×
تور فی فی و سفر به بهشت روی زمین

تور فی فی و سفر به بهشت روی زمین

فی فی در فاصله ۴۶ کیلومتری از شهر پوکت قرار گرفته است. آب و هوای این جزیره نسبتا شرجی و گرم است و بی اغراق جزو مکان‌های دیدنی و فوق العاده در کشور تایلند به حساب می‌آید. برای سفر به این جزیره زیبا لازم است تا ابتدا به پوکت سفر کنید و بعد به وسیله کروزهای مسافربری به این جزیره سفر کنید.
شاید برایتان جالب باشد بدانید فی فی دومین جزیره پربازدید در میان گردشگران در کشور تایلند به حساب می‌آید. به علت وجود جاذبه های زیادی که این جزیره دارد توانسته است در میان گردشگران جایگاه ویژه‌ای را کسب نماید.
از جاذبه‌های آن می‌توان به آب‌های زلال، ماسه‌های روشن، صخره‌های آهکی و غیره اشاره نمود. در کنار سواحل آرام و زنده این جزیره، می‌توانید آتش بازی هیجان انگیزی را تجربه کنید و همراه با موسیقی از شب‌های به یاد ماندنی این جزیره لذت ببرید. جزیره فی فی در دهه ۱۹۴۰ به وسیله ماهیگیران دچار تغییراتی شد.
این جزیره با تغییری که به وسیله ماهیگیران مسلمان ایجاد شد به مزارع نارگیل تبدیل گردید. اغلب افرادی که در این جزیره ساکن هستند مسلمان می‌باشند. با توجه به جمعیت کنونی این جزیره، جمعیت آن به وسیله بوداییان تشکیل شده است. طبق آمارگیری‌های انجام شده جمعیت این جزیره بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر می‌باشد.
شاید برایتان جالب باشد بدانید فیلم‌های بسیار زیادی نیز در این جزیره بازی شده است به عنوان مثال فیلم ساحل با بازی لئوناردو دی کاپریو در این جزیره فیلمبرداری شده است. این جزیره توسط سونامی در اقیانوس هند تخریب گردید و تمامی زیرساخت‌های آن از بین رفت. به وسیله تاریخ شناسی که در این جزیره انجام شده است آن را یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های تاریخی در تایلند می‌دانند.

به چه صورتی می توان به فی فی تایلند رسید؟

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم برای سفر به جزیره فی فی تنها کافی است به پوکت سفر داشته باشید و از آنجا به وسیله قایق به این جزیره زیبا سفر کنید. در سفر به این جزیره زیبا لازم است به یاد داشته باشید هیچگونه وسیله حمل و نقلی اعم از تاکسی و یا اتوبوس وجود ندارد و برای رفت و آمد در این جزیره می‌توانید از دوچرخه و یا قایق کمک بگیرید. همچنین می‌توانید به صورت ساعتی اقدام به کرایه قایق نمایید تا با هزینه کمتر به هر کجای این جزیره سفر کنید و لحظات لذت بخشی را سپری نمایید. جزیره فی فی در قسمت جنوب شرقی شهر پوکت قرار گرفته است و در یک پارک ملی به نام فی فی قرار دارد.
نزدیک‌ترین فرودگاه به جزیره فی فی در کرابی قرار دارد. البته لازم است بدانید تعداد قایق‌هایی که اقدام به مسافربری می‌کنند از جزایر دیگر بسیار بیشتر هستند. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم در جزیره فی فی هیچگونه جاده موتوری وجود ندارد و اتوبوس و یا تاکسی نیز در این منطقه فعالیت نمی‌کند. برای بازدید از جاذبه‌های توریستی فی فی می‌توانید پیاده‌روی کنید و از قایق‌های موتوری نیز استفاده نمایید.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت تور فی فی 

به طور کلی تفاوتی ندارد قصد یک سفر داخلی و یا خارجی را داشته باشید. در هر حال عوامل زیادی در هزینه نهایی سفر و خرید تور فی فی تاثیرگذار می‌باشد. عواملی مانند مدت اقامت، نوع ایرلاین انتخابی، کیفیت هتل انتخابی و غیره.
 موردی که مهمتر از تمامی این موارد می‌باشد و لازم است به آن توجه داشته باشید خرید تور و یا خرید بلیط یک سفر به صورت شخصی می‌باشد. هزینه این دو تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند. به طور کلی هزینه تور بسیار کمتر از هزینه سفر به صورت شخصی می‌باشد. اگر قصد سفر به فی فی را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتماً از آژانس‌های هواپیمایی نسبت به خرید تور فی فی اقدام نمایید. تا در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کرده باشید. توجه داشته باشید این مورد به معنای کیفیت پایین سفر نیست و به وسیله خرید تور شما شاهد کیفیت و خدمات فوق العاده‌ای از سمت هتل رزرو شده خواهید بود.

 

 

تور فی فی نوید گشت

 

بهترین زمان برای خرید تور فی فی

اگر قصد سفر به جزیره فی فی را دارید لازم است بدانید بهترین زمان برای سفر به این جزیره دوست داشتنی از ماه ژانویه تا ماه می می‌باشد. در این بازه زمانی هوا گرم و بارندگی در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد.
در نتیجه می‌توانید در این ماه‌ها از تفریحات آبی و گردش‌های هیجان انگیز این جزیره استفاده نمایید. ماه ژوئن تا دسامبر نیز در این جزیره احتمال بارندگی بسیار زیاد می‌باشد و دمای هوا حدود ۳۰ درجه سانتیگراد است. البته یکی از مزیت‌های انتخاب فصل‌های پربارش برای سفر به این جزیره دوست داشتنی تعداد کم گردشگر در این ماه‌ها می‌باشد. اگر در مواقع پربارش قصد سفر به فی فی را دارید لازم است بدانید هزینه سفر به این جزیره در این ماه‌ها به شدت افت پیدا می‌کند و می‌توانید با یک هزینه مناسب به جزیره زیبای فی فی سفر داشته باشید.

آژانس هواپیمایی نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز می‌باشد. نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که انتخاب یک آژانس هواپیمایی معتبر و درجه یک، در سطح کیفی سفر شما بسیار تاثیرگذار می‌باشد. در نتیجه در هنگام خرید سعی کنید خرید تور خود را از آژانس‌های معتبر انجام دهید تا در طول سفر دغدغه‌ای از بابت مشکلات کوچک و بزرگ نداشته باشید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر