×
سیر تا پیاز خدمات ویزای کانادا

سیر تا پیاز خدمات ویزای کانادا

کشور کانادا، یکی از کشورهای تراز اول در دنیاست که هر روزه افراد زیادی به این کشور برای اهداف مختلف سفر می‌کنند. به دلیل روابط سیاسی که میان کشور ایران و کانادا حاکم است، افراد با ملیت ایرانی باید برای ورود به این کشور اقدام به دریافت ویزا نمایند. با توجه به اینکه کشور کانادا در ایران هیچ سفارتخانه‌ای ندارد، نیاز است تا برای انجام کارهای دریافت ویزا به سایر کشورهای همسایه سفر کرد. اگر به هر دلیل تصمیم گرفته‌اید به این کشور سفر کنید، نیاز است تا در قدم اول از خدمات ویزای کانادا استفاده کنید. 
صادقانه این موضوع را بیان می‌کنیم که روند دریافت ویزای کانادا چه به صورت گردشگری و چه به صورت تحصیلی و... کاری دشوار است و هر کسی نمی‌تواند آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. اینجاست که باید از مجموعه‌هایی که خدمات ویزای کانادا را ارائه می‌دهند، کمک بگیرید. از آنجا که کشور کانادا قوانین سخت‌گیرانه‌ای را برای اخذ ویزا به خصوص برای ایرانیان در نظر گرفته است، باید حتما با افراد آگاه در این زمینه در ارتباط باشید. 

 

کشور کانادا

 

مراحل دریافت ویزای کانادا 

برای این که بتوان ویزای کانادا را دریافت کرد، نیاز است تا کفش آهنی به پا کنید و خود را آماده مصاحبه، تکمیل مدارک و ... نمایید. 
در قدم اول شما باید نوع ویزای خود را تعیین نمایید. در ابتدا باید نسبت به این موضوع مطمئن شوید که آیا ویزای شما متناسب با هدف سفرتان هست یا خیر. 
در قدم بعدی نیاز است تا از کارشناسان ماهر و خبره در این زمینه مشاوره دریافت کنید. افراد حرفه‌ای و با تجربه در این زمینه می‌توانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند. 
در قدم سوم باید نسبت به تکمیل فرم‌های سفارت کانادا اقدام کنید. قبل از انجام مصاحبه، سفارت کانادا یک سری اطلاعات را از شخص متقاضی دریافت می‌کند. به این موضوع دقت داشته باشید که تکمیل این مدارک باید با دقت زیادی انجام شود و کوچک‌ترین نقصی در مدارک شما وجود نداشته باشد. 
در قدم چهارم نیز نوبت به آماده سازی مدارک می‌رسد. برای آماده کردن مدارک باید دقت زیادی به خرج دهید تا کوچک‌ترین اشتباهی رخ ندهد. در صورتی که در روز مصاحبه مدارک مورد نیاز همراهتان نباشد وقت سفارت شما تا مدت نامعلومی به تعویق می‌افتد. در این مرحله و قبل از شرکت در مصاحبه نیاز است تا با افراد خبره ارتباط داشته باشید و از نبود نقص در مدارک خود مطمئن شوید.
تا به این جای کار شما توانسته‌اید نیمی از مسیر دریافت ویزای کانادا را با موفقیت طی کنید. در مرحله بعد باید به صورت آنلاین جهت تعیین وقت سفارت اقدام نمایید. در وب‌سایت مربوطه از شما خواسته می‌شود تا مدارک را آپلود کنید. انجام این کار باید با دقت صورت بگیرد تا همه چیز برای آفیسرهای سفارت کانادا واضح باشد. البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید که هزینه‌های سفارت نیز به صورت آنلاین از شما دریافت می‌شود. 
در صورتی که تا به این جای کار همه چیز به درستی انجام شده باشد، از شما خواسته می‌شود تا با داشتن مدارک به یکی از  دفاتر VAC کانادا مراجعه نمایید و اطلاعات بیومتریک خود را به ثبت برسانید. 
در انتها نیز باید منتظر جواب ویزای خود باشید. در صورت تایید ویزای شما صادر شده و باید از خدمات پیکاپ ویزا استفاده کنید. 
در صورتی که انجام این مراحل از عهده شما خارج است، می‌توانید از خدمات ویزای کانادا آژانس هواپیمایی نوید گشت استفاده کنید. مجموعه ما به سبب سال‌ها فعالیت در این زمینه می‌تواند به خوبی نیازهای شما را برطرف کرده و صفر تا صد کار را برایتان به بهترین شکل ممکن انجام شود. 

 

آژانس هواپیمایی نوید گشت

 

چه افرادی می‌توانند از خدمات ویزای کانادا استفاده کنند؟

هیچ محدودیتی برای استفاده از خدمات ویزای کانادا وجود ندارد؛ اما این موضوع را به خاطر داشته باشید که کشور کانادا شرایطی را برای دریافت ویزا برای افراد متقاضی در نظر گرفته است که شخص باید آن‌ها را داشته باشد. از مهم‌ترین این شرایط می‌توان به این موارد اشاره کرد:
•    داشتن سلامت جسمی کامل
•    نداشتن سابقه کیفری 
•    داشتن تمکن مالی
•    پاسخ دادن به تمامی سوالات افسر سفارت
•    متقاعد کردن افسران سفارت مبنی بر این موضوع که بعد از اتمام مدت زمان ویزا به کشور باز می‌گردید.

نوید گشت مانند همیشه همراه شماست

آژانس هواپیمایی نوید گشت یکی از آژانس‌های فعال در زمینه ارائه خدمات ویزای کانادا است. در صورتی که قصد سفر به کشور کانادا را دارید، نیاز است تا با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید. کار اخذ ویزای کانادا خود را به ما بسپارید تا آن را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهیم. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر