×
آفرهای شگفت انگیز تور بالی

آفرهای شگفت انگیز تور بالی

خرید تور بالی می‌تواند لحظات بسیار رویایی را برای شما و خانواده‌تان رقم بزند. جزیره بالی جزو ۱۷ جزیره زیبا در اندونزی است که دارای سواحل بکر و دست نخورده بوده و شما می‌توانید طبیعتی رویایی را در این مکان زیبا مشاهده کنید. همه افراد برای یک بار هم که شده باید به این جزیره زیبا سفر کنند و از جاذبه‌های متنوع آن دیدن نمایند. جزایر بالی بیشتر به سواحل بی‌نظیر و معابد هندو خود معروف است. هر سال گردشگران زیادی بالی را برای سفر انتخاب می‌کنند تا بتوانند علاوه بر احساس آرامش از جاذبه‌های بی‌نظیر این منطقه دیدن کنند. سفر به این منطقه مثل یک خواب رویایی و فراموش نشدنی است که دیگر تکرار نمی‌شود.

معرفی جاذبه‌های بالی

 

یکی از جاذبه‌های زیبایی که شما با خرید تور بالی می‌توانید آن را از نزدیک مشاهده کنید، ساحل سانور است. این ساحل در جنوب شرقی بالی قرار گرفته و روستای دنپاسار نیز در نزدیکی آن واقع شده است. شما می‌توانید آرامش وصف ناپذیری را در این ساحل احساس کنید. معمولاً افرادی که میانسال و کهنسال هستند این ساحل را برای استراحت انتخاب می‌کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این ساحل به نام منطقه خروپف نیز معروف شده است. علاوه بر استراحت شما می‌توانید از معابد تاریخی و قدیمی این ساحل دیدن کنید. موزه لومایر نیز در این منطقه قرار دارد. همچنین در این موزه آثار هنرمندان بزرگی مانند هنرمند بلژیکی آدریان ژان لومایر به چشم می‌خورد. دیدن بنای تانالات نیز خالی از لطف نیست. این بنا در ۲۰ کیلومتری شمال غرب بالی واقع شده است و افراد در صورت تمایل می‌توانند از این بنا دیدن کنند. 
شما با رفتن بر روی بنای تانالات می‌توانید برخورد امواج به پایه‌های این ساختمان را احساس کنید. همچنین می‌توانید از فروشگاه‌ها و رستوران‌هایی که حوالی این بنا قرار دارند استفاده کنید. مطمئناً برای دیدن این بنا باید یک روز کامل زمان بگذارید تا بتوانید به صورت دقیق از تمام این بنا و جاذبه‌های اطراف آن دیدن کنید. یکی از جالب‌ترین و مشهورترین بناهای دیدنی در بالی، بنای اولوواتا است. این بنا بر روی تپه‌ قرار دارد. این تپه حدود ۷۰ متر از سطح آب بالاتر است. شما با رفتن به این بنا، در هنگام غروب آفتاب می‌توانید منظره‌ای رویایی و بی‌نظیر را مشاهده کنید. کنده‌کاری‌های تاریخی و معماری و مجسمه‌های زیبایی نیز در این بنا وجود دارند. اقیانوس هند نیز در اطراف این بنا توانسته است زیبایی آن را دوچندان کند.

 

 

قیمت تور بالی

 

خرید تور بالی و دیدن مکان‌های زیبا

 

یکی از مناطق موجود در جزیره بالی منطقه بساکی است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید درون این منطقه ۸۶ بنای تاریخی و هنری واقع شده اند. قدمت این منطقه به ۲۰۰۰ سال قبل برمی‌گردد. این منطقه در نزدیکی محله پوراپناتاران‌اگونگ قرار دارد. شما می‌توانید شالیزارهای برنج، کوه‌های سر به فلک کشیده و رودخانه‌های مواج را در این منطقه مشاهده کنید. منطقه بساکی در گذر زمان، با بلایای بسیار مختلفی روبرو شده است. به عنوان مثال سیل و آتشفشان جزو بلایای طبیعی بودند که به این منطقه هجوم آوردند. اما این منطقه بعد از سپری کردن این دوران باز هم سالم مانده است. بعضی از افراد بومی منطقه معتقد هستند محله بساکی توسط نیروهای مافوق طبیعی محافظت می‌شود و هیچ چیزی نمی‌تواند به آن آسیب وارد کند. یک جزیره قارچی شکل در منطقه بالی و در نزدیک روستای جونگوتباتو وجود دارد. می‌توان گفت این جزیره و سواحل آن جزو رویایی‌ترین مناطق موجود در بالی محسوب می‌شوند. 
شما می‌توانید ماسه‌های سفید رنگ و آبی دریا را در سواحل این جزیره مشاهده کرده و از این رنگ آمیزی شگفت زده شوید. معمولاً افرادی که علاقه زیادی به غواصی و شنا دارند این جزیره را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند تا بتوانند با غواصی کردن به زیر آب بروند و از دنیای موجودات دریایی ریز و مرجان‌ها دیدن کنند. بدون شک یکی از جاذبه‌های دیدنی در جزیره بالی، شالیزارهای پلکانی است. این شالیزارها توسط گردشگران و توریست‌های بسیار زیادی مورد بازدید قرار گرفته و همه آنها اذعان دارند که این منطقه جزو مناطق بسیار جالب و جذاب است. در این منطقه یک روش قدیمی برای آبیاری برنج‌ها وجود دارد که به آن سوباک می‌گویند. اگر شما قصد دیدن این منطقه را دارید می‌توانید به روستای پیجینگ و کمبوهان بروید. شما باید از سمت بالای روستا حرکت کرده تا بتوانید این شالیزار را مشاهده کنید. به دلیل چینش پلکانی که این شالیزار دارد شما به راحتی می‌توانید آن را از بالا دیده و عکس‌های یادگاری زیبایی بگیرید.

 

 

سفر به بالی

 

 

جمع‌بندی در رابطه با تور بالی

 

به قدری دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری منطقه بالی زیاد است که شما در هنگام خرید تور بالی و سفر به این جزیره نمی‌دانید باید از کدام مناطق و جاذبه‌ها دیدن کنید و ممکن است زمان کم بیاورید. پس بهتر است با یک برنامه‌ریزی درست سفر خود را شروع کنید تا بتوانید از لحظه به لحظه آن استفاده کرده و از تمام این جاذبه‌ها دیدن کنید. این جاذبه‌ها می‌توانند چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره کنند. اگر قصد خرید تور مسافرتی را دارید اما نمی‌دانید چه توری را انتخاب کنید و بین خرید تور تایلند، تور بالی و تور مالدیو سردرگم و دودل هستید پیشنهاد ما به شما خرید تور بالی است. با خرید این تور می‌توانید با یک تیر دو نشان زده و علاوه بر سپری کردن لحظاتی پر از آرامش از جاذبه‌های آن نیز دیدن کنید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر