×
کارهایی که با خرید تور فی فی می توان آن ها را انجام داد

کارهایی که با خرید تور فی فی می توان آن ها را انجام داد

 کشتی سواری، شیرجه، صخره‌نوردی، ماهیگیری، ماجراجویی‌هایی در دل صخره‌ها، کوه‌ها و غیره. در این سفر آدرنالین خون شما بسیار بالا می‌رود چرا که در آن تفریحات هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد. از مهمترین جاذبه‌های این جزیره می‌توان به خلیج مایا اشاره کرد که فیلم‌های زیادی نیز در آن بازی شده است و دارای یکی از زیباترین مناظر طبیعی می‌باشد. اگر به مکان‌های ناشناخته و مسیرهای دشوار در این تور سفر می‌کنید پاداش تماشای مناظر منحصر به فرد در جهان نیز نصیب شما خواهد شد. اگر به دنبال محلی برای پیدا کردن رستوران‌های خوشمزه هستید دهکده جزیره فی فی را فراموش نکنید.
امتحان کردن غذاهای جزیره فی فی یکی از بهترین تجربه‌هایی است که می‌توانید در طول این سفر کسب کنید. مهمترین غذاهایی که در این منطقه سرو می‌شود غذاهای دریایی هستند. در طول روز در این جزیره موجودات دریایی زیادی صید می‌شوند و به دلخواه شما هر کدام برایتان پخته و مزه‌دار خواهندشد. همچنین برای افرادی که به غذای دریایی علاقمند نیستند غذاهای دیگری نیز برای ارائه وجود دارد. به طور قطع می‌توان عنوان کرد طعم واقعی سفر به فی فی و تجربه سفری خاطره انگیز را زمانی کسب می‌کنید که در گوشه و کنار این جزیره غذاهای محلی آن را پیدا و امتحان کنید. از بابت محل اقامت نیز جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد چرا که سالانه گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند و به همین دلیل هتل‌های زیادی در این منطقه ساخته شده‌اند و اقامتی با کیفیت را تجربه خواهید کرد.

جزیره فی فی کجاست؟

تایلند سرزمینی در جنوب شرقی آسیا می‌باشد که پایتخت این کشور زیبا، شهر بانکوک است. بیشتر مردمان این کشور، از آیین بودای پیروی می‌کند و به همین دلیل در هنگام ورود به این کشور، با معابد بسیار زیادی روبرو خواهید شد. معابد بودایی جزو جاذبه‌های گردشگری در کشور تایلند به حساب می‌آیند. در این کشور می‌توانید علاوه بر خرید پوشاک ارزان قیمت از سواحل شنی آن نیز نهایت لذت را کسب کنید و آرامشی بی‌نهایت را در این مکان تجربه کنید. فی فی جزو جزایر معروف در کشور تایلند می‌باشد که این جزیره در شهر پوکت قرار گرفته است.  فی فی را یک مجمع الجزایر در کشور تایلند می‌دانند که اغلب آن را با نام مفرد می‌شناسند. این جزیره در فاصله بین پوکت و تنگه مالاکا قرار گرفته شده است. 
جزیره فی فی به دلیل داشتن مناظر زیبا و خیره کننده، بسیار معروف شده است و سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. آب های زلال و تحت حفاظت، پارک ملی، جزیره‌های زیبا، امکانات تفریحی، آبی و رفاهی، این جزیره آن را به یک جزیره بی‌نظیر در میان گردشگران تبدیل کرده است.

بهترین زمان برای خرید تور فی فی 

اگر این سوال برایتان ایجاد شده است که چگونه از تایلند به این جزیره زیبا برسید در ادامه با ما همراه باشید.
 بهترین راه برای رسیدن به این جزیره، قایقرانی از پوکت یا کرابی می‌باشد. از پوکت تا جزیره فی فی با قایق تقریبا ۲ ساعت طول می‌کشد و قایق‌ها در فاصله‌های معینی به سمت این جزیره حرکت می‌کنند. از کرابی به سمت این جزیره نیز تقریباً یک ساعت و نیم طول می‌کشد وقایق‌ها در این مسیر به فواصل زمانی مشخصی حرکت می‌کنند.
 بهترین زمان برای سفر به این جزیره تقریباً تمامی فصول سال می‌باشد. چرا که در تمامی سال دما حدود ۲۴ تا ۳۲ درجه سلسیوس است. جهانگردی در این جزیره از نوامبر تا مارس آغاز می‌شود چرا که دما در این جزیره در این ماه‌ها ۲۸ درجه سلسیوس است و در این منطقه شاهد آب و هوای مطبوع و لذت بخشی خواهید بود.

 

 

تور فی فی نوید گشت

 

مدارک مورد نیاز برای خرید تور فی فی

همانطور که می‌دانید ایرانیان برای سفر به تایلند مستلزم دریافت ویزا هستند برای دریافت ویزا نیز باید مراحل خاصی را طی کنید. به طور کلی می‌توان عنوان کرد بعد از طی کردن تمامی مراحل اخذ ویزا مدارک مورد نیاز برای سفر به این جزیره رویایی به شرح ذیل می‌باشد:

  •  پاسپورت
  •  بیمه مسافرتی
  •  ویزا و غیره.

نوید گشت مجری تور تایلند و فی فی در کشور 

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای لوکس و با درجه کیفی بالا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. تنها کافی است تمامی مراحل اخذ ویزا، خرید تور و سفر به این جزیره زیبا را به این آژانس هواپیمایی بسپارید و با خیالی آسوده به سمت این مقصد دوست داشتنی سفر کنید. اگر همچنان ابهاماتی در خصوص خرید تور فی فی نوید گشت و اخذ ویزا دارید می‌توانید با کارشناسان خبره این مجموعه در ارتباط باشید تا ابهامات شما به صورت کامل برطرف گردد.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر