×
با تور تایلند 7 روز فراموش نشدنی داشته باشید

با تور تایلند 7 روز فراموش نشدنی داشته باشید

در میان کشورهایی که در قسمت جنوب شرقی آسیا قرار دارند تایلند یکی از پرطرفدارترین تورها برای مسافرت و گردشگری به حساب می‌آید. اگر با این تور و جاذبه‌های گردشگری آن آشنا شوید سفر به این کشور دوست داشتنی را در برنامه‌های گردشگری خود قرار خواهید داد. با خرید این تور، می‌توانید از معبد طلایی بودایی، گونه‌های حیات وحش، سواحل شنی، صخره‌های استوایی و غیره دیدن کنید. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تایلند هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

محبوب‌ترین شهرهای تایلند

تایلند جزو کشورهایی است که هر شهر در آن جاذبه‌های دیدنی فوق العاده‌ای دارد. از شهرهای فوق العاده این کشور دوست داشتنی می‌توان به پوکت، پاتایا و بانکوک اشاره کرد.
 سالانه گردشگران بسیار زیادی برای مسافرت و تماشای جاذبه‌های دیدنی این شهرها تور تایلند را خریداری می‌کنند. قبل از آنکه بخواهید با ویژگی‌های منحصر به فرد این کشور دوست داشتنی آشنا شوید لازم است تا اطلاعات ضروری در خصوص سفر به این منطقه بکر را کسب نمایید.
 مدت زمان سفر به تایلند از مبدا تهران، سه و نیم ساعت می‌باشد.
 اختلاف زمان این منطقه با ایران شش و نیم ساعت است.
 برای خرید تور تایلند نیاز به اخذ ویزا دارید.
 واحد پول تایلند بات و یا بت می‌باشد.
 مذهب بیشتر افراد در این کشور بودایی است.

چرا باید به تایلند سفر کرد؟

 این سوال، سوال بسیاری از افراد علاقه‌مند به گردشگری می‌باشد. لازم است بدانید وجود سواحل آرام، تاریخ پرفراز و نشیب، غذاهای متنوع، مناظر باشکوه و جاذبه‌های فرهنگی دلیل بزرگی برای سفر به این کشور و خرید این تور می باشد. این موارد جزو دلایلی می‌باشد که افراد زیادی سفر به این کشور دوست داشتنی را به کشورهای اروپایی ترجیح می‌دهند.پس در ادامه به چهار دلیل اصلی برای تقاضای گردشگران برای سفر به این منطقه دوست داشتنی را توضیح خواهیم داد.

غذا های متنوع و خوشمزه

 تفاوتی ندارد یک ماه و یا یک سال در  تایلند اقامت داشته باشید، در هر صورت در این مدت غذاهای مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید برای بار اول آنها را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید. غذاهای موجود در هر شهر تایلند با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند.

سفری ارزان قیمت

متاسفانه بعضی از گردشگران در هنگام سفر به کشورهای مختلف مجبورند تا از تفریحات و یا از جاذبه‌های دیدنی شهر مقصد بکاهند تا هزینه کمتری را برای سفر و خرید تور پرداخت کنند. خبر خوب این است که در سفر به تایلند این مشکل را نخواهید داشت چرا که هزینه این تور بالا نیست و شما می‌توانید با کمترین هزینه از آژانس‌های هواپیمایی معتبر نسبت به خرید تور تایلند اقدام نمایید.

مقصدی مناسب برای شب زنده داران

اگر جزو افرادی هستید که به دنبال لذت بردن از هر لحظه در سفر هستید این مقصد به شما پیشنهاد می‌شود. با قاطعیت می‌توان عنوان کرد اگر اهل گشت و گذار هستید در تایلند زمانی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. چرا که گشت و گذار در این کشور از شب آغاز می‌شود و می‌توانی در این تور بارها به مکان‌های دیدنی تایلند سفر کنید و از غذاهای خوشمزه آن میل نمایید.

 سفری ماجراجویانه

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم هر شهر از کشور تایلند، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد. با قاطعیت می‌توان عنوان کرد در تایلند استراحت معنایی ندارد و می‌توانید از تفریحات هیجان انگیز آن استفاده کنید. تفریحاتی نظیر، رفتن به جنگل، دیدن حیوانات زیست محیطی از نزدیک، قایق سواری در رودخانه و غیره.
 هر کدام از شهرهای تایلند دارای ویژگی‌های جغرافیایی متفاوتی می‌باشند اما به طور کلی می‌توان عنوان کرد سواحل بکر و زیبای تایلند یکی از ویژگی‌های فوق العاده این کشور محسوب می‌شود. علاوه بر این موارد، وجود گونه‌های متنوع جانوری، فرهنگ غنی و جشنواره‌هایی که در این کشور برگزار می‌شود نیز جزو موارد بی‌نظیر در این کشور به حساب می آید.

 

 

تور تایلند

 

قیمت تور تایلند 1403

قیمت تور تایلند به عوامل بسیاری وابسته است. عواملی مانند:

  •  زمان رزرو
  •  فصل سفر
  •  زمان پرواز
  •  خطوط هواپیمایی
  •  کلاس پروازی
  •  تاریخ حرکت و غیره.
  •  فاصله مقصد و مبدا

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تایلند

  •  اصل و کپی پاسپورت با اعتبار حداقل ۷ ماه.
  •  دو قطعه عکس پرسنلی.
  •  کپی کارت ملی.
  •  کپی شناسنامه.
  •  نامه تمکن مالی.
  • ووچر هتل.
  •  رزرو بلیط رفت و برگشت به همراه بیمه مسافرتی.

تور تایلند با نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای ارزان قیمت نوروز سال ۱۴۰۳ با بالاترین کیفیت ممکن می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع ابهام در خصوص خرید طول تایلند می‌توانید با متخصصین این آژانس در ارتباط باشید. برای این کار می‌توانید از طریق تلفن و یا از طریق وب سایت این مجموعه و یا حتی به صورت حضوری با متخصصین و کارشناسان خبره این آژانس ارتباط برقرار کنید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر