×
تور فی فی را در زمان درست بخرید!

تور فی فی را در زمان درست بخرید!

این جزیره در سال ۱۹۹۹ با بازی لئوناردو دی کاپریو دارای محبوبیت بسیار زیادی شد. در سال ۲۰۰۴ در این جزیره سونامی رخ داد و در مدت زمان کوتاهی نیز بازسازی شد. اگر دارای روحیه ماجراجویانه‌ای هستید و تنها به دنبال مدیتیشن و فضای آرام نیستید پیشنهاد می‌کنیم تور فی فی را به عنوان یک مقصد برای گردشگری انتخاب کنید.
با حضور در این جزیره می‌توانید ساعت‌های طولانی شنا کنید، آفتاب بگیرید و به انجام تفریحات دیگر بپردازید. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم در این جزیره می‌توانید تجربه هیجان انگیزی را کسب کنید. با حضور در غار وایکینگ و تماشای نقاشی آنها به ۴۰۰ سال پیش باز خواهید گشت.

فی فی یکی از جذاب ترین جزایر ناشناخته بر روی کره زمین

جزیره فی فی پیش از آنکه به یک جزیره شباهت داشته باشد، شباهت بسیار زیادی به بهشت دارد و شاید به همین دلیل است که نمی‌توان هیچ انسانی را پیدا کرد که عاشق این جزیره نباشد و با سفر به آنجا خاطراتی خوش را برای خود رقم نزده باشد.
به عقیده بسیاری از باستان شناسان، این جزیره یک مکان بسیار قدیمی است. به طوری که قدمت آن به قبل از دوران دایناسورها برمی‌گردد. افراد بومی در این جزیره معتقدند فی فی به معنی شمشیر است و نام آن را جزیره آتشین گذاشتند. این جزیره با شهر پوکت و کرابی فاصله دارد و بهترین راه برای دسترسی به آن استفاده از قایق‌های تندرو می‌باشد.
با استفاده از این قایق‌ها، در عرض ۴۵ دقیقه به این جزیره زیبا خواهید رسید. جزیره فی فی شامل دو قسمت فی فیله یعنی بخش کوچکتر جزیره و فی فی دون یعنی بخش بزرگتر جزیره می‌باشد. فی فی له به دلیل کوچکتر بودن خالی از سکنه می‌باشد و فی فی دون به دلیل بزرگتر بودن ساکنان بومی را در خود جای داده است. با حضور در این جزیره می‌توانید از امکانات نظیر کافه، رستوران هتل و سواحل زیبای آن دیدن نمایید.

 

تور فی فی

 

برای خرید تور فی فی و سفر به تایلند به چه مدارکی نیاز داریم؟

ایرانیان برای سفر به این جزیره و خرید تور فی فی باید مدارک و شرایط خاصی را داشته باشند. قطعاً با توجه به هدفی که از سفر دارید مدارک اضافه و یا کم خواهد شد. همه شهروندان خارجی باید برای سفر به یک کشور، غیر از سفر خود مدارکی را به همراه داشته باشند.
بهتر است بدانید برای سفر به تایلند نیاز به ویزا دارید. با توجه به رونق گردشگری در کشور تایلند، ویزای توریستی نسبت به سایر ویزاها متقاضی بیشتری دارد. اعتبار آن نیز ۵۸ روزه است. مدارک لازم برای اخذ ویزای تایلند به شرح ذیل می‌باشد:
•    پاسپورت معتبر با اعتبار حداقل ۶ ماه.
•    تکمیل فرم درخواست ویزا.
•    ارائه یک عکس با پس زمینه سفید. لازم است توجه داشته باشید زمان عکس باید متعلق به حداکثر ۶ ماه گذشته باشد.
•    صورتحساب بانکی.
•    اراده مدرکی مبتنی بر اقامت شما در کشور تایلند و جزیره فی فی. منظور از ارائه مدرک، ارائه ووچر هتل و یا دعوتنامه از طرف یک شخص می‌باشد.
با حضور در جزیره فی فی می‌توانید تفریحاتی مانند صخره‌نوردی، قایقرانی، یوگا، پرش از صخره، ماهیگیری و غیره را تجربه کنید. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که بهترین زمان برای رفتن به جزیره چه زمانی است؟
در پاسخ باید گفت دمای هوا در تمامی فصول سال بین ۲۴ تا ۳۲ درجه می‌باشد و بهترین زمان برای سفر به این جزیره، از ماه نوامبر تا مارس است. چرا که در این ماه دمای هوا به ۲۸ درجه خواهد رسید. شاید برایتان جالب باشد بدانید در هیچ کجای این جزیره وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و تاکسی وجود ندارد و شما می‌توانید برای بازدید از کل جزیره از دوچرخه استفاده کنید. رفت و آمد میان جزایر نیز به وسیله قایق‌های تندرو انجام می‌شود و هزینه آن معمولاً بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ بات است.

نوید گشت باید انتخاب شما باشد!

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.
لازم است بدانید خدماتی که در طول سفر ارائه می‌شود با توجه به مدیریت آژانس‌های هواپیمایی متفاوت است. پیشنهاد می‌کنیم خرید تور فی فی خود را از آژانس‌های معتبر هواپیمایی انجام دهید تا در طول سفر خدماتی ارزنده دریافت کنید و دغدغه‌ای از بابت رزرو هتل و خرید بلیط نداشته باشید.
برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق وب سایت، تلفن و یا به صورت حضوری اقدام کنید و به ابهامات خود در این زمینه پایان دهید. همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم برای سفر به فی فی نیاز به اخذ ویزا دارید. به طور کلی اخذ ویزا کار راحتی نیست اما آژانس‌های هواپیمایی به دلیل داشتن امتیازاتی که دارند می‌توانند روند اخذ ویزا را تسریع بخشند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر