×

پرواز قطر بانکوک

بانکوک یکی از شهرهای کشور تایلند می باشد. این شهر به عنوان پایتخت تجاری و اقتصادی کشور تایلند شناخته شده است. افراد زیادی به این کشور و شهر بانکوک سفر می کنند زیرا علاوه بر این که مهمترین شهر تجاری در تایلند است به عنوان مهمترین شهر توریستی هم شناخته شده است. 

 

پرواز قطر بانکوک

این شهر هر ساله توریست های زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند. افراد زیادی هستند که قصد دارند از کشورمان به مقصد بانکوک سفر کنند اما آن ها باید بدانند که امکان پرواز مستقیم از تهران به بانکوک وجود ندارد و معمولا برای سفر به تایلند باید ابتدا به یکی از کشورهای همسایه رفت و از آن جا به بانکوک پرواز کرد.
از مهمترین پروازهایی که به مقصد بانکوک انجام می شود می توان به پرواز قطر بانکوک اشاره کرد. قطر یکی از مهمترین کشورهای خاورمیانه به حساب می آید که تمامی ایرانی ها می توانند برای سفر به بسیاری از نقاط دنیا از شرکت های هواپیمایی قطری استفاده کنند.
در این مقاله به بررسی تمامی جوانب پرواز قطر بانکوک خواهیم پرداخت. به همین دلیل اگر قصد دارید با این پرواز آشنایی بیشتری داشته باشید و می خواهید به بانکوک سفر کنید به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید.

نحوه رزرو پرواز قطر بانکوک

برای رزرو پرواز بانکوک قطر و قطر بانکوک باید ابتدا در سایت به دنبال رزرو بلیط باشید. برای این کار باید ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. شما می توانید با جست و جو کردن به راحتی نام مبدا و مقصد سفر خود را پیدا کنید. برای مثال اگر می خواهید بلیط پرواز قطر بانکوک را رزرو کنید ابتدا در قسمت مبدا نام قطر را جست و جو کنید و در قسمت مقصد نام بانکوک را جست و جو نمایید.
البته دقت داشته باشید که قبل از انجام این کار باید نوع بلیط ها را مشخص کنید. معمولا بلیط های هواپیمایی را می توان به صورت رفت و برگشت خرید. البته می توان تنها بلیط رفت را رزرو کنید. بعد از این کار باید تعداد مسافرها را وارد کنید.
البته در این قسمت ها می توانید جزئیات بیشتری را هم مشاهده کنید. شما می توانید به کلاس های پروازی دسترسی داشته باشید و آن ها را مطابق با سلیقه خودتان انتخاب نمایید. پس از انتخاب تمامی این مراحل می توانید پروازهای مورد نظر را جست و جو کنید و مطابق با سلیقه و نیاز خود از بین پروازهای به نمایش درآمده، بهترین پرواز را انتخاب کنید. 
در قسمت های بعد می توانید با پرداخت قیمت بلیط بانکوک قطر اقدام به گرفتن بلیط کنید و در همان زمان می توانید با مراجعه به فرودگاه، پرواز خود را به سمت مقصد خود انجام دهید.
البته باید بدانید که قبل از رزرو آنلاین بلیط هواپیما باید با برخی از مشخصات و اصطلاحات آشنایی داشته باشید تا در هنگام دریافت بلیط و بعد از آن با مشکلاتی رو به رو نشوید.

 

کلاس های پرواز قطر بانکوک

کلاس های پرواز قطر بانکوک

به طور کلی چندین کلاس پرواز قطر بانکوک و پروازهای دیگر وجود دارند که هر کدام از آن ها ویژگی خاص خود را دارند. در زیر به بررسی کلاس های پرواز قطر بانکوک می پردازیم:

  • فرست کلاس: فرست کلاس یکی از بهترین کلاس های پرواز بانکوک می باشد. این ایرلاین دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که بهترین خدمات را به مسافرین خود ارائه می دهد. تمامی مسافرانی که با استفاده از این خط هوایی پرواز خود را انجام خواهند داد، یقینا از امکانات آن راضی خواهند بود. در این ایرلاین می توان دکوراسیون لوکسی را مشاهده کرد که هر مسافری با دیدن آنها احساس خوشی و راحتی خواهد کرد. یکی از مهمترین امکاناتی که این خط هوایی ارائه می دهد این است که می توان از صندلی های منحصر به فرد و لوکس آن، نهایت استفاده را برد. ایرلاین فرست کلاس در پرواز قطر بانکوک سعی می کند حریم خصوصی شما را حفظ کند و در این حال بهترین امکانات را هم در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این بهترین خوراکی ها و غذاها را هم در اختیار شما قرار خواهد داد.
  • بیزینس کلاس: این کلاس یکی از جدیدترین کلاس های پروازی است که در برخی از ایرلاین ها به وجود آمده است. این کلاس در پرواز قطر بانکوک هم وجود دارد، به همین دلیل می توان از آن بهره برد. در این کلاس پروازی می توانید به راحتی استراحت کنید. همچنین این کلاس پروازی، لوکس ترین تجهیزات و امکانات را در اختیار شما قرار خواهد داد. در این کلاس می توان از تکنولوژی های به روز و مدرن آن استفاده کرد. همچنین داشتن غذاهای بی نظیر از دیگر ویژگی های این کلاس می باشد که تمامی مسافران می توانند از آن ها بهره ببرند. به دلیل داشتن ویژگی ها و امکانات فراوان، زمان سفر به سرعت برای مسافران تمام خواهد شد، به همین دلیل ایجاد خستگی نخواهند داشت.
  • اکونومی کلاس: این کلاس پروازی نیز دارای امکانات کم نظیری است و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. مسافرانی که می خواهند از فضاهای بیشتری استفاده کنند می توانند این کلاس پروازی را برگزینند. در این کلاس صندلی های بزرگتری در اختیار مسافر قرار می گیرد. به همین دلیل می تواند از این کلاس یک فضای کاملا خصوصی را برای شما به وجود خواهد آورد تا بتوانید غذاهای خود را صرف کنید و به استراحت بپردازید. البته در این کلا س پروازی تمامی امکانات لازم از جمله لوازم بهداشتی ، گوش گیر ها و ... در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت تا بتوانند با آرامش بیشتری سفر خود را به پایان برسانند. این کلاس هم جز کلاس های پرواز بانکوک می باشد که مسافران می توانند از آن نهایت استفاده را ببرند.

در ادامه شما را با برخی از ویژگی های پرواز قطر بانکوک آشنا می کنیم تا بهتر در جریان این پروازها و خدمات آن ها قرار بگیرید.

 

بار مجاز پرواز قطر بانکوک

بار مجاز پرواز قطر بانکوک

حتما می دانید که تمامی پروازها دارای محدودیت باری هستند و شما نمی توانید به دلخواهتان هر چه که می خواهید را از طریق خطوط هوایی منتقل کنید. البته باید بدانید که میزان بار، طبق کلاس های پروازی و مقصدی که دارید تعیین خواهد شد و نمی توان یک میزان دقیق از وزن بار را به عنوان وزن مجاز تعیین کرد.
معمولا برای پروازهای فرست کلاس مسافران می توانند مقدار بیشتری از بار را جا به جا کنند. در این نوع پرواز مسافر می تواند باری در حدود 50 کیلو گرم را وارد پرواز کند. این مقدار برای بیزنس کلاس حدود ده کیلو گرم کمتر است. البته باید بدانید که این مقدار برای کلاس اکونومی چیزی در حدود 30 کیلو گرم می باشد. 
البته محدودیت باری تنها از لحاظ وزن ایجاد نمی شود بلکه این محدودیت از لحاظ حجم نیز اعمال می شود. معمولا برای فرست کلاس می توان باری در حجم و ابعاد 300سانتی متر را جا به جا کرد. برای تمامی کلاس های دیگر هم می توان این مقدار از حجم بار را جا به جا کرد اما بار باید وزن کمتری داشته باشد.
البته باید بدانید که این مقدار می تواند برای مقصدهای مختلف، متفاوت باشد به همین دلیل می توانید اطلاعات دقیق تر را از شرکت های هواپیمایی که قصد پرواز و تهیه بلیط از آن ها را دارید، کسب کنید.
همچنین مسافر، علاوه بر میزان باری که قسمت بار هواپیما حمل کند، می تواند مقداری بار هم به همراه خود در کابین هواپیما داشته باشد. به طور کلی اگر مسافران از پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس استفاده می کنند، می توانند در حدود 15 کیلوگرم بار با خود به همراه داشته باشند. مسافرانی هم که از پرواز اکونومی استفاده می کنند، می توانند از نصف این مقدار بار استفاده کنند.
البته باید بدانید که این بار هم به مانند بار اصلی باید از نظر حجم محدود باشد . البته می توانید وسایل مختلفی که در حجم مجاز هستند را در کابین با خود به همراه داشته باشید.

قیمت بلیط پرواز قطر بانکوک

یکی از مهمترین مسائل در هنگام خرید پرواز قطر بانکوک دانستن قیمت این بلیط ها می باشد. قیمت بلیط با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود که می توان به برخی از این موارد به صورت زیرا اشاره کرد:

  • یکی از مهمترین عواملی که بر روی قیمت بلیت پروازها اثر می گذارد تعداد مسافران می باشد. اگر مسافران در بازه زمانی که شما قصد خرید بلیط را دارید زیاد باشند به اصطلاح می گویند که این روز، روز پیک سفر می باشد. یعنی تعداد مسافران بسیار زیاد می باشد به همین دلیل این مورد ممکن است بر روی قیمت بلیط ها اثر گذار باشد. به شما توصیه می کنیم که اگر قصد دارید یک بلیط ارزان قیمت را خریداری کنید حتما این کار را در فصول و زمانی انجام دهید که پیک مسافر وجود نداشته باشد. گاها در این زمان ها با تخفیف قیمت ها هم روبرو خواهید شد و می توانید با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت واقعی هم بلیط را خریداری کنید.
  • یکی دیگر از عواملی که می تواند بر روی قیمت بلیط هواپیما اثرگذار باشد، استفاده از کلاس های مختلف هواپیمایی می باشد. قاعدتا اگر از کلاس های مختلف استفاده کنید می توانند بلیط شما را با افزایش قیمت روبرو کنند.
  • نوع بلیط ها در قیمت نهایی آن ها تاثیر گذار است. عموما بسیاری از آژانس ها اقدام به خرید کلی صندلی های یک هواپیما می کنند و از آن برای مقاصد خاصی استفاده می کنند. در این بین چارتر خریدار می تواند به دلخواه خود بلیط ها را با قیمت های مختلف در اختیار مسافران قرار دهد. اما آن چه که مشخص است این است که بلیط های چارتر عموما دارای قیمت های پایین تری به نسبت بلیط های دیگر هستند. یک نوع دیگر از انواع بلیط ها، به بلیط سیستمی معروف می باشد این نوع بلیط معمولا گران تر از بلیط های چارتر می باشد.  برای رزرو پرواز بانکوک قطر هم، می توان از بلیط های چارتر استفاده کرد.
  • برای خرید بلیط حتما از سایت های مختلف استفاده کنید و به قیمت های آن ها نگاه کنید. عموما بسیاری از سایت ها وجود دارند که بلیط ها را با تخفیف عرضه می کنند. حتما دقت داشته باشید که از سایت هایی خریدهای خود را انجام دهید که زیر نظر سازمان هواپیمایی کشوری هستند و دارای اعتبار نزد این سازمان می باشند. بسیاری از سایت های فروش بلیط وجود دارند که اقدام به کلاهبرداری از کاربران و مسافران می کنند.
  • یکی دیگر از عواملی که می تواند بر روی قیمت بلیط پرواز قطر بانکوک اثر گذار باشد، مستقیم و یا غیر مستقیم بودن پرواز می باشد. همانطور که میدانید پرواز های غیر مستقیم زمان بیشتری از مسافران هدر خواهند داد و برای آن ها خستگی و مشکلات بسیار بیشتری را به همراه خواهند داشت. به همین دلیل پروازهای غیر مستقیم عموما در چند مرحله و ارزان تر از پروازهای مستقیم هستند.

قیمت بلیط پرواز قطر بانکوک

بهترین زمان سفر به بانکوک

همان طور که گفتیم بانکوک یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند می باشد. بهترین زمان برای سفر به این کشور زمانی می باشد که تایلند دارای آب و هوای خوبی باشد. عموما کشور تایلند دارای آب و هوای گرمسیری می باشد. در کشور تایلند آب و هوای مختلفی وجود دارد. در برخی از روزهای سال، آب و هوای این کشور کاملا بارانی است و در برخی دیگر از روزهای سال دارای آب و هوای معتدل می باشد. البته در برخی از ماه های سال هم تایلند دارای آب و هوای خشک می باشد. به همین دلیل می توانید با توجه به زمان وقوع این شرایط آب و هوایی به این کشور سفر کنید.
در ماه های نوامبر تا فوریه تایلند دارای آب و هوای نسبتا خنکی می باشد به همین دلیل این زمان برای مسافران بهترین زمان است و می توانید بلیط خود را برای این زمان ها رزرو نمایید. در این ماه ها دیگر خبری از باران نخواهد بود و مسافران می توانند از آب و هوای خشک و خنک آن نهایت استفاده را ببرند.
اگر قصد دارید برای فصول سرد سال به بانکوک و تایلند سفر کنید حتما لباس های زمستانه و گرم با خود به همراه داشته باشید. زیرا در ما دسامبر آب و هوای بانکوک رو به سردی می رود و می تواند برای مسافران آزار دهنده باشد. به همین دلیل در پرواز قطر بانکوک حتما به این نکته توجه داشته باشید.
شما می توانید بهترین زمان را برای رفتن به تایلند معین کنید و بعد از آن بلیط رفت و برگشت به بانکوک را تهیه کنید. با استفاده از این بلیط می توانید در یک زمان معین در بانکوک باشید و در زمان رزرو بلیط برگشت، به مبدا خود باز گردید. البته به یاد داشته باشید که در ماه های خوش آب و هوا بلیط پرواز قطر بانکوک با قیمت های به مراتب بالاتری عرضه خواهند شد به همین دلیل سعی کنید در بهترین زمان ممکن، این بلیط ها را خریداری نمایید.

نکات ضروری برای خرید بلیط پرواز قطر بانکوک

برای سفر به بانکوک و بهره بردن از پرواز قطر بانکوک باید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید اقدام به تهیه بلیط و سفر کنید در غیر این صورت به مشکل بر خواهید خورد. در زیر به برخی از این نکات اشاره می کنیم:

  • برای سفر به بانکوک و بهره بردن از پرواز قطر بانکوک باید هر دو دوز واکسن مورد تایید کشور تایلند را تزریق کرده باشید. کشور تایلند چندین واکسن را تایید کرده است که در صورت تزریق آن ها، می توانید بدون مشکل وارد بانکوک شوید. اما در غیر این صورت در هنگام ورود به تایلند باید قرنطینه شوید تا مطمئن شوند که مسافر مورد نظر به کووید 19 مبتلا نیست. 
  • شهر بانکوک دارای دو فرودگاه بین المللی می باشد. مسافران می توانند برای انجام گرفتن پروازهای خود به این دو فرودگاه مراجعه نمایند. برای رسیدن به این فرودگاه ها نیازی نیست که ساعت های طولانی را رانندگی کنید بلکه می توانید در کمتر از نیم ساعت از بانکوک به این فرودگاه ها برسید.
  • اگر قصد دارید که از ایران به بانکوک سفر کنید باید بدانید که فاصله تهران تا بانکوک چیزی در حدود 8 ساعت می باشد. البته باید بدانید که امروز پروازهای مستقیم بین تهران و بانکوک دایر نیستند و باید از پروازهای غیر مستقیم استفاده کنید. یکی از این پروازها، پرواز قطر بانکوک می باشد که می توان از تهران به دوحه رفت و از آن جا به طور مستقیم به بانکوک پرواز کرد.
  • قبل از خرید بلیط حتما اقامت خود  در این شهر را تعیین کنید. شما می توانید در این شهر نسبت به رزرو هتل و اقامتگاه اقدام کنید و بعد از آن سفر خود به این کشور را انجام دهید.

 

نحوه رزرو پرواز قطر بانکوک

 

بانکوک یکی از مهمترین شهرهای کشور تایلند می باشد. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد به همین دلیل است که بسیاری از هموطنان ما هم به این شهر سفر می کنند. برای رفتن به این شهر می توانید به صورت غیر مستقیم ابتدا به دوحه بروید و از آن جا به بانکوک سفر کنید.
برای رزرو بلیط پرواز قطر بانکوک می توانید از سایت اینترنتی اقدام به خرید این بلیط نمایید. برای سفر به بانکوک باید قوانین کشور تایلند را رعایت کنید تا در هنگام ورود به این کشور دچار محدودیت نشوید. برای سفر به تایلند باید واکسن کووید 19 تزریق کرده باشید در غیر این صورت نمی توانید بدون قرنطینه وارد این کشور شوید. حتما برای سفر به بانکوک مراحل اقامت خود را انجام دهید و بعد به آن کشور سفر کنید.
برای استفاده از بلیط پرواز قطر بانکوک می توانید از کلاس های ایرلاین های مختلف استفاده کنید. پرواز بانکوک به مانند بسیاری از پروازهای دیگر دارای کلاس های فرست کلاس، بیزینس و اکونومی می باشد. به همین دلیل مسافران می توانند با پرداخت هزینه بیشتر، از این پروازها استفاده کنند تا در آسایش باشند.
برای استفاده از پرواز قطر بانکوک می بایست بار مجاز داشته باشید. بار مجاز بر حسب مقصد و مبدا متفاوت می باشد. همچنین نوع کلاس پروازی در میزان بار همراه موثر خواهد بود. بلیط ها دارای قیمت های مختلفی هستند. عوامل بسیار زیادی هستند که می توانند در قیمت بلیط نقش داشته باشند. به طور معمول اگر پیک مسافران در یک بازه زمانی بالا باشد قیمت بلیط در آن زمان بیشتر از زمان های دیگر می باشد. البته عوامل بسیار زیاد دیگری هم بر روی قیمت نهایی بلیط تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال قیمت بلیط های چارتر پایین تر از قیمت بلیط های سیستمی می باشد.

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر