×

بهترین رستوران های بالی

راهنمای سفر به آسیا /  راهنمای سفر به بالی /   بهترین رستوران ‌های بالی

تصمیم گیری در مورد اینکه کجا غذا بخورید کار سختی است، بنابراین ما این کار سخت را برای شما انجام داده ایم و بهترین رستوران های بالی را از هر محله پیدا کرده ایم. انتخاب از بین بهترین رستوران های بالی به ویژه زمانی که مقاصد غذاخوری جذابی در سراسر جزیره وجود دارد دشوار است. همانطور که احتمالاً می دانید، بالی در حال تبدیل شدن به یک مقصد واقعی غذاخوری است، با بهترین غذاهای سراسر جهان است که در حال حاضر در جزیره کوچک بهشتی بالی در دسترس است.  این فقط غذا نیست که توجه گردشگران جهانی را به خود جلب می کند، بلکه دکورهای طراحان، سرآشپزهای مشهور، کوکتل‌های شیک و برخی از رویایی‌ترین مکان‌ها در ساحل، صخره‌ها و اعماق جنگل افراد را مبهوت خواهد کرد.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

بنابراین، ما کار سختی را برای شما انجام دادهایم و بهترین رستورانهای بالی را جمعآوری کردهایم - چکیده  از بهترین رستوران های بالی. اگر به دنبال بهترین غذاهای محلی بالی، بهترین کافه ها یا بهترین کافی شاپ ها هستید، این مقاله برای شما مناسب نیست. اما اگر یک غذاخور حرفه ای یا یک اپیکوری کنجکاو هستید، اشتهای خود را بیاورید و بهترین لباس خود را بپوشید – در اینجا بهترین رستورانهای بالی برای غذاهای محلی و خوشمزه گردآوری شده است.

 

1. رستوران Sa'Mesa بهترین تجربه شام

زمانی که به دنبال یک شام دو نفره و لاکچری هستید باید  یک میز ویژه در Sa'Mesa رزرو کنید - مقصد نوآورانه غذاخوری Canggu در ایتالیا که انحصاری در آن وجود دارد. Sa'Mesa یکی از بهترین رستوران های بالی است، یک تجربه خوش خوراکی را با سرآشپز که هر شب شخصاً آشپزخانه اوپن را اداره می‌کند، برایتان می‌سازد و مهمانانش را به خوبی با لیمونچلو آزاد سرحال می‌دارد. در طول شب، یک رژه تئاتری متشکل از 15 تا 20 غذای غافلگیرکننده سرو می‌شود که به سبک منوی مجموعه‌ای سرو می‌شوند، که برای اشتراک‌گذاری روی میزهای مشترک طولانی که فقط 50 نفر از افراد خوش شانس را در خود جای می‌دهند، طراحی شده است. و در حالی که منو تقریباً هر روز تغییر می‌کند، انتظار داشته باشید که برخی از غذاهای مورد علاقه Sa'Mesa با الهام از ایتالیایی‌ها ظاهر شوند، مانند ماهی تن، قیچی سرخ شده کامل و ریزوتو قارچ خانگی. و برای تکمیل یک شب پرجنب‌وجوش با غذای خوب و شرکت عالی، Sa'Mesa همچنین شراب‌های خوب، کوکتل‌های خاص و البته آن لیمونچلو خانگی را ارائه می دهد.

2.رستوران Tanaman – بهترین رستوران گیاهی

خوراک The Potato Head Family به خوبی در شکستن مرزها و تحسین برانگیز مهارت دارند، و Tanaman یکی دیگر از بهترین رستوران های بالی متخصص آن است. رستوران گیاهی متحول کننده  که مکانی ماورایی با منظره صوتی از راه دور ایجاد می کند. در مورد منو، هر غذا از احترام شدید به گیاهان - از ریشه گرفته تا میوه - به وجود می آید که به هر یک از مواد متواضع احترام می گذارد و آنها را به ارتفاعات جدید الهی می رساند. منتظر یک منوی 9 غذایی باشید که با هر فصل تغییر می کند و حول یکی از پنج عنصر زمین، آب، آتش، هوا یا فضا می چرخد. برای گذراندن جشن از طریق گیاهان گرمسیری اندونزی آماده شوید و به لطف تکنیک های سنتی و عصر جدید، پتانسیل کامل خوراکی آنها را آشکار کنید. به لابنه نارگیل دودی سرد با میوه شور و گرد و غبار ترشی یا هندوانه نرم شیو کوجی با نوری فکر کنید. یا مورد علاقه ما، کراکر دانه خشک شده با خامه پیاز شیرین و فلفل انبه تخمیر شده. این روش سرآشپز دام هاموند برای ارج نهادن به طبیعی ترین مواد تشکیل دهنده اندونزی است، با تبدیل آنها به یک سفر غذاخوری چندحسی شما را شگفت زده خواهد کرد. از همه اینها بهتر با کوکتل های Tanaman که با دقت درست شده نهایت لذت را ببرید.

 

3. رستوران Mozaic Restaurant Gastronomique – بهترین رستوران برنده جایزه

در هر فهرستی از بهترین رستوران‌ های بالی نام رستوران شامل Mozaic Restaurant Gastronomique می درخشد. این غذاخوری نمادین در طول 20 سال سلطنت خود جوایز زیادی را به دست آورده است، حتی نمی توانیم همه آنها را نام ببریم. خوب، ممکن است سلطنت آن ادامه یابد، زیرا کریس سالانس سرآشپز برنده جایزه موزایک اکنون با سرآشپز بلیک تورنلی، که پس از وقفه ای هفت ساله در اداره رستوران های خود در شانگهای به بالی بازگشته است، ملحق می شود. نتیجه یک رویکرد دو جانبه برای برتری غذا، اصلاح و تعریف مجدد منوی Mozaic برای یک تجربه کاملاً جدید و تازه است. این بزرگان آشپزی طعم ها و مواد فصلی بالی را همراه با دستورات سازش ناپذیر غذاهای مدرن فرانسوی به ارمغان می آورند. نتیجه؟ دو منوی شش غذای (یکی کاملاً گیاهی) هنرمندانه ارائه شده و با اشتیاق حرفه ای تنظیم شده است. ویژگی‌های برجسته شامل فوای گرای سرخ شده با مارماهی دودی، سیب و علف لیمو از منوی فصلی، یا کارپاچیوی «بیف» با ادویه‌های رندانگ و توفو پارمزان از منوی گیاه‌شناسی است. و اگر هنوز نیاز به متقاعد کردن دارید، موزایک تنها رستوران در اندونزی است که عضو Les Grandes Tables du Monde (بهترین رستوران‌های جهان) است - انجمنی که کاملاً از 2 و 3 رستوران‌های ستاره‌دار میشلین تشکیل شده است.

 

4. رستوران Room4Dessert

فهرست بهترین رستوران‌ های بالی ما به رستوران Room4Dessert Ubud ختم می شود هرچند که تعداد بیشتری از رستوران های معروف در بالی وجود دارد. شما می توانید برای تجربه ای کاملاً متفاوت (و در عین حال غیرقابل انکار عالی) به رستوران Room4Dessert بروید و شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های هم سطح را در یک مکان عجیب و غریب آخر شب، که توسط ویل گلدفارب، نیویورکی مشهور اداره می‌شود، میل کنید. با منوی خوش طعم دسرهای آوانگارد همراه با کوکتل های معروف جهان، پرخوری را در آغوش بگیرید، یا به باغ تراس برگردید تا از مفهومی به سبک تاپاس اسپانیایی لذت ببرید غرق در تنقلات خوش طعم شوید. دسرهای آبکاری شده و پتی چهار دستی که دارای محصولات محلی هستند هم در این رستوران قابل دسترس است.

مطالب مرتبط : 

بهترین زمان سفر به بالی
زبان بومی و دین مردم بالی
معرفی غذاهای محلی بالی

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر