×
راه های خرید تور فی فی

راه های خرید تور فی فی

لازم است بدانید این جزیره از دو قسمت فی فی له که بخش کوچک‌تر جزیره می‌باشد و فی فی دون تشکیل شده است. قسمت کوچکتر جزیره یعنی فی فی له خالی از سکنه می‌باشد و قسمت شلوغ‌تر جزیره یعنی فی فی دون افراد بومی و گردشگران را در خود جای داده است. در این قسمت از جزیره می‌توانید شاهد امکاناتی مانند رستوران، هتل و امکانات رفاهی بسیار زیادی باشید. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم جزیره فیفی تشکیل شده از تعداد بسیار زیادی جزیره کوچک و بزرگ می‌باشد که هر کدام دارای ویژگی‌ها و امکانات خاصی هستند.
جزیره فی فی یک مجمع الجزایر در کشور تایلند به حساب می‌آید که اغلب آن را با نام مفرد می‌شناسند. این جزیره در حد فاصل شهر پوکت و تنگه مالاکا قرار دارد. فی فی در دریای آندامان و اقیانوس هند واقع شده است و می‌توان آن را به عنوان خلیج تایلند نیز شناخت.
افرادی که به کشور تایلند سفر می‌کنند به جزیره پوکت نیز سری خواهند زد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً در  این جزیره اقامت داشته باشید و شاهد زیبایی‌ها و طبیعت بکر این منطقه باشید. فی فی خود به شش جزیره کوچک و بزرگ تقسیم می‌شود. جزیره فی فی به شکل سنگ‌های بزرگ سر از آب بیرون آورده است و درست شبیه به همان چیزی می‌باشد که از جزیره تصور خواهید کرد.
با حضور در این جزیره می‌توانید به وسیله قایق‌های محلی و یا قایق‌های تندرو در اطراف آن رفت و آمد داشته باشید و از عجایب و دیدنی‌های آن بازدید نمایید. در سال ۱۹۴۰ میلادی اولین افرادی که پا به این جزیره گذاشتند ماهیگیران بودند. در همان سال‌ها توسط ماهیگیران درختان نارگیل بسیار زیادی در این جزیره کاشته شد که هنوز هم می‌توانید شاهد این درخت‌ها در سراسر جزیره باشید. این جزیره جمعیت زیادی ندارد و بر اساس آمارگیری که در سال ۲۰۱۳ انجام شد جمعیت آن حدود ۲۳۰۰ نفر می‌باشد.

سیر تا پیاز در مورد جزیره فی فی

این جزیره یعنی جزیره فی فی دارای پوشش گیاهی بسیار غنی می‌باشد. طی سال‌های اخیر عوامل بسیار زیادی دست به دست هم دادند تا این جزیره و محیط زیستش در خطر باشد.
موردی که در اولین مرحله موجب به خطر افتادن پوشش گیاهی این جزیره شد فیلم‌سازی آمریکایی‌ها در این جزیره بود. این فیلمبرداری تا حد بسیار زیادی باعث شد تا طبیعت بکر این منطقه تا مقدار بسیار زیادی دستخوش تغییرات گردد.
همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم این جزیره مملو از درختان نارگیل و موز می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید در زمان فیلمبرداری در این جزیره بسیاری از درختان موز و نارگیل قدمت‌دار آن قطع شد.
همین موضوع در نهایت منجر به فرسایش خاک گردید. با تمامی این اوصاف هنوز هم درختان نارگیل و موز بسیار زیادی در این جزیره وجود دارد. علاوه بر پوشش گیاهی بی‌نظیر در این جزیره، شاهد حیوانات بسیار زیادی نیز خواهید بود که خطرناک نیستند و تا به حال منجر به آسیب به هیچکس نشده است. با حضور در جزیره فی فی می‌توانید شاهد حیواناتی نظیر سگ، میمون، گربه، انواع حشرات و غیره باشید و از تماشای آن لذت ببرید.. به طور کلی می‌توان عنوان کرد این جزیره مقصد افراد حیوان دوست و علاقمند به طبیعت می‌باشد در نتیجه اگر جزو این افراد هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً نسبت به خرید تور فی فی اقدام کنید و از طبیعت بکر این منطقه لذت ببرید.

 

 

تور فی فی نوید گشت

 

راحت ترین راه برای خرید تور فی فی

برای سفر به فی فی می‌توانید بلیط تایلند را خریداری کنید و در شهر پوکت به سمت فی فی رهسپار شوید. هنگامی که به شهر پوکت رسیدید می‌توانید به وسیله قایق‌های تندرو، خود را به جزیره برسانید و از زیبایی‌های طبیعی این منطقه دلنشین نهایت لذت را کسب نمایید. امروزه پروازهای بسیار زیادی از مبدا ایران به سمت تایلند، پوکت و بانکوک برگزار می‌شود که با توجه به صلاحدید خود می‌توانید نسبت به خرید هر کدام از آنها اقدام کنید و خود را به جزیره زیبای فی فی برسانید.
مدارک مورد نیاز برای سفر به تایلند و فی فی 
ویزای کشور تایلند برای افراد ایرانی به صورت فرودگاهی صادر نمی‌شوند و افرادی که قصد سفر به این کشور زیبا را دارند باید از قبل نسبت به اخذ روادید و یا ویزا اقدام نمایند. اخذ این ویزا کار سختی نیست و با کمی دقت و جمع آوری مدارک می‌توانید به راحتی به این کشور زیبا سفر کنید.
بیشترین درخواست ویزای کشور تایلند مربوط به ویزای توریستی این کشور است. هرچند امکان درخواست ویزای تایلند به صورت یک ساله نیز وجود دارد.  زمان ویزای توریستی کشور تایلند ۵۸ روز می‌باشد و همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم برای اخذ این ویزا، مراحل سختی را پیش رو ندارید و به راحتی می‌توانید موفق به اخذ آن شوید.
البته لازم است بدانید بعد از همه‌گیری کرونا، اخذ ویزای کشور تایلند برای ایرانی‌ها سخت‌تر از گذشته شد. اما همچنان برای اخذ آن مراحل سختی را پیش رو ندارید و اگر طبق شرایط و ضوابط اعلام شده از سمت سفارت تایلند پیش روید می‌توانید به راحتی موفق به اخذ ویزای این کشور شوید. البته لازم است عنوان کنیم اگر صفر تا صد مراحل اخذ ویزا را به کارشناسان خبره آژانس‌های هواپیمایی بسپارید روند دریافت ویزای شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

آژانس هواپیمایی نوید گشت مجری تور فی فی در کشور

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و تسریع در روند مراحل اخذ روادید، با کارشناسان خبره این مجموعه ارتباط برقرار کنید.
اخذ ویزای خود را به کارشناسان این مجموعه بسپارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن موفق به دریافت آن شوید و همچنین از بابت ریجکتی ویزا و یا مراحل مربوط به آن نگرانی نداشته باشید و سفری آرام و بدون مشکل را سپری نمایید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام کنید و به ابهامات خود در زمینه خرید تور فی فی به صورت کامل پایان دهید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر