×
تور بالی یا تور شگفتی ساز؟

تور بالی یا تور شگفتی ساز؟

وجود تراس‌های پلکانی در این کشور زیبا، طبیعتی بکر و شگفت انگیز را خلق کرده است. این کشور یعنی بالی به وسیله ذخایر معدنی احاطه شده است و اقتصاد خود را به این شیوه می‌گذراند. اما صنعت توریسم نیز در این کشور بی تاثیر نیست. توریست و گردشگری از مهمترین موارد کسب درآمد در طی سال‌های اخیر در کشور بالی به حساب می‌آید.
بعد از بازگشت از کشور بالی سرمستی و شوق سفر به این جزیره زیبا تا مدت‌ها در شما احساس خواهد شد. لازم است بدانید جاذبه‌های گردشگری در جزیره بالی سحر انگیز می‌باشد. می‌توان اینگونه گفت که زمان بسیار طولانی را برای امتحان کردن تمامی تفریحات این جزیره زیبا احتیاج خواهید داشت. در این جزیره می‌توانید به ماجراجویی و یا مدیتیشن نیز بپردازید.

بالی؛ بهشت گمشده قاره کهن

کشور بالی را جزیره‌ای شگفت انگیز و گمشده در آسیا می‌دانند. برای عده‌ای از افراد این سوال ایجاد می‌شود که بهترین زمان برای سفر به این مقصد رویایی دقیقاً چه زمانی است؟
در ادامه به آب و هوا در هر یک از فصل‌های این کشور اشاره خواهیم کرد.

بهار 

بهار را می‌توان بهترین زمان برای سفر به بالی در نظر گرفت. از اسفند ماه تا آخر خرداد ماه، یعنی انتهای فصل بهار، هوا خنک می‌باشد. در این زمان باران‌های زمستانی کمتر از هر فصل دیگری بارش می‌کند و از شرجی بودن این کشور نیز در این فصل کاسته می‌شود.

تابستان

در ماه تیر تا شهریور هوا رو به گرمی می‌رود اما هوا در این جزیره به این شکل نیست که نتوانید از تفریحات آن استفاده کنید. در این فصل تورهای بسیار زیادی در این جزیره برگزار می‌شود و سرتاسر دنیا برای گردشگری به بالی سفر می‌کنند. در این فصل در این جزیره شاهد بارش باران کمتری خواهید بود و تابستان را می‌توان بهترین زمان برای انجام تفریحات آبی با قیمت مناسب در نظر گرفت.

پاییز 

فصل پاییز، فصل باران‌های موسمی می‌باشد. این باران‌ها باعث سرد شدن شهر بالی نمی‌شود. وجود این باران‌ها اندکی به رطوبت هوا کمک می‌کند. به دلیل آنکه بالی از نظر منطقه جغرافیایی به خط استوا نزدیک می‌باشد در این منطقه شاهد سرد شدن هوا نخواهید بود. ریزش باران و مرطوب شدن در این فصل باعث می‌شود تا گردشگران کمتری به این جزیره سفر کنند. رطوبت هوا باعث می‌شود تا گردشگران از انجام تفریحات آبی نیز در این جزیره خودداری کنند. نرخ تور بالی در این فصل نسبت به فصل‌های دیگر کمتر می‌باشد و به همین دلیل افراد تمایل به سفر در این فصل دارند.

زمستان

در این فصل کمتر کسی به جزیره بالی سفر می‌کند. چرا که ریزش باران از پاییز تا زمستان ادامه دارد و همانطور که عنوان کردیم ریزش باران به معنای سرد شدن هوا در این منطقه نیست. تنها باعث افزایش رطوبت خواهد شد و در زمستان نیز قیمت تور بالی نسبت به فصل بهار و تابستان افت چشمگیری پیدا می‌کند. در نتیجه اگر قصد سفر به این منطقه را دارید توصیه می‌کنیم از اردیبهشت نسبت به خرید تور  جزیره زیبای بالی اقدام نمایید.

 

تور بالی

 

برای سفر به بالی به چه چیزی نیاز است؟

اینکه برای سفر به بالی دقیقاً چه چیزی به همراه خود داشته باشید به زمان سفر شما بستگی دارد. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم جزیره بالی در کشور اندونزی قرار گرفته است و دارای آب و هوای استوایی می‌باشد. این بدان معناست که در این جزیره شاهد تابستان‌های خیلی گرم و یا زمستان‌های خیلی سرد نخواهید بود. به جای آن تنها شاهد آب و هوای مرطوب و یک فصل خشک خواهید بود. در ابتدای ماه سپتامبر تا می در جزیره بالی آب و هوا خشک است و در این زمان می‌توانید به تماشای آسمان آبی و شفاف و همچنین آب‌های شرجی این منطقه بنشینید.
بسیاری از افراد که این زمان را برای سفر به این جزیره زیبا انتخاب کرده‌اند ادعا کردند که در این زمان از سال، در جزیره بالی لذتی سراسر را تجربه کردند و آب و هوای شرجی باعث نمی‌شد که حس کنند محدودیتی وجود دارد و به راحتی توانستند از تفریحات آن منطقه استفاده کنند. در بیشتر زمان در جزیره بالی تقریباً آب و هوا بارانی است و بر خلاف آنچه که از نامش انتظار می‌رود فصل بارانی در حقیقت هنوز وقت مناسبی برای انجام تفریحات آبی و گشت و گذار به حساب می‌آید. 
در نتیجه اجازه ندهید فصل بارانی مانع از خراب شدن تعطیلات شما شود. فصل بارانی زمان بسیار مناسبی برای سفر به جزیره بالی است. تنها نکته‌ای که باید در این خصوص بدانید این است که در این فصل برنامه منعطفی داشته باشید تا باران‌های از پیش تعیین نشده نتواند برنامه‌هایی که در طول روز تعیین کرده‌اید را مختل کند. همچنین بهتر است در این فصل لوازم و وسایل مناسبی را برای آب و هوای این منطقه در نظر گرفته باشید.

نوید گشت مجری تور بالی در کشور

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای داخلی و بین المللی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. اگر در خصوص خرید این تور ابهاماتی دارید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. برای ارتباط با این کارشناسان، می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر