×

رزرو ویلا در پوکت

در این مبحث می خواهیم به قیمت خانه ها در جزیره پوکت بحث کنیم و در آخر به یک نتیجه گیری برسیم و بتوانیم یک تصمیم عاقلانه بگیریم که آیا خرید خانه در جزیره پوکت مشکلی داره یا نه واقعا درست نیست و در ادامه به این هم می پردازیم که در کل قیمت های ویلا در این جزیره به چه صورت است ، در ادامه همراه ما باشید.اول برسیم به این که پوکت در کجا قرار دارد و چگونه میتوان در ان ویلا خرید و فروش کرد و در آخر هم این رو بگیریم که خرید ویلا در جزیره درست نیست به طور اقتصادی اما در کل به آن می پردازیم آیا ارزش سرمایه گذاری داره یا نه در ادامه به این سوالات جواب خواهیم داد ، خب حالا شروع کنیم به این که آیا پوکت کجاست و چرا اینقدر این جزیره زیبا باعث می شود که گردشگر به داخل ان بیاید و از آن جزیره دیدن بکند.
به طور کلی اگر بخواهیم به این بپردازیم پوکت در اصل یک جزیره است داخل کشور تایلند که از نظر گردشگری بسیار قدرتمند است و میتوان گفت جزو توریستی ترین مکان های دنیاست و پوکت به واسطه آب و هوایی هم که کشور تایلند دارد بسیار مورد پسند کسانی که به آن سفر کرده اند داشته و به آن محل علاقه مند شده اند و میتوان آن را دید که چقدر این جزیره توریست دارد و دارای جاذبه گردشگری بسیار است. قیمت ویلا در پوکت به این صورت است که این جزیره قیمت های ویلا ان از حداقل بخوام اشاره بکنم 120000 دلار شروع و قیمت هایی مانند 3 میلیون دلار ویلا دیده شده و میتوان آن را تهیه کرد.

 

ویلا در پوکت

رزرو ویلا لاکچری در پوکت

خب در ادامه میرسیم به اجاره ویلا در پوکت که یکی از سوالاتی است که خیلی از توریست ها مخصوصا عزیزانی که میخواهند در جزیره زندگی میکند دارند که آیا اجاره ویلا در پوکت به صرفه است یا نه و در کل اجاره ویلا در پوکت کار عاقلانه ای است یا نه و به چه صورت است ، در ادامه به آن به صورت تخصصی میپردازیم.اجاره ویلا در پوکت به این صورت است که ویلا ها هر کدام بسته به ویژگی هایی که اون ویلا داره و محلی که اون ویلا قرار دارد و غیره ، بستگی به دلایل زیادی دارد. این رو در نظر داشته باشید که پوکت جزو گرانترین مکان هایی برای اجاره ویلا در تایلند است و اگر قرار است در پوکت بمانید بخاطر کشور تایلند این رو بدانید که جزو گران ترین ویلا ها در این جزیره قرار دارد.
فقط برای تفریح مناسب است و جوری نیست که بخواهید در این جزیره به طور همیشگی زندگی کنید نه نمی توان همیشه زندگی کرد به این دلیل که قیمت های این محله نسبت به باقی جاهای کشور تایلند خیلی فرق داره و قیمت نسبتا بالاتری دارد و در فصل های ژانویه و فوریه جزو ماه هایی است که قیمت خانه ها به اوج خود میرسه و میتوان به این نکته اشاره کرده به دلیل این که عید نوروز چینی ها است به همین دلیل خانه ها قیمت بالاتری در این ایام دارد و پیشنهاد نمیشود که در این ماه ها معامله ای انجام دهید بلکه قیمت های خانه ها یا حتی ویلا های لوکس همینطور به بالاترین حد خود میرسد و جوری که قیمت ها سرسام اور میشود و جوری میشود که میخواهید دوباره به کشور خود برگردید ، این رو هم اشاره بکنیم که هر چه این ویلا ها به دریا نزدیک باشد قیمت بالاتری دارد پس اگر علاقه مند به دریا هستید این را بدانید که به واسطه این علاقه ای که دارید ویلا های گران تری به شما میدهند.

اجاره ویلا در پوکت

در ادامه اجاره ویلا در پوکت این رو هم در نظر داشته باشید که میتوانید به واسطه رضایت خود خانه دار اجاره های بلند مدت و به قولی مدت دار ببندید و معمولا اینطور اجاره ها برای 3 ماه فرقی نداره اما موقعی که 6 ماه یا حتی به 1 سال برسه معمولا قیمت اجاره ان ارزانتر میشود و اگر بخواهیم دقیق بگیم اجاره ویلا ها در 6 ماه یا 1 سال حدود بیست تا سی درصد کمتر میشود و میتوان به واسطه بلند مدت بودن اجاره خانه خود با خانه دار قرارداد بلندمدت ببندید که هم برای شما به صرفه باشد و هم برای ان کسی که به شما ویلا میدهد خوب باشد ، اجاره های بلند مدت رو ما خیلی پیشنهاد میکنیم به این دلیل که اجاره های کوتاه مدت معمولا سه روز یا حتی یک هفته قیمت های پرتی از خانه دار میگیرید.
موقعی که میخواهید در جزیره ماندگار باشید و برای مدت طولانی بمانید بلند مدت اجاره بکنید و تا سی درصد هم از خود خانه دار تخفیف بگیرید و از فرایندی که ما به شما پیشنهاد دادیم منفعت تمام را ببرید و از آن به خوبی استفاده کنید. همانطور که در بالاتر توضیح دادیم اگر خانه شما به دریا نزدیک تر باشد قیمت بالاتر و همینطور اجاره بالاتری برای شما دارد و شما باید حواستان به این مورد جمع باشد و بی دلیل قیمت بسیار زیادی بخاطر یک ویلایی که معمولی است اما بخاطر این که نزدیک به دریاست مبلغی زیادی دریافت کرده اید و گول اینطور مباحث رو نخورید بلکه برای خیلی از افراد اینطور مشکلات زیاد پیش آمده است. این رو در نظر داشته باشید که با کسی که مورد اعتماد شما هست خانه بگیرید و از هر غریبه ای در جزیره خانه نگیرید بلکه شما رو در طول قراردادی که میبینید احتمال زیاد اذیت زیاد بکنند و باعث رنج شما بشود و تصمیم های بهتری در آینده بگیرید.

ویلا های لوکس در پوکت

میرسیم به بخشی که خیلی ها در انتظار داشته اند ، لوکس ترین ویلاهایی که در جزیره پوکت وجود دارد و میتوان آنها را با قیمت هایی بسیار بالا و سرسام آور اجاره کرد و به آن می پردازیم که این ویلا ها چه امکاناتی دارد و در کدام محله های پوکت قرار دارد ، به طور مختصر و مفید به آن می پردازیم.خب اول از همه برسیم به ویلایی که خیلی از ایرانی هایی که قدرت پرداخت اجاره آن را دارند بیشتر در این ویلا سکونت دارد ، اسم این ویلا کاتاتانی است که به قولی یک مجموعه بزرگی از ویلا های ساحلی در آن وجود دارد که در جنوبی ترین نقطه سواحل زیبای کاتانای قرار دارد و نمی دانم چرا اما این مجموعه بسیاری ایرانی در داخل آن دیده شده است و جزو مجموعه هایی است که خیلی از هموطنان ما به آن مجموعه علاقه دارند و در آن مکان سکونت دارند ، این مکان به ظاهر بی هویت برای کسانی که به آرامش ساحل علاقه دارند طراحی و ساخته شده است.
این رو هم در نظر بگیرید که کودکان زیر 12 سال می توانند در این مجموعه سکونت داشته باشند و به دلایلی که میدانید نمیتوانند در این مجموعه سکونت داشته باشند. مجموعه ساحلی کاتاتانی دارای ویلا های ساحلی بسیار است و میتوان از دیدن آن در این مجموعه لذت تمام را برد. ویلا های ساحلی شامل ویلا های استخردار با مساحت 300 متر مربع که در آن حیاط به 130 متر مربع وجود دارد ، برای کسانی که میخواهند بلند مدت در این مجموعه بمانند بسیار مناسب است و میتواند در این مدت از تمامی امکانات این مجموعه استفاده کند و از آن لذت کافی را برده ، از سفر خود لذت ببرند و در آخر هم اگر خواستند برگردند و به همراه خاطره های زیبا بیایند و آن را برای کسانی که در آنجا حضور داشتند تعریف بکند.

 

ویلا های لوکس در پوکت

ویلا های لوکس در پوکت

در ادامه میتوان به باقی ویلا های لوکس در این جزیره زیبا پرداخت تا ببینید این ویلا های لوکس چه امکاناتی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند در ادامه با ما همراه باشید.خب به یکی از ویلا های بسیار لوکس و مجلل در جزیره پوکت میرسیم که اسمشان ویلا ساحلی لاگونا است که این ویلا و همینطور ویلا قبلی که جزو ویلا های لوکس در جزیره پاکت هستند ، اگر قیمتی را برای آن در نظر بگیرید حدودا شبی 800 الی 2500 دلار شبی هزینه سکونت در این ویلا ها باشد ، البته که ناگفته نماند این ویلا ها جزو لوکس ترین ویلا ها در جزیره پوکت است و به نسبت قیمت آنها به ویلا های معمولی نزدیک به ساحل ان قیمت معمولی را دارد. برسیم به امکانات اصلی این ویلا ساحلی که در جزیره پوکت قرار دارد این ویلا طراحی نئوکلاسیک را در خود دارد و سراسر آن را از لابی گرفته است و میتوان دید که چقدر نیرو برای این مجموعه ویلایی نگه داشته اند.
در قبل گفتیم که سرتاسر این ویلا رو به قولی لابی گرفته است و از اتاق هایی که دارای فضایی کاملا مجلل هست اجرا شده و اتاق های این ویلا را که منظره دریا و تالاب را دارد را میتوان مشاهده کرد که بسیار نمای جذابی را به خود اختصاص داده است و این رو هم اشاره بکنیم که در حاشیه ساحلی دریا و دریاچه ای بسیار زیبا ساخته شده است و میتوان از این منظره ها هم لذت برد و به غیر از امکاناتی که خود ویلا دارد ، تمامی اتاق ها دارای نمایی بسیار زیبا هستند و می توان تالاب های این جزیره زیبا را از خود اتاق های این ویلا مجلل دید و از تماشا ان بسیار لذت برد و این را هم بدانیم که به واسطه مهندسی خوب این ویلا است که دقیقا روبروی تالاب قرار دارد و جوری نیست که به محیط زیست هم صدمه بزند و این باعث میشود این ویلا ارزش داشته باشد.

اجاره ماهانه ویلا پوکت

در قبل تر به اجاره ویلا در جزیره پوکت به طور کامل به ان اشاره کردیم و مزایا و معایب آن هم توضیح دادیم و این دیگر تصمیم با شماست که ویلایی ماهانه یا هفتگی اجاره بکنید یا به پیشنهاد ما سه ماهه و یا شش ماهه اجاره بکنید تا خانه دار عزیزی که در جزیره پوکت قرار دارد به شما سر اجاره دادن خانه تخفیف بدهد و به قولی زیر قیمت اجاره آن ویلا بیاید و کمی با هم به توافق نظر برسید ، همانطور که در بالا اشاره شد اجاره ویلا برای سه ماه یا شش ماه میتواند بیست تا سی درصد از خانه دار تخفیف گرفت و به قولی سی درصد اجاره خانه را ارزان تر می گیرند بخاطر این که خانه بلند مدت اجاره شده است و این نگرانی را نداشته باشید اما اجاره ماهانه ویلا ها در جزیره پوکت جور دیگری است و باید دید دیگری نسبت به اجاره ویلا به صورت ماهانه دید که در ادامه به آن دقیق می پردازیم.

بسیاری از افراد در مورد میزان هزینه ویلا اجاره ای پوکت سوال می پرسند. تعیین هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال، ویلا در کجا واقع شده است و یا چند تعداد اتاق دارد. آیا این ویلا به مرکز شهر نزدیک است و یا در اطراف پوکت قرار دارد. پاسخ به تمامی این سوالات می تواند هزینه اجازه ماهانه ویلا را برای رزرو ویلا در پوکت مشخص نماید. به طور کلی، هزینه ها از 14000 دلار در هفته آغاز می گردد. کسانی که می خواهند در پوکت ویلا اجاره کنند باید بودجه مناسب برای اینکار را کنار بگذارند. اجاره ماهانه ویلا در پوکت جور دیگری است و خیلی از کسانی که میخواهند ویلا های خود را اجاره دهند معمولا یا هفتگی یا روزانه اجاره بدهد و کمتر کسی دیده شده که اجاره ماهانه به ویلا بدهد اما کم نیست ، به طور کلی به این هم اشاره بکنیم اجاره ماهیانه ویلا در پوکت اینقدر با هفتگی فرقی ندارد و معمولا یک قیمت دارد و از قیمت ماهی 600 دلار یا 400 دلار شروع میشود و تا ماهی 20000 دلار هم برخی از ویلا های لوکس میرسد اما به طور معمول ویلا های معمولی که نزدیک به ساحل هم نباشد ماهی 600 دلار یا 1000 دلار برخی از ویلا های با امکانات بیشتر را به طور ماهانه اجاره میدهند ، در ادامه به نحوه رزرو کردن ویلا در جزیره پوکت میپردازیم.

قیمت ویلا در پوکت

اگر می خواهید هزینه و قیمت اجاره ویلا پوکت را استعلام کنید، توصیه می شود به سایت های معتبر گردشگری یا آژانس های هواپیمایی مراجعه نمایید. در غیر اینصورت، ممکن است سایت جعلی باشد و پس از پرداخت هزینه ویلایی برای حضور شما در پوکت وجود نداشته باشد. اگر در زمینه رزرو ویلا در پوکت تجربه کافی را ندارید، می توانید از مشاوران و افراد متخصص کمک بگیرید. همانطور که میدانید رزرو های ویلا یا خانه در هر شهری یک سری سختی های خود را دارد و جزیره پوکت هم همینطور مانند باقی جزایر داخل کشور و شهر های داخل کشور کمی رزرو کردن ویلا مشکلاتی را دارد اما در ادامه چند راهکار میدیم تا بتوانیم با راحتی هرچه تمام تر ویلا های خود را رزرو کنید و در آن به راحتی سکونت بکنید ، از ویلایی که اجاره کردید فرقی نداره بلند مدت یا کوتاه مدت رضایت کامل را از آن داشته باشید.یکی از نکاتی که باز هم گردشگرانی که به سفر میروند و به یاد ان می افتند این است که نحوه رزرو ویلا در پوکت به چه صورت است ، چطور میتوان ویلای خوبی بدون مشکلات خاصی رزرو و برای مدتی در آن سکونت داشت بدون اینکه با خانه دار به مشکلاتی بخوریم که منجر به بحث و یا در وقایع بالاتر درگیری های سنگین بشود ، همراه ما باشید تا برایتان راهکار های خوبی را معرفی بکنیم.
اگر از ما می شنوید اگر توانستید دوستی ، آشنایی در جزیره پیدا بکنید خوبه که اول به آن مراجعه کنید و بعد به اجاره های ویلا در جزیره و یا رزرو آن بروید ، اگر دوستی دارید از آنها بخواهید که در این زمینه چند ایده بدهند و به شما کمک بکنند ، اگر هم دوستی را در جزیره دارید و نمی دانید که چگونه ویلا بدون مشکل رزرو بکنید معمولا این سرویس های ویلایی در دنیا وجود دارد و همینطور در ایران هم وجود دارد و میتوان از آنها کمک بگیرید برای رزرو ویلا در جزیره و دیگر به مشکلاتی هم بر نخورید اما این رو در نظر داشته باشید که استفاده از واسطه های روس بکنید و به کمک آنها خانه بگیرید ، اصلا این کار را انجام ندهید به خاطر اینکه قیمت های ویلا را افزایش میدهند و پورسانت های زیادی روی اون خانه ها می کشند بدون اینکه شما اطلاعی داشته باشید از شما سو استفاده میکنند.

رزرو آنلاین ویلا پوکت

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم برای رزرو ویلا در پوکت می توانید به سایت های معتبر بروید. اما به این نکته توجه داشته باشید، اگر امنیت سایت پایین باشد و یا جای معتبری نباشد، مشکلات زیادی در آینده برای شما به وجود می آید. همچنین، شما برای پرداخت هزینه رزرو ویلا در پوکت باید کارت بین المللی داشته باشید. اگر کارت بین المللی ندارید، می توانید از شرکت های معتبر بخواهید این کار را برای شما انجام دهند. اگر در هر صورتی نتوانستید از کسی کمک بگیرید در زمینه رزرو ویلا در جزیره و یا کسی حاضر نشد به شما کمک کند در زمینه رزرو ویلا این را بدانید که یک راهی وجود دارد که بدون دردسر ویلا متناسب با بودجه خود را پیدا کنید و آن را رزرو کنید و دیگر نه نیازی به کسی دارید به واسطه شود یا حتی با روس ها سر و کله بزنید خیر دیگر نیازی ندارید که با این راه ها خود را خسته بکنید ، از رزرو آنلاین استفاده کنید و ویلا های مناسبی را مشاهده کنید و با خانه دار مکالمه خود را داشته باشید و با ان سازمانی که کار خود را شروع کردید اعتماد کافی رو هم داشته باشید و در ادامه به راحتی هرچه تمام تر ویلا خود را رزرو بکنید و بدون این که واسطه روس یا انگلیسی بخورید مستقیم کار خود را انجام دهید و در حد پورسانت خیلی کمی به آن اداره یا سازمانی که کار شما رو داره انجام میده بدهید و خیال خود را از این بابت راحت بکنید که هیچ مشکلی در این زمینه پیش نمیاید.
اما این رو هم در نظر داشته باشید که در دنیا اینترنت خیلی ها کلاه بردار هستند و در دنیا مجازی فعالیت زیادی دارند این رو هم در نظر داشته باشید که با شرکتی کار بکنید که اعتماد لازمه رو به ان دارید و این کار رو از روی اعتماد به اون شرکت انجام بدهید یا حتی دوستی به شما شرکت تفریحی معرفی بکند و برای گرفتن تور و یا سفر های موقت از آنها استفاده بکنید و ویلا ها را از این شرکت ها که واسطه های کمی را دارند اجاره بکنید تا به مشکلات زیادی برخورد نکنید و سفر زیبایی را داشته باشید و قیمت متعارفی هم برای خود داشته باشند و طوری نباشه که اون شرکت واسط هم پورسانت بسیار زیادی برای خود بگیرد جوری که سفر شما خیلی گران تمام شود و در ادامه سفر شما به مشکلات زیادی برخورد بکنید.

 

اجاره ویلا در پوکت

ویلا در پوکت

اکنون که با جاذبه های گردشگری در پوکت آشنا شدید ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که شرایط ویلاها برای رزرو ویلا در پوکت به چه صورت است. بهتر است بدانید تنوع ویلاهایی که در این شهر وجود دارند بسیار بالاست و شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارید یکی از این ویلاها را انتخاب کنید. تمامی ویلاها دارای استخر هستند. اما تعداد اتاق ها متنوع است. برخی از این ویلاها دارای سه اتاق و برخی پنج یا شش اتاق دارند. بدیهی است هر چقدر تعداد اتاق ها در ویلاها بالاتر رود، هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید. مسئله دیگر نزدیکی ویلاها به وسایل حمل و نقل عمومی است. توصیه ما به شما این است برای رزور ویلاهایی در پوکت اقدام کنید که به وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک هستند و شما بتوانید با پای پیاده به این مکان ها بروید. اگر ویلا شما از مرکز شهر دور باشد باید هزینه بالایی را برای حمل و نقل پرداخت کنید و این امر می توانید هزینه های زیادی را بر شما وارد کند. به همین دلیل توصیه می شود بودجه کافی برای این موضوع را در نظر داشته باشید. 
در جزیره پوکت ویلا های زیادی وجود دارد و میتوان از آنها استفاده کرد بدون اینکه به مشکل خاصی برخورد بکنید اما چند تا چیز رو بدونید که در اجاره و یا حتی خرید ویلا در پوکت به کار شما میاید . ویلا هایی که نزدیک ساحل باشند قیمت های بالاتری هم در اجاره و هم در خرید دارند این رو در نظر داشته باشید که اگر دیدید ویلایی بسیار خوب قیمت مناسبی دارد شاید به این دلیل است که از ساحل کمی دور است و این دلیل موجب میشود که ویلا های ارزان تر و خوبی را به دست داشته باشید. نکته دومی که میشه به ان اشاره کرد اینه که اصلا با روس ها درخور نشوید شاید در حد دوستی خوب باشند اما در اینجا یعنی در جزیره پوکت دلال های ویلا هستند و پورسانت بسیار زیادی در اخر معامله ویلا میگیرند هم اجاره کوتاه مدت ، بلند مدت و همینطور خرید خانه حواس خود را جمع کنید که به این طور جماعتی برخورد نکنید یا اگر کردید به آرامی کنار بکشید. در آخر این رو هم بگوییم که از سفر خود نهایت لذت را ببرید و اگر قصد سفر دارید جزیره پوکت یکی از بهترین انتخاب ها از نظر سفر است ، اگر قصد سفر دارید با خوشحالی تمام سفر خود را شروع کنید و در آخر این رو هم بگیم که در طول سفر به خود آرامش کامل را بدهید و از فکر های مختلف خود را دور کنید ، سفر به سلامت.

اجاره ویلا  پوکت

کسانی که می خواهند برای رزرو ویلا در پوکت اقدام کنند، در این باره سوال می پرسند این جزیره چه دیدنی هایی دارد و آیا می ارزد پولی را برای اجازه ویلا پرداخت کنند. پاسخ به این سوال قطعا مثبت است. یکی از مکان های دیدنی پوکت خلیج فانگ نا است. بسیاری از گردشگران این خلیج را به عنوان خلیج جیمز باند می شناسند. زیرا بازیگر جیمز باند با آن تفنگ طلایی و محبوبش در این خلیج حاضر شد و همین امر سبب گردید نگاه ها به سمت پوکت معطوف شود. پوکت یکی از جزایر بسیار زیبا و دوست داشتنی تایلند است که آبهای نیلگون و ساحل نقره ای آن چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. بسیاری از گردشگران بر این عقیده هستند کسانی که به دنبال مناظر بسیار بدیع هستند باید به پوکت سفر کنند. این جزیره می تواند حس آرامش را در افراد به وجود بیاورد و احساس خوشی را در آنها تداعی کند. شما می توانید از پنجره هتل خود هر روز مناظر بدیعی را مشاهده کنید، اما رزرو ویلا در پوکت می تواند به افراد کمک کند حس بهتری را تجربه کنند. به همین دلیل، سوالات زیادی در مورد رزرو ویلا در پوکت پرسیده می شود و در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. 

آشنایی با جزیره فی فی 

شاید بتوان گفت یکی از دلایل اصلی که سبب می شود افراد برای اجاره ویلا در پوکت اقدام کنند مشاهده جزیره فی فی است. این جزیره مانند یک گنج در میان آب های تایلند سر کشیده است. خلیج و سواحل این جزیره به حدی چشمگیر است که آنها را نمی توان با قسمت های دیگر در تایلند مقایسه کرد. 
جزیره فی فی می تواند به افراد کمک کند با طبیعت ارتباط عمیق و گسترده ای برقرار کنند و این موضوع نقش بسیار زیادی در تجربه احساس خوب می گذارد. کسانی که می خواهند برای رزرو ویلا در پوکت اقدام کنند، باید حتما از جزیره فی فی دیدن کنند، در غیر اینصورت یکی از لذت های جدی زندگی خود را از دست می دهند.

آیا پوکت هتل های لاکچری دارد؟

بهتر است بدانید پوکت از جمله جزایری در تایلند است که هتل های لاکچری در آن وجود دارند و همین امر سبب می شود بسیاری از افراد برای لذت بردن از سفر خود به این هتل ها بروند. در هتل های پوکت تمامی امکانات تفریحی برای افراد وجود دارد و آنها می توانند لذت ببرند. از امکانات این هتل ها می توان به رقص و آواز و مکانی برای آرام اشاره کرد. همچنین؛ استخر های داغ از دیگر تفریحاتی هستند که در این هتل ها وجود دارند. از طرف دیگر، برخی از افراد تمایل ندارند در هتل باشند و می خواهند در باغ ویلای خود به تفریح بپردازند. در اینجاست که افراد برای رزرو ویلا در پوکت اقدام می کنند. 

آیا برای سفر به تایلند و پوکت نیازمند ویزا هستید؟ 

کسانی که می خواهند برای رزرو ویلا در پوکت اقدام کنند، در این باره سوال می پرسند که آیا برای سفر به تایلند به ویزا نیاز است. بهتر است بدانید تمامی کسانی که می خواهند به تایلند سفر کنند باید ویزا توریستی داشته باشند. معمولا این ویزا 3 تا 6 ماهه صادر می شود و افراد می توانند با رزرو ویلا در پوکت مدت زیادی در آرامش باشند و از بودن در این جزیره لذت ببرند. هیچ چیز بهتر از این نیست که در طول یکسال افراد به خود آرامش بدهند و مدتی را به دور از هیاهوهای شهر زندگی کنند. 

چقدر طول می کشد تا ویزا تایلند بیاید؟

همانطور که متوجه شده اید بدون دریافت ویزا نمی توانید به تایلند سفر کنید. به همین دلیل کسانی که می خواهند به تایلند سفر کنند در این باره سوال می پرسند که چقدر طول می کشد تا ویزا تایلند صادر شود. در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر مدارکی را که به سفارت ارائه می دهید کامل باشد، تقریبا 2 تا 3 هفته طول می کشد تا ویزا به دست شما برسد. به همین دلیل توصیه می شود زمان کافی برای دریافت ویزا تایلند اختصاص دهید تا در سفر شما و رزرو ویلا در پوکت مشکلی پیش نیاید. 

برای دریافت ویزا به چه مدارکی نیاز دارید؟

برای اینکه بتوانید ویزای تایلند را دریافت کنید، باید مدارک شما کامل باشد. شما باید پاسپورت خود را که حداقل 6 ماه از اعتبار آن باقی مانده است به سفارت ارائه بدهید. بلیط رفت و برگشت، تمکن مالی، وچر رزرو ویلا در پوکت باید جز مدارکی باشند که به سفارت ارائه می شوند. باید بدانید اگر مدارک ناقص باشند، احتمال ریجکت شدن ویزا بسیار زیاد است. به همین دلیل، تا زمانی که از تکمیل شدن مدارک خود اطمینان ندارید هرگز برای دریافت ویزا اقدام نکنید. 

آیا کودکان نیز به ویزا نیاز دارند؟

کودکان زیر 12 سال برای دریافت ویزا باید تحت تکلف والد خود باشند. در واقع، مدارک کودکان زیر 12 سال باید به سفارت ارائه گردد و قیم قانونی آنها مشخص شود. در این صورت ویزای کودکان تحت ویزای قیم قانونی آنها صادر می شود و آنها می توانند به سادگی با والدین خود به مسافرت بروند و از حضور در تایلند لذت ببرند. 

آیا پوکت بهشتی در تایلند است؟

وقتی می خواهید به پوکت سفر کنید، این صحبت را می شنوید که پوکت بهشتی در تایلند است. دلیل اصلی این امر زیبایی هایی است که در دل پوکت نهفته است. پوکت دارای ساحل کاما، ساحل کارون و ساحل پاتونگ است. این سواحل دارای شن های سفید و نقره ای هستند و در زیر نور خورشید درخشش زیادی پیدا می کنند. 
از طرف دیگر، آب تایلند به حدی شفاف است که شما می توانید با چشم غیر مسلح حرکت ماهی ها را مشاهده کنید و این امر حس خوشی را در شما به وجود می آورد. آب دریا در پوکت نه زیاد سرد است و نه زیاد گرم. در نتیجه، در هر فصلی که به پوکت بروید می توانید در آب شنا کنید و حس خوبی داشته باشید. 

آیا پوکت جنگل دارد؟

مناطق مرطوب و گرمسیر همگی دارای جنگل های شگفت انگیزی هستند و این موضوع در مورد پوکت نیز صدق می کند. جنگل های پوکت به حدی چشمگیر هستند که در این جزیره تورهای جنگل گردی نیز وجود دارد و مسافران می توانند به دل جنگل های پوکت بروند و از بودن در این فضا لذت ببرند. به شما هشدار می دهیم هرگز بدون راهنما و خودسرانه به این جنگل ها نروید، زیرا امکان دارد گم شوید و این امر می تواند مشکلات زیادی را برای شما به وجود بیاورد. 

آیا پوکت دارای جنگل نارگیل است؟

شاید برای شما که می خواهید برای رزرو ویلا در پوکت اقدام کنید، وجود جنگل های نارگیل هیجان انگیز باشد. اما باید بدانید یکی از جاذبه های گردشگری پوکت وجود جنگل های نارگیل است. این جنگل ها می توانند حس خوش فیلم پسری در جنگل را در شما به وجود بیاورند و به شما کمک کنند بیشتر از پیش از وجود در این جزیره لذت ببرید و حس خوبی داشته باشید. 

آیا می توان در پوکت سوار فیل ها شد؟

سواری بر فیل ها از جمله تفریحاتی است که شما نمی توانید به جز تایلند در کشورهای زیادی تجربه کنید. شاید همین امر است که سبب می شود افراد از بودن در پوکت حس خوبی را داشته باشند و همواره رزرو ویلا در پوکت را مد نظر قرار دهند. وقتی وارد پوکت می شوید افراد زیادی هستند که به شما پیشنهاد می کنند که فیل سواری کنید. توصیه ما به شما این است از مراکز معتبر گردشگری که در قسمت های مختلف تایلند مستقر هستند بخواهید که فیل سواری را برای شما رزرو نمایند. 

آیا در پوکت امکان قایق سواری وجود دارد؟

اگر اهل فیلم دیدن باشید، قایق های بامبو زیادی را مشاهده کرده اید که مسافران بر آنها سوار می شوند و حس خوبی دارند. ممکن است شما هم تمایل داشته باشید بر قایق های بامبو سوار شوید. این چیزی است که با سفر به پوکت و رزرو ویلا در پوکت به آن می رسید. در واقع، پوکت مهد قایق های بامبو است که به راحتی در سواحل تایلند سوار می شوند و به حرکت در می آیند. هیچ چیز زیباتر از این نیست که در یک روز بهاری سوار بر قایق بامبو شوید و حس خوش بهاری داشته باشید. 

آیا در پوکت مجسمه بودا وجود دارد؟

یکی از جاذبه های توریستی پوکت وجود مجسمه بوداست. وقتی شما با هواپیما به این شهر وارد می شوید می توانید مجسمه بودا را مشاهده کنید. مجسمه بودا که در مرکز پوکت قرار دارد به حدی بزرگ است که با چشم غیر مسلح می توان آن را از دور دست نیز دید. کسانی که به ادیان مختلف علاقه دارند می توانند با دیدن مجسمه بودا حس خوب دین های باستانی را تجربه کنند و همین امر می تواند سفر و رزرو ویلا در پوکت به یکی از جاذبه های توریستی تبدیل شود. 

آیا در پوکت معبد وجود دارد؟

مبعد وات چالونگ مبعد ارزشمند بودا در پوکت است. وقتی به درون این معبد می روید می توانید حس دنیا و نیایشی را که در آن انجام شده است درک کنید. این مبعد ساختار کهن خود را حفظ کرده است و نقاشی هایی که در آن انجام شده است یکی از جاذبه های مهم گردشگری در پوکت است. باید بدانید معبد بودا دقیقا در شهر نیست و تقریبا 8 کیلومتر با پوکت فاصله دارد. به همین دلیل، پس از سفر به پوکت باید برنامه ریزی های زیادی برای بازدید از این معبد داشته باشید. 

آیا پوکت بخش تاریخی دارد؟

کسانی که می خواهند برای رزرو ویلا در پوکت اقدام کنند در این باره سوال می پرسند که آیا پوکت بخش تاریخی دارد. بهتر است در پاسخ به این سوال بگوییم که پوکت بخش محلی دارد نه تاریخی! بخش محلی پوکت هنوز بافت تاریخی خود را حفظ کرده است و وقتی به این بخش از پوکت می روید احساس می کنید در میان مردم یک قرن پیش حضور دارید. هیچ چیز زیباتر از این نیست که بتوانید با حضور در یک شهر تجربه سفر در زمان را داشته باشید. 

آیا پوکت کلوپ شبانه دارد؟

بیشتر گردشگرانی که به پوکت سفر می کنند، تمایل دارند با حضور در کلوپ های شبانه به رقص و پایکوبی بپردازند. این امر می تواند حس خوشی را در آنها به وجود بیاورد. به همین دلیل همواره این سوال پرسیده می شود آیا پوکت دارای کلوپ های شبانه است یا خیر! بهتر است بدانید پوکت مانند تمامی شهرهای دیگر تایلند کلوپ های زیادی دارد و هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. قدرت انتخاب شما بسیار زیاد است و شما می توانید به کلوپی که باب میل شماست بروید. 

هزینه رستوران های پوکت چقدر است؟

اگر شما جز آن گردشگرانی هستید که می خواهید پس از رزرو ویلا در پوکت به رستوران های مختلف بروید و غذاهای متعددی را امتحان کنید، ممکن است در مورد هزینه های رستوران های پوکت سوال بپرسید. باید بدانید در پوکت رستوران های لوکس و لاکچری و رستوران های ارزان قیمت و محلی زیادی وجود دارد.
 به طور کلی، باید بدانید هزینه غذا در پوکت بالا نیست و شما می توانید با پرداخت هزینه های پایین غذاهای خوش طعمی را میل نمایید. همین امر سبب شده است گردشگران زیادی سالیانه برای صرف غذاهای خوش طعم به پوکت سفر کنند و از امتحان مزه ها حس خوبی داشته باشند. این امر سبب شده است پوکت به یکی از مقاصد گردشگری کسانی تبدیل شوند که به مزه ها علاقه زیادی دارند.

آیا پوکت شهر زنده ای است؟

بسیاری از افراد تمایل دارند شب هنگام به خیابان بروند و از بودن در شهر لذت ببرند. باید بدانید جزیره پوکت به عنوان شهر زنده ای شناخته شده است. کسانی که برای رزرو ویلا در پوکت اقدام می کنند، می توانند شب ها با دوستان خود به خیابان بیایند و از حضور در شهر لذت ببرند. بسیاری از گردشگران بر این عقیده هستند شب های پوکت بسیار زیباتر از روزهای پوکت است. شما می توانید با توجه به ترجیحاتی که دارید شب یا صبح در پوکت حضور داشته باشید و لذت های زیادی ببرید. 

چگونه به پوکت برسیم؟

برای اینکه به پوکت برسید، بهترین و سریعترین راه حضور در فرودگاه بین المللی تایلند است. روزانه پروازهای زیادی از تایلند به پوکت انجام می شوند و مدت زمان سفر از بانکوک به پوکت تقریبا 70 دقیقه است. در نتیجه، شما به راحتی می توانید خود را به پوکت برسانید و پس از رزرو ویلا در پوکت از حضور در این جزیره زیبا و به یاد ماندنی لذت ببرید. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کدام پروازها از بانکوک به سمت تایلند سفر می کنند. برخی از معروف ترین ایرلاین هایی که به سمت از بانکوک به سمت پوکت می روند به شرح زیرند:
•    ایراسیا 
•    تای ایرویز
•    اورینت تای 
•    نوک ایر 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر