×
تور فی فی یا تور پاتایا؟

تور فی فی یا تور پاتایا؟

جزایر فی فی در ۴۸ کیلومتری جزیره پوکت قرار گرفته است و بی‌اغراق می‌توان آن را یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشور تایلند به حساب آورد. این جزیره با صخره‌هایی از جنس آهک استتار شده است و دارای غارهای پنهانی و سواحل شنی بکری می‌باشد که هر بیننده ای را خیره می‌کند.
فی فی دو جزیره اصلی دارد که یکی از این جزیره‌ها خالی از سکنه است و دیگری مخصوص مسلمانان جنوب کشور تایلند می‌باشد. نکته قابل توجه در خصوص این جزیره عدم استفاده از هیچ‌گونه وسیله نقلیه موتوری می‌باشد. از جاذبه‌های رویایی این جزیره زیبا می‌توان به مایا بای اشاره نمود. مایابا پوشیده از مرجان‌های زیبا و ماهی‌های رنگارنگ می‌باشد و همچنین ساحل میمون‌ها یکی دیگر از جاذبه‌های فوق العاده این جزیره بکر به حساب می‌آید.
برای بازدید از تمامی این جزیره تنها یک قایق پارویی کافی است تا هیجانی غیر قابل وصف را تجربه نمایید. قطعا با حضور در این جزیره از تماشای آن سیر نخواهید شد. البته پرواز مستقیم از سمت ایران به این جزیره یعنی فی فی وجود ندارد اما باز هم هیچ مانعی برای افراد علاقمند به گردشگری و تماشای این جزیره زیبا وجود ندارد. چراکه به راحتی می‌توان تور پوکت را خریداری کرد و به وسیله قایق به جزیره زیبای فی فی مراجعه نمود.
طی سال‌های اخیر این جزیره شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است و سالانه پذیرای گردشگران و مسافران بسیاری می‌باشد. بر اساس عقیده باستان شناسان جزیره فی فی مکانی بسیار قدیمی به حساب می‌آید. طوری که قدمت این جزیره مربوط به دوران دایناسورها می‌باشد.
افراد ساکن این جزیره آن را با نام Krabi یعنی شمشیر می‌شناسند. این کلمه به این معنی است که این جزیره مانند یک شمشیر از خاک بیرون کشیده شده است. نام قبلی این جزیره آتشین بود.
همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم جزیره فی فی شامل دو بخش فی فی کوچک و خالی از سکنه و جزیره بزرگتر همراه با مردم بومی آن می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید در این جزیره زیبا جزایر کوچک دیگری نیز وجود دارد که آنها را نیز با پسوند و یا پیشوند فی فی می‌شناسند. با خرید تور فی فی می‌توانید فعالیت‌هایی مانند، قایقرانی، یوگا، صخره‌نوردی، غواصی، پرش از صخره، ماهیگیری، موج سواری و غیره را تجربه کنید. طبیعت این منطقه بسیار بکر می‌باشد و می‌توانید پرنده‌های کمیابی که در این جزیره سکونت دارند را مشاهده کنید و از تماشای آنها لذت ببرید.
اگر به دنبال منطقه‌ای بکر و طبیعتی جذاب هستید پیشنهاد ما به شما این است که به فی فی سفر کنید. البته لازم است توجه داشته باشید پاتایا نیز جذابیت‌های زیادی دارد اما افرادی که به دنبال آرامش هستند می‌توانند به این جزیره سفر کنند و با خرید تور فی فی آرامشی غیر قابل وصف را به خود هدیه دهید.

 

تور فی فی نوید گشت

 

فی فی یا پاتایا؛ کدام جزیره زیباتر است؟

قطعاً هر شهر در تایلند دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد اما اگر تور فی فی را خریداری می‌کنید استراحت معنایی ندارد. با سفر به این جزیره نمی‌توانید حتی دقیقه‌ای در یک گوشه بنشینید. چرا که با این کار بازدید از جاهای دیدنی و تفریحات مهیج آن را از دست خواهید داد. با سفر به فی فی وسایل مورد نیاز را به همراه خود داشته باشید تا بتوانید به جنگل بروید، از حیوانات دیدن کنید و از تفریحات هیجان انگیز این تور لذت ببرید. از دلایل بکر بودن فی فی تربیت منحصر به فرد و وجود گونه‌های متنوع جانوری همراه با فرهنگ و تاریخ غنی این جزیره می‌باشد. اینگونه می‌توان گفت که با خرید تور این جزیره تجربه سفر به یک منطقه طبیعی و بکر را کسب خواهید کرد. در صورتی که با خرید تور پاتایا می‌توانید علاوه بر طبیعتی نسبتاً ضعیف در مقابل جزیره فی فی از امکانات مهیج آن نیز استفاده نمایید.

جاذبه های دیدنی فی فی

ازجاذبه‌های دیدنی فی فی می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

کو فی فی دون

یکی از بزرگترین جزایر در فی فی کو فی فی دون می‌باشد. تنها این جزیره است که قابل سکونت می‌باشد و توریست‌ها در این جزیره می‌توانند از امکانات رفاهی فوق العاده‌ای استفاده نمایند.

کو فی فی له

در جنوب جزیره فی فی، یک قسمت کوچک وجود دارد که در آن هیچ سکنه‌ای حضور ندارد و تنها یک نگهبان از این قسمت محافظت می‌کند. در این جزیره فیلم‌های بسیاری بازی شده است و به همین دلیل و بعد از نمایش این فیلم‌ها توریست‌های بسیاری، برای حضور در این منطقه سر و دست می شکنند.

کو مای فای

کو مای فای را با نام جزیره بامبو نیز می‌شناسند و یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده این جزیره یعنی فی فی، بامبوی های فراوانی می‌باشد که در این منطقه وجود دارد. در این قسمت از جزیره امکان شنا و غواصی برای افراد وجود دارد و می‌توانند از این تفریح شگفت انگیز استفاده کنند و نهایت لذت را تجربه نمایند.

کو یونگ

کو یونگ در شمال جزیره فی فی قرار دارد که از سواحل شنی و سنگی بسیار کوچکی تشکیل شده است. اگر در این جزیره حضور پیدا کردید حتماً با صندل و یک کفش در آنجا قدم بگذارید چرا که در این جزیره‌، جوجه تیغی های دریایی و مرجان وجود دارد که در صورت عدم وجود کفش ممکن است به پای شما آسیب وارد شود.

آژانس هواپیمایی نوید گشت مجری مستقیم تور فی فی

آژانس هواپیمایی نوید گشت مجری و برگزار کننده انواع تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین کیفیت و سطح ممکن آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز می‌باشد. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از راه‌های زیر با آنها ارتباط برقرار کنید.
به صورت تلفنی، حضوری و یا از طریق وب سایت. توجه داشته باشید کارشناسان این مجموعه با بیشترین تجربه ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و رفع ابهامات شما در زمینه خرید تور فی فی می‌باشند.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر