×
دریافت خدمات ویزای کانادا از مراکز معتبر

دریافت خدمات ویزای کانادا از مراکز معتبر

با‌توجه به پر متقاضی بودن دریافت ویزای کانادا، مجموعه‌های متعددی در کشور در حال فعالیت هستند که کار خدمات ویزای کانادا را انجام می‌دهند. همیشه تعدد در انتخاب نیز نمی‌تواند خوب باشد چراکه تصمیم‌گیری را گاهی اوقات سخت می‌کند. با‌توجه به این موضوع، اگر تاکنون هیچ تجربه‌ای در زمینه همکاری با موسسه‌ای نداشته‌اید با ما در این مطلب از مجله گردشگری نوید گشت همراه باشید چراکه قصد داریم در مورد شاخصه‌های یک مرکز قابل‌اطمینان اخذ ویزا باهم صحبت کنیم. 

3 شاخصه یک مجموعه حرفه‌ای و کاربلد برای خدمات ویزای کانادا

اگر اهل وبگردی باشید، طبیعتا برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود از موتور جستجوی گوگل کمک می‌گیرید. برای این که بتوانید با یک مجموعه کاربلد همکاری داشته باشید تا کار اخذ ویزایتان به اما و اگر نکشد، نیاز است تا مجموعه انتخابی شما یک سری ویژگی‌ها را دارا باشد. 

داشتن تجربه

تجربه همیشه حرف اول و آخر را می‌زند. در دنیای امروز می‌توان این جمله را بیان کرد که افراد با تجربه به خوبی می‌توانند مسائل مختلف را مدیریت کنند. طبیعتا مجموعه‌هایی که کار خدمات ویزای کانادا را برای مدت زمانی طولانی ارائه می‌دهند، قابل‌اعتمادتر هستند چراکه در طی سال‎‌ها فعالیت خود به خوبی توانسته‌اند کوله‌باری از تجربه را کسب کنند و با پیچ و خم‌های مسیر آشنا شوند. از همین رو قبل از هر تصمیم‌گیری نیاز است تا مدت زمان فعالیت موسسه‌های مهاجرتی و آژانس‌های مسافرتی را به دقت مورد بررسی قرار دهید. 

رزومه قابل‌قبول

یک موضوع مهمی که بیان کردن آن خالی از لطف نیست این مورد است که مجموعه موردنظر شما باید رزومه قابل‌قبولی در دریافت ویزای کانادا داشته باشد. بسیاری از موسسات با وجود با‌تجربه بودن کارنامه کاری خوبی را در این زمینه از خود به جای نگذاشته‌اند. شاید این سوال برای شما به وجود آید که به چه صورتی می‌توان متوجه این موضوع شد که رزومه یک مجموعه قابل‌قبول است. در پاسخ باید بگوییم رزومه قابل‌قبول برای یک مجموعه این است که تقریبا در 90 درصد پرونده‌های اخذ روادید کانادا موفق عمل کرده باشند. 

همکاری داشتن با افراد بلدکار

از آنجاکه پیچ و خم‌های دریافت ویزای کانادا بسیار زیاد است، تنها موسساتی می‌توانند توجه‌ها را به سمت خود جلب نمایند که با افراد ماهر در این زمینه همکاری داشته باشند. برای پی بردن به مهارت یک مجموعه کافیست تنها یک جلسه حضوری برگزار نمایید تا بتوانید به خوبی متوجه این موضوع شوید که آیا آن‌ها می‌توانند انتظارات شما را برآورده سازند یا خیر.

 

خدمات ویزای کانادا

 

مراحل اخذ ویزای کانادا

تا به این جای مطلب در مورد شاخصه‌های مجموعه‌ای که می‌توان به آن‌ها برای دریافت خدمات ویزای کانادا اعتماد کرد، صحبت کردیم. اگر تاکنون از این خدمات استفاده نکرده‌اید نیاز است تا صبر داشته باشید چراکه دریافت ویزای کانادا مانند دریافت ویزای سایر کشورها نبوده و کمی زمان‌بر است. در حداقل‌ترین حالت ممکن زمان پردازش مورد نیاز برای اخذ روادید کانادا 60 روز کاری است. این مدت زمان باتوجه به نوع ویزای درخواستی شما ممکن است بیشتر هم شود.

•    درخواست اولیه

در این مرحله باید با مجموعه انتخابی خود ارتباط گرفته و اطلاعات اولیه را در اختیار آن‌ها قرار دهید. 

•    برقراری ارتباط با شما 

در مرحله بعدی کارشناسان مجموعه موردنظر با شما ارتباط می‌گیرند.

•    امضای قرارداد و تحویل مدارک

برای این که بتوانید به همکاری خود رسمیت ببخشید، نیاز است تا به صورت حضوری به آژانس هواپیمایی انتخابی خود مراجعه کرده و با آن‌ها قراردادی را انعقاد نمایید. البته فراموش نکنید بعد از انعقاد قرارداد شما موظف هستید مدارک موردنیاز را به صورت اصل و البته ترجمه شده در اختیار کارشناسان قرار دهید.

•    پرداخت هزینه‌های مربوط به سفارت

برای اینکه سفارت کانادا مدارک شما را  بررسی نماید، نیاز است تا مبلغی را به صورت دلار پرداخت نمایید. این مبلغ برای هر شخص متناسب با درخواستش متفاوت خواهد بود. 

•    زمان انتظار 

بعد از تحویل مدارک و حضور یافتن در سفارت کانادا نیاز است تا مدت زمانی را منتظر پاسخ بمانید. 

•    انگشت‌نگاری

در صورتی که درخواست شما از سمت کانادا تایید شود، نیاز است تا انگشت‌نگاری را در سفارت یک کشور ثانویه انجام داده و بلیط خود را برای سفر به این کشور خریداری نمایید.

 

خدمات ویزای کانادا نوید گشت

 

 

نوید گشت با شماست

مجموعه نوید گشت با کسب تجربه در طی سال‌ها فعالیت خود در کنار شماست تا بتوانید ویزای کانادا خود را بدون هیچ‌گونه مشکل و دغدغه‌ای دریافت نمایید. برای دریافت خدمات ویزای کانادا نوید گشت همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید. 


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر