×

وسایل ضروری برای سفر به فیلیپین

راهنمای سفر به آسیا  /  راهنمای تور فیلیپین /  وسایل ضروری برای سفر به فیلیپین

فیلیپین یک مقصد تعطیلات واقعاً باشکوه است که از بیش از 7640 جزیره با اشکال و اندازه های مختلف تشکیل شده است.همه آنها باهم متفاوت هستند، با سواحل سفید زیبا، مناظر خیره کننده، آبشارهای و مجموعه ای از فعالیت ها مانند موج سواری، غواصی، پیاده روی و بسیاری دیگر، چیزی برای همه فراهم می کنند. خوشبختانه، در مقایسه با همسایگانش مانند اندونزی یا تایلند، یک مقصد گردشگری کمتر محبوب است. این احتمالاً به این دلیل است که شما باید به طور مستقل به فیلیپین پرواز کنید - نمی توانید به سادگی از یک مرز زمینی عبور کنید. فیلیپین بهشتی است که توسط گردشگران انبوه دست نخورده است. از آنجایی که این مقصد هنوز برای برخی از مسافران باتجربه ناآشنا است، تصمیم گرفتم این لیست وسایل ضروری برای سفر به فیلیپین تهیه کنم. من تعدادی ابزار و لوازم جانبی جالب را پوشش داده ام که به شما کمک می کند تا ماجراجویی های شما بدون سردرد باشد، همچنین پیشنهادهایی برای لباس های ضروری و سایر موارد اضافی.

Image

ضروری ترین وسایل سفر به فیلیپین

 وسایل ضروری برای سفر به فیلیپین کدام است: هنگامی که به یک محیط جدید می روید، به خصوص محیطی گرم و معتدل مانند فیلیپین، ضروری است که لباس های مناسب را با خود همراه کنید تا دچار گرمازدگی یا آفتاب سوختگی نشوید. در اینجا برخی از پیشنهادات برای وسایل ضروری برای سفر به فیلیپین آورده شده است:

شلوار گشاد بلند

اولین مورد از وسایل ضروری برای سفر به فیلیپین  یک جفت شلوار گشاد است. شلوار گشاد برای آب و هوای گرم و مرطوبی است که در فیلیپین تجربه خواهید کرد. آن‌ها اجازه می‌دهند هوای بخوبی از طریق پارچه‌های پنبه‌ای قابل تنفس خود جریان داشته باشند و وقتی عرق می‌کنید به شما نمی‌چسبند. این شلوار همچنین محافظت بسیار خوبی در برابر نور خورشید خواهد داشت. آفتاب سوختگی واقعاً می تواند یک تعطیلات عالی را خراب کند، و در حالی که وسوسه انگیز است که وقتی خورشید واقعاً شروع به گرم شدن کرد، گرمای آن را دریافت کنید، باید به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از رنج آینده، پوشیده بمانید. اگر قصد دارید برای مدتی در جاده باشید، باید چند مکعب بسته بندی برای نگهداری لباس های خود نیز در نظر بگیرید.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

کافتان / کیمونو

اگر می خواهید روز خود را با لباس شنا بگذرانید، یک کافتان جلو باز مانند کیمونوی SweatyRocks Flowly در هر مکانی عالی است. همچنین پوشش عالی خورشید را فراهم می کند اما اگر می خواهید برنزه شوید قابل تنظیم است. در اینجا یک نکته جالب وجود دارد - اگر شب ها دراز کشیده اید و از گرما نمی توانید بخوابید، کیمونوی خود را خیس کنید و بپوشید. 

کلاه سافاری

از وسایل ضروری برای سفر به فیلیپین کلاه سافاری است، وقتی به جایی مانند فیلیپین می روید، چند نفر را بدون کلاه می بینید. آفتاب سوختگی نه تنها ناراحت کننده است، بلکه می تواند برای پوست شما بسیار مضر باشد - به خصوص اگر رنگ پوست شما کم رنگ تر باشد. وقتی صحبت از کلاه به میان می‌آید، چیزی شبیه به کلاه سافاری می‌خواهید – پوششی روی صورت، بینی، گوش‌ها و گردن شما ارائه می‌دهد و مطمئن شوید که چیزی بالای شانه‌ های شما برای مدت طولانی زیر نور خورشید باقی نمی‌ماند.

لباس شنا

قبلاً گفته بودیم باید خود را در برابر آفتاب بپوشانید، اما باید مطمئن شوید که مایو را فراموش نکنید! هر جایی که در فیلیپین می روید یک ساحل و جزیره بهشت مانند است، شما می خواهید آماده باشید تا بهترین استفاده را از آن ببرید! آن بیکینی‌ها را آماده نگه دارید تا بتوانید از سواحل خیره‌کننده فیلیپین نهایت استفاده را ببرید

تی شرت 

باز هم، در بالا گفتم که باید شلوار گشاد بلند و نوعی کافتان / کیمونو داشته باشید، اما فراموش نکنید که شلوارک، تاپ و تی شرت را بسته بندی کنید! ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما من نمی‌خواهم اگر نیازی ندارید همیشه آستین بلند یا شلوار بپوشید! به عنوان مثال برای عصرها یا بعد از آن در سفر، زمانی که کمی بیشتر برنزه هستید و خطر آفتاب سوختگی را ندارید. چه چیزی به فیلیپین بیاورید: لوازم جانبی هنگامی که به دنبال وسایلی برای سفر به فیلیپین هستید، ترکیبی سالم از چیزهایی وجود دارد که احتمالاً به آنها فکر می کردید، و بسیاری از چیزهایی که احتمالاً به آن فکر نکرده اید. این راهنما نگاهی به مهم‌ترین لوازم جانبی، وسایل یا اقلام اضافی می‌اندازد که باید به همراه داشته باشید تا مطمئن شوید که زمان صرف شده در این جزایر زیبا تا حد امکان راحت می‌گذرد. به لیست بسته بندی فیلیپین خود خوش آمدید:

بطری آب قابل استفاده مجدد

بیشتر از هر کشور دیگری در آسیای جنوب شرقی که من به فیلیپین سفر کرده ام، بطری های آب قابل استفاده مجدد بسیار باز است. اکثر هاستل ها، رستوران ها، کافه ها، هتل ها و موسسات عمومی دارای یک آب ریز هستند که می توانید بطری آب خود را دوباره پر کنید. با آوردن بطری آب خود می توانید مقداری پول نقد صرفه جویی کنید و سهم خود را در کاهش مصرف پلاستیک انجام دهید. برخی از مکان‌ها مانند ال نیدو پلاستیک را کاملاً ممنوع کرده‌ اند، بنابراین اگر هر یک از تورهای پرش جزیره را انجام می‌ دهید، حتی اجازه نخواهید داشت که یک بطری پلاستیکی یکبار مصرف را روی قایق بیاورید.

کمربند پول

یکی از وسایل ضروری برای سفر به فیلیپین، همراه داشتن کمربند پول است. در حالی که فیلیپین کشوری نسبتا امن است، جایی که لازم نیست نگران باشید که دائماً مراقب باشید، اما همراه داشتن کمربند پول ضروری و ایمن است.

مطالب مرتبط : 

هتل های فیلیپین
واکسن های مورد نیاز قبل از سفر به فیلیپین
خطرات احتمالی برای گردشگران در فیلیپین
اجاره اتومبیل در فیلیپین
خدمات بانکی و مالی برای گردشگران در فیلیپین
آب و هوای فیلیپین
پروازها از ایران به فیلیپین
ویزای توریستی فیلیپین
فصول مناسب سفر به فیلیپین

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر