×
اگر در زمره این افراد هستید اصلا به فکر خرید تور بالی نباشید!

اگر در زمره این افراد هستید اصلا به فکر خرید تور بالی نباشید!

اغلب گردشگران در تمام طول سال بالی را برای سفر و گشت و گذار انتخاب می‌کنند؛ چرا که آب و هوا در این منطقه اغلب اوقات سال یکسان و معتدل می‌باشد. البته از ماه مهر تا اسفند در این جزیره شاهد باران‌های بیشتری خواهید بود و رطوبت هوا نیز در این منطقه بالاتر می‌رود. در مقابل در فصل تابستان و بهار بارش و رطوبت هوا به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. برای خرید یک تور ارزان می‌توانید فصل امتحانات دانش آموزان و یا دانشجویان را انتخاب کنید و در این ایام به بالی سفر کنید. در این ایام قطعاً می‌توانید شاهد تور ارزان قیمت‌تری نسبت به سایر ایام سال باشید.
اگر می‌خواهید در حین گذراندن لحظاتی دلپذیر از چیزهایی که می‌بینید حیرت زده نیز شوید انتخاب تور جزیره بالی می‌تواند یک مقصد فوق العاده جذاب برای شما باشد. این جزیره به سرزمین خدایان و بهشت موج سواران نیز شهرت دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید پرطرفدارترین مکان مسافرتی در جهان بالی است.
مناظر و طبیعتی که در جزیره بالی می‌بینید تنها منظره‌ای ساده نیست، بلکه شروع یک ماجرای شگفت انگیز خواهد بود. اگر بین خرید تور جزیره بالی و مقاصد دیگر دو دل هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً این مقصد دوست داشتنی را انتخاب کنید. چرا که از این انتخاب پشیمان نخواهید شد.
در جزیره بالی می‌توانید شاهد جاذبه‌های گردشگری بسیاری مانند آبشار، غارها، معابد، بازارها، موزه‌ها و غیره باشید و از فرهنگ و تاریخ این کشور دیدن نمایید. همچنین می‌توانید ساعت‌های طولانی را به شنیدن افسانه‌های محلی این جزیره دوست داشتنی اختصاص دهید و از آن لذت ببرید. بی اغراق نمی‌توان تمامی ویژگی‌های جزیره بالی را عنوان کرد چرا که این جزیره بیش از ۷۰ ویژگی جذاب دارد که با دانستن آنها قطعاً برای سفر به این جزیره دوست داشتنی و خرید تور جزیره بالی ترغیب خواهید شد.

معایب تور بالی از دید گردشگران

آب و هوا در جزیره بالی در فصل تابستان برخلاف بسیاری از مقاصدی که در شرق آسیا وجود دارد شرجی و بارانی نیست. دمای این جزیره در این بازه زمانی بین ۱۴ تا ۳۰ درجه سانتیگراد است. در نتیجه اگر در این فصل در جزیره بالی حضور پیدا کردید نیازی به لباس‌های بارانی و چتر نخواهد بود. در این فصل می‌توانید چمدانتان را پر از لباس‌های خنک تابستانی کنید و راهی این جزیره زیبا شوید. البته به غیر از مبحث آب و هوا، به نکات دیگری نیز در هنگام خرید تور جزیره بالی باید توجه داشته باشید. به عنوان مثال در خصوص هزینه‌ها در فصل تابستان با کاهش تعداد گردشگر در این منطقه روبرو خواهید بود که همین مورد باعث می‌شود تا در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی نمایید.

 

تور بالی نوید گشت

 

تفریحات گران قیمت در بالی

اگر قصد سفر به بالی را دارید لازم است بدانید بهترین زمان برای سفر به این منطقه در زمستان است، بین ماه ژوئن تا سپتامبر. به دلیل آنکه بالی منطقه‌ای استوایی است و در اغلب ماه‌های سال آب و هوا گرم و رطوبت بسیار زیاد در آن وجود دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم در ماه‌های ذکر شده به این مقصد دوست داشتنی سفر کنید تا از رطوبت هوا کاسته شده باشد.
در ضمن لازم است بدانید تور جزیره بالی در این زمان نسبت به ماه‌های دیگر سال اندکی گران‌تر است و اگر فردی سرمایی هستید تابستان و بهار نیز برای خرید تور بالی گزینه مناسبی است. تور جزیره بالی برای ایرانی‌ها بسیار شناخته شده و محبوب می‌باشد. اخیراً به واسطه تبلیغاتی که انجام شده است علاقمندان بسیار زیادی به این جزیره دوست داشتنی روی آورده‌اند.

هتل های گران قیمت بالی

برای سفر به بالی نیاز به ارائه مدارکی دارید که در ادامه به این مدارک اشاره خواهیم کرد.
•    اصل پاسپورت با انقضای حداقل ۷ ماه
•    دو قطعه عکس تمام رنگی
•    پرینت بانکی
•    کپی کارت ملی و شناسنامه
جزیره بالی درست در غربی‌ترین ناحیه کشور اندونزی قرار گرفته است و در مکانی که اقیانوس آرام و هند به یک دیگر متصل می‌شوند شاهد این جزیره خواهید بود. جزیره بالی۵۶٢٠  کیلومتر مربع مساحت دارد. این جزیره را بزرگترین جزیره اندونزی می‌دانند.
آب و هوا در جزیره بالی همواره استوایی است و اغلب دما در این منطقه ۲۰ تا ۳۳ درجه می‌باشد. در بعضی از روزهای سال در این منطقه می‌توانید شاهد بارش باران باشید. بالی را بخشی از مثلث مرجانی می‌دانند و بیشتر تنوع زیستی در این منطقه وجود دارد. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم جزیره بالی دارای جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی بسیار زیادی می‌باشد که با حضور در آن اوقاتی خوش را سپری خواهید کرد.

آژانس هواپیمایی نوید گشت مجری تور بالی در کشور

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از کارشناسان این مجموعه انجام دهید در طول سفر دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید.
تا به ابهامات خود در این زمینه به صورت کامل پایان دهید. نکته‌ای  که باید بدانید آن است که خدماتی که از طریق آژانس‌های هواپیمایی ارائه می‌گردد متفاوت است و این خدمات کاملا سلیقه‌ای است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم طبق تجربه و بازخورد از خریداران و مشتریان این تور، خرید تور جزیره بالی خود را از این مجموعه انجام دهید تا اوقاتی خوش و تعطیلاتی لذت بخش را سپری نمایید.

نتیجه گیری

جزیره بالی که عنوان بهشت روی زمین را از آن خود کرده است سالانه میزبان گردشگران بسیار زیادی می‌باشد. صنعت گردشگری در این جزیره به اندازه‌ای قوی است که ۸۰ درصد از اقتصاد این منطقه را شامل می‌شود. این جزیره بزرگترین مقصد گردشگری در کشور اندونزی به حساب می‌آید و به دلیل داشتن سواحل منحصر به فرد و بکری که دارد علاقمندان بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند.
البته تنها وجود سواحل بکر و طبیعت زیبا در این منطقه باعث جذب گردشگر طی سال‌های اخیر نشده است. این جزیره با داشتن معماری خاص توانسته است در لیست پر گردشگر ترین جزیره‌های دنیا به حساب بیاید. به طور کلی جزیره بالی چیزهای زیادی برای ارائه به گردشگران دارد و اگر به دنبال پاسخ به این پرسش هستید که چرا باید بالی را برای سفر انتخاب کنید باید گفت از مهمترین دلایل خرید تور بالی سواحل آن، معابد باشکوه، بازارهای خاص، شالیزارهای پلکانی و غیره می‌باشد.
البته تمامی این موارد تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های این جزیره بی‌نظیر به حساب می‌آید. در ضمن سفر به این جزیره مزایای بسیار زیادی نیز به همراه دارد. چرا که برای سفر به این جزیره دوست داشتنی نیاز به طی کردن مراحل پیچیده اخذ ویزا نیست و به راحتی می‌توانید برای سفر به این جزیره دوست داشتنی آماده شوید.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر