×
مدارک و شرایط لازم برای دریافت خدمات ویزای کانادا

مدارک و شرایط لازم برای دریافت خدمات ویزای کانادا

خدمات ویزای کانادا یک امکان عالی است تا افراد بتوانند به راحتی وارد خاک کانادا شوند. کشور کانادا از نظر امنیتی، بهداشتی، اجتماعی و رفاهی در حد بسیار بالایی قرار دارد. مردم زیادی از سراسر دنیا به دنبال سفر به این کشور هستند تا بتوانند از امکانات خوب این کشور بهره‌مند شوند. شما برای ورود به کشور کانادا نیازمند دریافت ویزا هستید. در واقع ویزای کانادا نوعی مدرک بوده که در پاسپورت افراد ضمیمه شده و مجوز ورود آنها به خاک کانادا است. فردی که ویزای کانادا را دریافت می‌کند یعنی دارای شرایط مناسب جهت مسافرت و اقامت در کشور کانادا بوده و می‌تواند به راحتی وارد این کشور شود. قوانین سخت و دشواری برای صدور ویزای کانادا وجود دارند. اما افراد با دانستن شرایط و مدارک می‌توانند شانس دریافت ویزای خود را تا حدود زیادی افزایش دهند.

بررسی خدمات ویزای کانادا

ارائه خدمات ویزای کانادا توسط آژانس‌های معتبری مانند نوید گشت سبب شده است که افراد بتوانند به راحتی ویزای خود را دریافت کرده و وارد کشور رویاهایشان یعنی کانادا شوند. در نظر داشته باشید که ویزای توریستی کانادا یکی از پرطرفدارترین ویزاهای این کشور است. افرادی که به منظور سفر و گردشگری قصد دارند وارد خاک کانادا شوند باید ویزای توریستی کانادا را دریافت کنند. سوالات زیادی در رابطه با این نوع ویزا وجود دارند. به عنوان مثال یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد آن را می‌پرسند در رابطه با انواع ویزای توریستی کانادا است. در نظر داشته باشید دو نوع ویزای توریستی کشور کانادا وجود دارد که شامل ویزای یکبار ورود و ویزای چند بار ورود است.
ویزای یک بار ورود کانادا یا SINGLE-ENTRY: همانطور که از نام این ویزا مشخص است افراد با دریافت این ویزا تنها یک بار مجاز هستند وارد خاک کانادا شوند و در مدت زمان مشخص شده در آنجا اقامت داشته باشند. سپس از کشور کانادا خارج شوند. این ویزا توانایی این را دارد که تنها یک بار به افراد اجازه ورود به خاک کانادا را دهد و افراد باید در زمان مشخص شده از کشور مورد نظر خارج شوند.
ویزای چندبار ورود یا MULTIPLE-ENTRY: در نظر داشته باشید به ویزای چند بار ورود، ویزای ۵ ساله کانادا نیز می‌گویند. شما با دریافت این ویزا می‌توانید اجازه ورود و خروج مکرر به داخل کشور کانادا داشته باشید. همانطور که عنوان شد این ویزا ۵ ساله است. اما یک نکته بسیار مهم در این زمینه وجود دارد که شما باید به آن دقت کنید و آن  میزان زمان اعتبار پاسپورت شما در زمان دریافت ویزای چند بار ورود کانادا است. هر زمان که پاسپورت شما اعتبار داشته باشد این ویزا نیز بر اساس آن مدت صادر خواهد شد. یعنی اگر تاریخ انقضای پاسپورت شما حدوداً ۳ سال باشد ویزای صادر شده نیز ۳ ساله صادر می‌گردد.
یک نکته دیگر مدت زمان اقامت در هر بار ورود به کشور کانادا است. در نظر داشته باشید شما در هر بار ورود به کشور کانادا تنها می‌توانید ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشید. سپس باید بعد از گذراندن این مدت از کشور کانادا خارج شوید.

 

خدمات ویزا

 

بررسی شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا

شما با مراجعه به آژانس‌های مسافرتی که خدمات ویزای کانادا را انجام می‌دهند می‌توانید در رابطه با شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا اطلاعات خوبی به دست بیاورید. ویزای توریستی یا همان ویزای موقت کانادا یک مدرک رسمی است. این مدرک رسمی درون پاسپورت افراد ضمیمه شده و نشانگر اجازه ورود آنها به کانادا است. یک سری شرایط کلی برای دریافت این ویزا وجود دارند. به عنوان مثال عدم سوء پیشینه کیفری و حقوقی، داشتن سلامت جسمی و داشتن پاسپورت معتبر جزو شرایط کلی دریافت ویزا هستند. اما در نظر داشته باشید که افراد برای دریافت این نوع ویزا باید تعهد دهند که به دنبال استخدام و کار کردن در کشور کانادا نیستند و بعد از پایان مدت زمان ویزا از کشور کانادا خارج می‌شوند. یک سری شرایط دیگر نیز مانند تمکن مالی و تاریخچه سفر نیز وجود دارند. 
می‌توان گفت تمکن مالی برای افرادی که دارای دعوتنامه هستند حدوداً ۲۰۰ میلیون تومان است. اما برای افرادی که دعوتنامه ندارند و بدون دعوتنامه می‌خواهند برای دریافت ویزای توریستی کانادا اقدام کنند حدود ۳۵۰ میلیون تومان است. این مقدار جزو مبلغ‌های ایده‌آل برای دریافت ویزای توریستی کانادا هستند. در نظر داشته باشید تمکن مالی ویزای توریستی حتماً باید به دلار کانادا و به صورت زبان انگلیسی صادر شده و توسط رئیس شعبه مهر و امضا شود و سپس به سفارت ارائه گردد. تاریخچه سفر نیز جزو موارد مهم برای دریافت موفقیت آمیز ویزای کانادا است. به عنوان مثال سفرهای گذشته شما به کشورهای خارجی نشان دهنده تمکن مالیتان است. به همین دلیل شما می‌توانید با نشان دادن این سفرها به راحتی ویزای خود را دریافت کنید. ویزای انگلیس، ویزای شنگن، ویزای استرالیا، ویزای ژاپن و ... جزو ویزاهای معتبری هستند که برای شما اهمیت بالایی دارند.

افراد مجاز برای دریافت ویزای کانادا

افرادی مجاز هستند که ویزای کانادا را گرفته و وارد خاک این کشور شوند که دارای پاسپورت معتبر بوده و در سلامت کامل جسمانی باشند. همچنین این افراد به هیچ عنوان نباید محکومیت کیفری داشته باشند. این افراد باید بتوانند پلیس مهاجرت را به صورت کامل قانع کنند که دارای وابستگی‌های شدید کاری، فامیلی و شغلی در کشور مبدا هستند و بعد از پایان مدت زمان اقامتشان به کشور خود باز می‌گردند. همچنین داشتن پول کافی برای اقامت در کانادا اهمیت زیادی دارد. در بعضی مواقع نیاز است که تست پزشکی گرفته شود و یا فرد دعوتنامه خود را ارائه دهد. به طور کلی مواردی که عنوان شدند جزو موارد عمومی هستند که افراد باید آنها را دارا باشند تا بتوانند ویزای کانادا خود را دریافت کنند. برای دانستن اطلاعات بیشتر بهتر است از آژانس مسافرتی ارائه دهنده خدمات ویزای کانادا سوالات خود را پرسیده تا با آگاهی این مسیر را طی کنید.

 

کانادا

 

جمع‌بندی ای در مورد خدمات ویزای کانادا

استفاده از خدمات ویزای کانادا سبب می‌شود تا شما بتوانید به راحتی و در سریعترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کرده و وارد خاک کانادا شوید. این خدمات توانسته است کار افراد را بسیار راحت کرده و آنها را به راحتی به اهداف خود در زمینه سفر به کانادا برساند‌‌. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر