دنیا در این کشور انواع ادویه را تست و تجربه می نمایند. شاید کسی فکر نکند که این زمین‌های بهشتی، جزیره‌ ها و آدم‌ های عجیبش روزی به عنوان محبوب ‌ترین مقصد‌ های جهان انتخاب گردد. جاهای دیدنی تایلند و شرق آسیا به اندازه ای دیدنی و زیبا خواهد بود که در صورتی که قصد سفر به آن را داشته باشید، می بایست گفت نیاز به سفری طولانی خواهید داشت. تور تایلند  با وجود جاهای دیدنی منحصر به فرد تمام انتظارات شما از یک سفر مفرح را برآورده خواهد کرد. 

Image

معابد تایلند

درصد بالایی از مردم تایلند را بودایی‌ ها شامل می شوند که همین موضوع  باعث شده است تا در این کشور معابد منحصربه فرد و تندیس‌های متنوعی از بودا پیدا کنید. آیین بودیسم با بیش از 500 میلیون پیرو در جهان‌، 600 سال پیش از میلاد با آموزه ‌های گئوتمه بودا در هند رواج پیدا کرد که در سال ‌های بعد در شمال هند و شرق آسیا، گسترش یافت. اعتقاد به تناسخ از مهم ‌ترین اعتقادات پیروان آیین بودیسم است. معابد تایلند اغلب در بنامه تورهای تفریحی تایلند قرار دارند. کشور تایلند از نظر وجود معابد منحصر به فرد بوده که اگر فقط برای دیدن همین معابد کسی تایلند را به عنوان مقصد سفر انتخاب نماید، نباید تعجب نمایید. ضمن بر وجود معابد، در صورتی که شما علاقه ‌مند معابد بازدید از دیگر معابد هستید به سراغ وات ماهاتات، وات یواتانارام، معبد یک میلیون بطری و چندین معبد تاریخی و جدید دیگر بروید.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

بازارهای شناور بانکوک

قبل از ایجاد جاده ‌ها و خیابان ‌های پایتخت ، راه‌های آبی پرپیچ ‌وخم، مهم‌ ترین مسیر حمل و نقل شهری به شمار می رفتند. بسیاری از این راه‌های آبی جهت دکور شهری کاربردی شدند اما خارج از مرکز شهر هنوز هم این مسیرهای آبی وجود دارند و بازارهای شناوری روی آن‌ها برپا می گردد. بازارهای شناور، برای گردشگران تایلند تجربه‌ ای خاص و جذاب خواهد بود. قایق‌های رنگارنگ این بازار، محصولات متنوعی را ارائه می دهند که  غذاهای سنتی تایلندی و سوغات های تایلند را می توانید خریداری نمایید.

معبد آرون

معبد آرون یکی از بناهای مذهبی تایلند می باشد که بنایی متفاوت است. قرار گرفتن در کرانه رودخانه احتمالا به علت استراتژیک می باشد. این معبد در اوایل قرن نوزدهم بنا گردید. بهترین زمان جهت بازدید از این مجموعه، در زمان  طلوع یا غروب آفتاب خواهد بود.

خلیج مایا 

این خلیج به‌خاطر به نمایش درآمدن در فیلم ساحل با بازی لئوناردو دی کاپریو شهرت زیادی را کسب نمود. وقتی این فیلم در سال ۲۰۰۰ پخش گردید ، کنجکاوی گردشگران جهت دیدن این منطقه بیشتر گردید. این منطقه به اندازه ای بکر و دنج بود که واقعی به نظر نمی آمد. از آن زمان، گردشگران جهت تکرار ماجراجویی‌های دیکاپریو در این فیلم، به این منطقه سفر می نمایند.

Image

وه فی فی، ساحلی در آرامش طبیعت

جزایر فی فی در استان کرابی  قرار گرفته که به عنوان یکی از شناخته ترین  جاذبه ‌های گردشگری تایلند به شمار می رود. این شهرت در میان جاهای دیدنی تایلند به علت برخوردار بودن از چندین جزیره و قابلیت سفر یک روزه به همه آن‌ها خواهد بود. یکی از نقاط معروف در جزایر فی فی ساحل میمون  می باشد. در این ساحل حیوان هایی را خواهید دید که یک چالش مهم ذهنی ایجاد خواهد کرد.

قدم‌ زدن در چیانگ مای

غذاهای خوشمزه و ارزان را می توانید در سفر تایلند تجربه خواهید کرد. هردو این خصیصه را در پیاده‌روی شب یکشنبه چیانگ مای خواهید یافت. دستفروش‌ها انواع و اقسام غذاها و خوراکی ‌های گوناگون را در کیفیت خوبی برایتان ارائه می نمایند. صدها نوع از خوراکی های تازه را می توانید در این محیط تجربه و میل نمایید.ضمن اینکه چیزهای دیگری همچون صابون‌های طبیعی و صنایع دستی شاخص تایلندی را در این‌جا خواهید یافت. روغن‌ های طبیعی، آلات موسیقی، نقاشی‌ ها، گیره‌های دیواری و …، بخشی از مواردیسا که می توانید خریداری نمایید. اگر هم خواستید که دیگر بازار چیانگ مای را تجربه کنید. می‌توانید به بازار شب در راه Chang Klan، بروید. این بازار روزانه می باشد ولی در صورتی که بیش ‌تر به فکر اجناس خاص می باشید و خیلی نمی‌خواهید توریستی به بازارها نگاه کنید به Warorot Market، کنار رود Mae Ping River مراجعه نمایید.

کو نانگ یوآن  Ko Nang Yuan

کو نانگ یوآن یک جزیره کوچک بسیار جذاب بوده که در نزدیکی کو تائو  قرار دارد. اغلب مسافران کو تائو یک روز از سفرشان را به این جزیره زیبا اختصاص می دهند، البته بهتر است زمانی که سواحل شلوغ هست به آنجا نروید.  به هر حال این محیط  جزیره ای زیبا و تماشایی می باشد که از  آب های زلای آن جهت غواصی بسیار مناسب خواهند بود. جهت بازدید از این جزیره، مسافران که در کو نانگ یوآن  اقامت ندارند باید مبلغی را جهت  ورودی پرداخت نمایند. جهت آسایش بیشتر اقامت کنندگان در جزیره ساحل خواصی مختص آن ها نیز در نظر گرفته می شود.

مطالب مرتبط : 

راهنمای سفر به سامویی
راهنمای سفر به پاتایا
راهنمای سفر به بانکوک
راهنمای سفر به پوکت
تفریحات تایلند
جزیره بون
کوه فو چی فا
دریاچه زمرد سبز

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر