×
تور بالی را با قیمتی کم خریداری کنید

تور بالی را با قیمتی کم خریداری کنید

طی سال‌های اخیر بسیاری از ایرانی‌ها به این جزیره زیبا سفر کرده‌اند و آن را به افراد دیگر نیز پیشنهاد می‌کنند. بدون اغراق با سفر به این جزیره زیبا می‌توانید ۸ روز زیبا و رویایی را در زندگی خود رقم بزنید و از مشاهده طبیعتی زیبا و بکر مدهوش شوید. سفرهای مربوط به این جزیره معمولاً با پروازهای ایرانی انجام می‌شود و دارای کیفیت نسبتا خوبی است. این جزیره زیبا و کوچک درست در مرکز کشور اندونزی قرار گرفته است. یکی از دلایل محبوبیت جزیره بالی سواحل رویایی فوق العاده این جزیره می‌باشد. به طور کلی قبل از سفر به هر نقطه از کشور و یا دنیا لازم است تا اطلاعات کافی در خصوص آن نقطه را کسب کنید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری و کافی را در خصوص این مقصد رویایی و جذاب در اختیارتان قرار دهیم.

سیر تا پیاز بالی

در میان مسیرهایی که در جنوب شرق آسیا وجود دارد هر کدام دارای ویژگی‌ها و تفاوت‌های خاصی هستند. تور بالی یک مقصد عادی در این منطقه نیست، چرا که این تور در رده مسیرهای لوکس و ویژه با طبیعتی خاص شناخته شده است. جاذبه‌های گردشگری در این جزیره بسیار فراوانند و کیفیت آنها از حالت عادی بسیار بالاتر می‌باشد. از جاذبه‌های فرهنگی این جزیره زیبا می‌توان به وجود تعداد زیادی معبد متعلق به بوداییان و هندوها اشاره کرد که هر کدام از آنها از لحاظ موقعیت و معماری دارای ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای می‌باشند.
این معابد به هیچ عنوان با معابد دیگر قابل قیاس نمی‌باشد. از معماری و معبدهای فوق العاده این جزیره که بگذریم جنگل‌های این منطقه به قدری رویایی است که یک اقامت چند روزه در هتل‌های این منطقه می‌تواند مسافران را به وجد بیاورد و تجربه بی‌نظیری را برای آنها خلق کند و در انتها سواحل این منطقه که از سواحل جنوب شرق آسیا جذاب‌تر و زیباتر می‌باشد یکی دیگر از عجایب این منطقه می‌باشد. از ویژگی‌های فوق العاده این جزیره می‌توان به موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد آن اشاره نمود. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم بالی یکی از مجمع الجزایر کشور اندونزی می‌باشد و در جنوب شرقی قاره آسیا قرار گرفته است. به طور کلی افرادی که به دنبال سواحلی بکر و دست نخورده می‌گردند می‌توانند به وسیله قایق و با چند دقیقه قایق سواری به جزایر کوچک اطراف آن سفر کنند و تجربه خاطره انگیز را برای خود خلق نماید. اغلب سواحلی که در بالی وجود دارد دارای ماسه‌های سفید و نرمی می‌باشد که در نتیجه ترکیب آنها با آب‌های زلال و شفاف منطقه، منظره‌ای دیدنی و رمانتیک را خلق کرده است.

 

تور بالی نوید گشت

 

 

خرید تور بالی در بهترین فصل

به طور کلی آب و هوای کشور اندونزی گرم و استوایی می‌باشد. وجود باران‌های فراوان و گرمای زیاد از ویژگی‌های این کشور به حساب می‌آید. اگر با شرجی هوا و گرما مشکل دارید بهتر است در فصل پاییز و زمستان نسبت به خرید تور بالی اقدام نمایید که در این زمان هوا کمی خشک‌تر و خنک‌تر می‌باشد.
 بالی نیز مانند دیگر مسیرهای جنوب شرق آسیا دارای دو فصل خشک و بارانی می‌باشد. در این جزیره در تمام سال تقریباً دمایی ثابت را تجربه خواهید کرد که این دما ۲۱ تا ۲۷ درجه سانتیگراد می‌باشد. اما میزان رطوبت در این ماه‌ها متفاوت است. خشک‌ترین ماه‌های سال در بالی مربوط به اواسط تیر ماه تا اواسط شهریور ماه می‌باشد. در این ماه‌ها شاهد کمترین بارش، کمترین میزان شرجی بودن و بهترین دما خواهید بود.
به دلایلی که عنوان کردیم در این ماه‌ها تور بالی شلوغ‌تر و گران‌تر از زمان‌های دیگر می‌باشد. اگر به دنبال تجربه سفری اقتصادی‌تر هستید می‌توانید در ماه‌های قبل از ماه‌های عنوان شده یعنی در فروردین تا اواسط تیر ماه و اواسط شهریور ماه تا اواسط مهرماه اقدام نمایید. معمولاً در آبان ماه تا اسفند ماه شاهد بیشترین میزان بارش و دمای هوا خواهید بود. همچنین در این زمان تابش آفتاب زیاد نیست و برای کسانی که هدفشان از سفر به بالی گرفتن حمام آفتاب است این فصل مناسب نمی‌باشد. ماه دسامبر به دلیل مقارن شدن با کریسمس یکی از پر مسافرترین فصل‌ها در این جزیره به حساب می‌آید و به تبع هزینه این تور در این ماه نیز بسیار بالاتر از ماه‌های دیگر است.

نوید گشت مجری برگزاری تورهای مختلف در کشور

آژانس هواپیمایی نوید گشت مجری و برگزار کننده تورهای مختلف در آسیا و اروپا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همانطور که می‌دانید سفر بالی نیاز به اخذ ویزا دارد. این آژانس هواپیمایی صفر تا صد کارهای شما را برای سفر به این جزیره زیبا و رویایی فراهم می‌کند. اگر در خصوص این تور سوال و یا ابهامی دارید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. برای ایجاد ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانی به صورت تلفنی، یا از طریق وب سایت و یا حتی به صورت حضوری اقدام نمایید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر