×
منتظر تور بالی لحظه آخری بمانید!

منتظر تور بالی لحظه آخری بمانید!

طی سال‌های اخیر به دلیل رشد در صنعت گردشگری، بسیاری از گردشگران اروپایی تمایل پیدا کرده‌اند تا به این مقصد رویایی سفر کنند. به همین دلیل تور جزیره بالی طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از پر رونق‌ترین تورهای دنیا شناخته شده است خاک این جزیره بسیار حاصلخیز است. سواحل فوق العاده این شهر باعث شد تا این منطقه برای گردشگری به یکی از مقاصد مهم تبدیل گردد. همچنین این مقصد دوست داشتنی دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری می‌باشد که پارک آبی، مزارع برنج، جنگل میمون و غیره جزو برترین آنها می‌باشد.

بالی نقطه ای زیبا بر روی کره زمین که باید آن را دید

اگر بخواهیم زیبایی در این جزیره را کنار بگذاریم باید بگوییم موقعیت جغرافیایی جزیره بالی بسیار شگفت انگیز می‌باشد. در ادامه حقایق جذابی را در خصوص این جزیره عنوان می‌کنیم.
همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم بالی یک جزیره کوچک به حساب می‌آید اما بدون اغراق به اندازه یک کشور وسیع است. مساحت این کشور حدود ۵۶۰۰ کیلومتر مربع می‌باشد. جمعیتی بیش از ۳ میلیون نفر در جزیره بالی زندگی می‌کنند.
البته طی سال‌های اخیر بسیاری از اروپایی‌ها نیز به این جزیره دوست داشتنی نقل مکان کرده‌اند. همانطور که می‌دانید اندونزی یکی از بزرگترین کشورهای مسلمان جهان است اما نکته‌ای که شاید برایتان جالب باشد بدانید آن است که ۹۲ درصد مردم جزیره بالی هندو می‌باشند.  با وجود گویش‌های محلی که در این جزیره‌ حاکم است، زبان رسمی مردم این منطقه اندونزیایی می‌باشد اما جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد چرا که اکثر ساکنانی که در این جزیره حضور دارند به زبان انگلیسی آشنا هستند. چرا که طی سال‌های اخیر توریست‌های بسیار زیادی به این جزیره سفر کرده‌اند.

تور بالی برای نوروز 1403 را از همین حالا رزرو نمایید

اگر به دنبال آن هستید تا به جزیره بالی سفر کنید لازم است تا بهترین زمان برای سفر به این جزیره دوست داشتنی را بدانید. همانطور که بالاتر نیز عنوان کردین جزیره بالی کمی به خط استوا نزدیک می‌باشد و آب و هوا در این منطقه گرم و مرطوب است. دما در این جزیره معمولاً بین ۲۰ تا ۳۳ درجه می‌باشد.

بهار

در اوایل فصل، هوای جزیره اندکی بارانی است اما از ماه اردیبهشت هوا اندکی گرم می‌شود و فستیوال‌های جذابی در این ماه برگزار خواهد شد.

تابستان

در این فصل هوا معمولا اندکی خشک و گرم است اگر به دنبال آن هستید تا تفریحات آبی را تجربه کنید این فصل بهترین فصل برای تجربه تفریحات آبی است.

پاییز

در فصل پاییز دمای هوا اندکی پایین‌تر می‌آید و اگر به قصد انجام تفریحات آبی به این جزیره سفر می‌کنید لازم است بدانید که در بیشتر روزهای این فصل، دریا طوفانی است اما در مقابل فستیوال‌های جذاب بسیار زیادی در این فصل برگزار می‌شود.

زمستان

اگر از اسم زمستان انتظار یخبندان را دارید باید بگوییم که در این جزیره از این خبرها نیست چرا که در این جزیره رطوبت بسیار بالا است و معمولاً دریا مواج می‌باشد. در نتیجه بهترین زمان برای خرید تور جزیره بالی اردیبهشت تا شهریور ماه می‌باشد.
مدارک مورد نیاز برای خرید تور بالی
مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای بالی به شهر ذیل می‌باشد:
اصل پاسپورت.
عکس چهار در شش.
کپی شناسنامه و کارت ملی.
بلیت رفت و برگشت.
تمکن مالی.
پرداخت هزینه‌ها مربوط به اخذ ویزا، برای اخذ ویزا باید هزینه‌ای پرداخت نمایید که قبل از درخواست باید این هزینه‌ها به صورت کامل پرداخت شده باشد.
تکمیل فرم درخواست ویزا، این فرم باید به صورت خوانا صحیح و دقیق پر شوند و فاقد خط خوردگی باشد. در صورتی که این فرم خط خوردگی داشته باشد باید فرم جدیدی پر کنید و در پر کردن اطلاعات آن کاملا صادق باشید.

 

تور بالی

 

آژانس هواپیمایی نوید گشت مجری برگزاری تورهای داخلی و خارجی

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای آنکه تجربه سفری بی‌دغه را داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم مراحل اخذ ویزا و خرید تور بالی خود را به کارشناسان خبره این مجموعه بسپارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به اخذ ویزا و خرید تور بالی موفق شوید.
برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید. نکته‌ای که لازم است بدانید آن است که اخذ ویزای بالی در بدترین حالت ممکن ۱۴ روز کاری زمان می‌برد. در نتیجه اگر تاریخ خاصی را برای این سفر مد نظر دارید حتماً یک ماه تا ۴۰ روز قبل از تاریخ سفر نسبت به اخذ ویزا اقدام نمایید. اخذ ویزای فوری سه تا هفت روز کاری به طول می‌انجامند و لازم است توجه داشته باشید تاریخ رفت و برگشت بلیتی که خریداری می‌کنید باید با تاریخ ویزای شما مطابقت داشته باشد در غیر این صورت بلیت شما صادر نخواهد شد.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر