×

رستوران سابسیکس

راهنمای سفر به آسیا /  راهنمای سفر به مالدیو  / رستوران سابسیکس

رستوران سابسیکس در اعماق آب های جزیره مالدیو واقع شده است. رستوران سابسیکس به عنوان یکی از  رستوران های معروف و خاص می باشد که غذای مورد علاقه خود را می توانید در این رستوران در زیر اقیانوس هند میل بفرمایید. معمولا توریست هایی که طرفدار مکان های رویایی می باشد به رستوران سابسیکس مراجعه نموده اند.مسافران با قایق موتوری می بایست به رستوران رفته به این شکل که 500 متر از ساحل که دور شوند به یک راه پله ای 3 لایه با ارتفاع 13 متری می رسند وقتی پله ها را سپری نموده  در بالای سرشان لوسترهایی قرار داد ه شده که به  سبک ایتالیایی همچون مرجان های دریایی درخشش دارند.غذا خوردن در این رستوران که به عنوان یکی از شاهکار های خلق می باشد از خاطرات ماندگار و شگفت انگیز می گردد. ضمن اینکه  منظره شگفت انگیز این رستوران می توان غذای بسیار خوشمزه آن را نیز به یاد آورد که توریست های زیادی را جذب اینجا  می نماید.

Image

منظره زیبا و منحصر به فرد رستوران

سابسیکس در سال 2014 مورد تجدید نظر قرار گرفت و از نظر بصری زیباتر طراحی گردید. در این رستوران مشهور مالدیو همه چیز بازتاب اقیانوس می باشد و محیط رستوران نیز با محوریت همین موضوع تنظیم گردیده است. لوسترهای مرجان همچون، نور آبی اقیانوس، آینه های منعکس کننده زندگی دریایی اطراف، صندلی هایی با الهام از شقایق دریایی، تزئینات زیبا سقف و تزئیناتی خاص که یادآور جنگل های زیردریایی می باشد، تنها گوشه ای از این رستوران محبوب را می توانید در تور مالدیو تجربه نمایید. 

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

برنامه های گوناگون رستوران سابسیکس

در میان بسیاری از فعالیت های برگزار شده توسط رستوران سابسیکس  ، توضیحاتی توسط زیست شناسان دریایی و راهنماها پیرامون زندگی آبزیان صورت می گیرد ، همچینی به متخصصان در مورد محیط غنی اقیانوس و اسرار آن بینش مناسبی می دهد. از فعالیت های برجسته در این رستوران می توان به ناهارهای زیر آب  مراسم عصرانه و شام  عروسی ها، برنامه های میزبانی شده، چشیدن نوشیدنی های محلی گوناگون، یک مهمانی هفتگی درخشش زیر آب به همراه DJ و ... اشاره کرد. 

Image

چگونه به رستوران سابسیکس در مالدیو برویم؟

بازدیدکنندگان و مسافران می بایست جهت رفتن به رستوران لازم است تا  با قایق موتوری به این مکان مراجعه کنند. این سفر ۴۰ دقیقه از مبدا پایتخت مالدیو، جزیره ماله، یا ۱۵ دقیقه از مبدا جزایر Niyama Resort زمان خواهد برد. در صورت کسب  تجربه هیجان‌انگیزترین‌ ، در سفری کوتاه زیر آب‌های زلال اقیانوس، رستوران سابسیکس انتخاب خوبی خواهد بود. مالدیو از آن مقاصد گردشگری زیبایی  شناخته می شود که غافلگیری‌های جذابی برای مسافران خواهد داشت. رستوران سابسیکس مالدیو یکی از همان جاذبه‌های کم‌نظیر شمرده می شود که هرسال توریست ‌های زیادی را به سوی خودش جذب می نماید. در فاصله نه‌چندان زیاد تا جزیره نیاما سابسیکس قرار دارد که همواره آماده پذیرایی  از میهمانان تور مالدیو می باشد. این رستوران زیر اقیانوسی، از معروف ‌ترین مقاصد گردشگری مسافران مجمع‌ الجزایر مالدیو بوده که با طراحی زیبا و الهام‌بخش، هر بیننده‌ای را به تحسین وا می ‌دارد.

مطالب مرتبط : 

شرایط آب و هوایی کشور مالدیو
جاذبه های گردشگری مالدیو
مسجد جامع ماله
ساحل مصنوعی ماله
قصر مولی آگه
جزیره مافوشی

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر