×
تور بالی را لحظه آخر بخرید!

تور بالی را لحظه آخر بخرید!

ساکنان این جزیره اغلب مذهب هندو هستند و زبان آنها انگلیسی است واحد پول بالی در حال حاضر روپیه می‌باشد. موقعیت جغرافیایی این جزیره زیبا باعث شده است تا این جزیره در اغلب روزهای سال دارای آب و هوای مرطوب و گرم باشد. چرا که این جزیره در نزدیکی خط استوا واقع شده است. اغلب جشنواره‌ها و فستیوال‌ها در جزیره بالی در اواسط فصل بهار آغاز می‌شود و به همین دلیل بیشتر گردشگران  این فصل‌ را برای سفر به این جزیره زیبا انتخاب می‌کنند
تور بالی و خرید آن انتخاب بسیاری از گردشگران برای سفر به این جزیره دوست داشتنی می‌باشد. سفر به جزیره بالی و تماشای شگفتی‌های آن رویای بسیاری از افراد است. تور بالی فرصت اقتصادی و جذابی برای سفر به این منطقه زیبا به حساب می‌آید. با خرید این تور دغدغه‌ای از بابت دریافت ویزا، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و موارد دیگر نخواهید داشت و تمام تمرکز شما معطوف سفر و خوشگذرانی می‌باشد. مسافت طولانی که بین کشور ایران و جزیره بالی وجود دارد باعث شده است تا هزینه این سفر در بیشتر ماه‌های سال زیاد باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا نسبت به خرید تور لحظه آخری بالی اقدام کنند.

بالی جزیره ای امن و دلنشین

همه افراد نام جزیره بادی را شنیده‌اند و می‌دانند که مکانی خوب و منحصر به فرد برای سفر است ولی کمتر کسی می‌داند که جزیره بالی دقیقاً کجاست و دلیل محبوبیت بیش از حد آن دقیقاً چه چیزی است. لازم است بدانید این جزیره یعنی بالی، جزیره زنده به حساب می‌آید و به همین دلیل امنیت در این جزیره بیداد می‌کند. برای حضور در هر کشور تنها لازم است نکات عمومی آن کشور را مدنظر قرار دهید. به طور مثال در سفر به کشورهای خارجی سعی کنید اشیای گران قیمت به همراه نداشته باشید و یا بهتر است در مکان‌هایی پر رفت و آمد و شلوغ حضور داشته باشید این موارد نکات عمومی هستند که در هر سفر اروپایی و آسیایی لازم است تا اجرا شوند و حتی لازم است در کشوری که حضور پیدا می‌کنید اندکی با عقاید آنها آشنا باشید تا با حضور در آن کشور و با انجام کاری به صورت سهوی، باعث بی‌احترامی به مردمان آن کشور نشوید. با رعایت تمامی این موارد قطعاً امنیت را در کشور مورد نظر تجربه خواهید کرد.

 

 

تور بالی نوید گشت

 

خرید تور بالی در وقت خود با کم ترین هزینه ممکن

می‌توان اینگونه گفت که بالی را می‌توان جزیره چهار فصل در نظر گرفت و در تمام فصل‌ها می‌توان به این جزیره زیبا سفر کرد و اوقات خوشی را فراهم نمود. در ادامه به بهترین زمان برای سفر به این جزیره زیبا اشاره خواهیم کرد.

بهار

در فصل بهار در جزیره بالی هوا بسیار خنک می‌باشد و از بارش‌های بارانی و رطوبت هوا کاسته خواهد شد. بهار را می‌توان یکی از فصل‌های پرم مسافر در این جزیره در نظر گرفت. با حضور در این فصل در جزیره بالی امکان استفاده از تمامی تفریحات آبی نیز برای شما مقدور خواهد بود.

تابستان

تابستان نیز مانند فصل بهار فصلی شلوغ و پرم مسافر تلقی می‌شود چرا که در این فصل نیز از بارش‌های باران خبری نیست و رطوبت هوا نیز در این فصل کمتر از میزان مورد نظر می‌باشد. فصل تابستان نسبت به فصل بهار زمان مناسب‌تری برای استفاده از تفریحات آبی است. به طبع نیز این فصل گران‌تر از سایر فصل‌هاست.

پاییز

در فصل پاییز شاهد بارش باران‌ خواهید بود. به دلیل موقعیت جغرافی این جزیره، هوا در این جزیره خیلی سرد نمی‌شود. تنها شاهد افزایش رطوبت هوا خواهید بود. این رطوبت باعث می‌شود تا گردشگران امکان استفاده از تفریحات آبی را نداشته باشند و به همین دلیل نرخ تور بالی در این فصل نسبت به سایر فصل‌ها ارزان‌تر می‌باشد.

زمستان

در این فصل در بالی خبری از بارش برف نیست و هوا به طور کلی خیلی سرد نمی‌شود اما شاهد بارش باران‌های شدید و افزایش رطوبت خواهید بود و به همین دلیل از تعداد گردشگران کاسه خواهد شد.

نوید گشت تجربه سفر به بالی

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید به صورت تلفنی، حضوری و یا از طریق وب سایت اقدام نمایید و ابهامات خود را در این زمینه به صورت کامل رفع کنید.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر