×
بررسی خدمات ویزا

بررسی خدمات ویزا

دریافت خدمات ویزا سبب می‌شود تا افراد در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کرده و به کشور مورد نظر وارد شوند. در نظر داشته باشید گردشگری یکی از صنایع بسیار مهم در کل دنیا شناخته شده و این صنعت طرفداران زیادی دارد. بسیاری از افراد برای ماجراجویی و کسب تجربه‌های جدید اقدام به سفر می‌کنند. این افراد می‌خواهند با دیدن مکان‌های جدید به تجربیات خود بیافزایند.‌ بسیاری از افراد مانند ایرانیان برای شروع سفر خود به کشورهای مختلف نیازمند دریافت ویزا هستند. شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که خدمات اخذ ویزا را باید از چه مرجعی درخواست کنند؟ همچنین یک تور گردشگری وظیفه دارد چه خدماتی به افراد ارائه دهد. حال با ما همراه باشید تا در رابطه با این پرسش‌ها یک پاسخ درست به شما ارائه دهیم.

آشنایی با خدمات یک آژانس مسافرتی

در نظر داشته باشید در یک تور گردشگری شما می‌توانید از خدمات بسیار متنوعی بهره‌مند شوید. این خدمات سبب می‌شوند تا گردشگران بتوانند یک احساس بسیار خوب را تجربه کنند. مهمترین ویژگی که یک آژانس مسافرتی دارد ارائه خدمات ویزا است. افراد می‌توانند با مراجعه به یک آژانس مسافرتی معتبر از این خدمات به بهترین نحو استفاده کنند. افراد می‌توانند در کنار خرید تور مسافرتی خود، ویزایشان را نیز به راحتی دریافت کرده و سفر خود را آغاز کنند. آژانس مسافرتی می‌تواند در این مسیر سخت کنار افراد بوده و برای آنها این مسیر را به یک مسیر سهل و هموار تبدیل کند. در کنار خدمات ویزا شما می‌توانید از خدمات حمل و نقل، رزرو رستوران‌ها، رزرو محل اقامت، راهنمای محلی، خدمات پشتیبانی، خدمات بهداشتی، ارائه وسایل ضروری، فعالیت‌ها و سرگرمی و خدمات دیگر استفاده کنید. می‌توان گفت یک آژانس مسافرتی می‌تواند تمام نیازهای گردشگران را به بهترین نحو برطرف کرده و تا پایان سفر در کنار آنها باشد.

 

 

خدمات ویزا

 

ارائه خدمات ویزا

همانطور که عنوان شد ارائه خدمات ویزا توسط آژانس مسافرتی اهمیت زیادی دارد و جزو یکی از خدمات اساسی تورهای گردشگری به حساب می‌آید. ویزا سبب می‌شود که افراد بتوانند اجازه قانونی برای ورود به یک کشور خاص را دریافت کرده و به راحتی وارد کشور مقصد شوند. این مجوز قانونی مورد تایید مقامات مربوطه نیز بوده و می‌تواند این امکان را در اختیار گردشگران و توریست‌ها قرار دهد که بدون مشکل و به راحتی وارد کشور مربوطه شوند. اگر شما تور لحظه آخری را نیز انتخاب کرده باشید باید بر اساس قوانین و مقررات ورود به کشورهای مختلف، راهنمایی‌هایی را به دست آورده و بر اساس این قوانین اقدام کنید. در نظر داشته باشید که دریافت ویزا مراحل مختلفی دارد. اولین مرحله، تکمیل فرم‌های درخواست ویزا است. 
بعد از این مرحله شما باید اسناد و مدارک مورد نیاز را به صورت کامل ارائه دهید. شما بعد از ارائه اسناد و مدارک باید هزینه‌های مربوطه را نیز پرداخت کنید. سپس به سفارت و یا کنسولگری مراجعه کرده و مدت زمانی را منتظر بمانید تا ویزای شما توسط مقامات کشور بررسی و تایید شود. یک نکته بسیار مهم زمانبر بودن دریافت ویزا است. دریافت ویزا یک روند پیچیده بوده و افراد باید با برنامه‌ریزی و صبوری بالا برای دریافت ویزا اقدام کنند. اما آژانس‌های مسافرتی ارائه‌دهنده خدمات ویزا می‌توانند این مسیر سخت را برای افراد به یک مسیر آسان تبدیل کنند. افراد می‌توانند با ارائه مدارک مربوطه بقیه کارها را به آژانس مسافرتی سپرده و منتظر نتیجه کار باشند. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانند به کارشناسان مربوطه مراجعه کرده و ابهامات خود را برطرف کنند. این افراد می‌توانند در رابطه با مدارک، انواع ویزا، مهلت‌ها و جزئیات مربوط به دریافت ویزا اطلاعات بسیار خوبی از کارشناسان آژانس مسافرتی دریافت کنند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای شنگن

آژانس‌های ارائه دهنده خدمات ویزا معمولاً می‌توانند اطلاعات خوبی در رابطه با مدارک لازم برای دریافت ویزا در اختیار افراد قرار دهند. اگر شما به دنبال خرید تور اروپا هستید باید ویزای شنگن خود را دریافت کنید. برای دریافت این ویزا نیازمند ارائه مدارک مالی، مدارک شغلی و مدارک ملکی هستید. یکی از مدارکی که فرد متقاضی باید آن را ارائه دهد، پرینت سه ماهه اخیر گردش حسابش است. همچنین این فرد باید یک مانده مشخص نیز در حساب خود داشته باشد. در نظر داشته باشید که مقدار این مانده به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما می‌توانید مقدار آن را از آژانس مسافرتی مربوطه پرسیده تا در این زمینه مطمئن شوید. یک مدرک مالی بسیار مهم گواهی تمکن مالی بوده که افراد باید آن را ارائه دهند.
مدارک ملکی نیز به طور کلی شامل سند ملک است که این سند ملک یا باید به نام شخص و یا به نام یکی از اعضای خانواده او بوده تا قابل قبول باشد. تمام این مدارک باید به صورت کامل ترجمه شده و سپس به سفارت یا کنسولگری ارائه شوند. مدارک شغلی نیز یکی از مدارک قابل ارائه به سفارت است. مدرک شغلی باید شامل گواهی اشتغال به کار بوده تا سفارت بتواند آن را تایید کند. فیش حقوقی و حکم کارگزاری نیز می‌توانند نشان دهنده اشتغال به کار بودن فرد باشند. افراد می‌توانند با جواز کسب، پروانه اعتبار و لیست بیمه نیز شاغل بودن خود را به سفارت و یا کنسولگری ثابت کنند. یک نکته بسیار مهمی که فرد متقاضی باید به آن دقت کند ترجمه دقیق تمام این مدارک است. اگر دانش‌آموزان و دانشجویان نیز می‌خواهند ویزای شنگن خود را دریافت کنند باید از سمت مدرسه یا دانشگاه، گواهی اشتغال به تحصیل گرفته و آن را به صورت ترجمه شده به سفارت ارائه دهند.

 

استفاده از خدمات ویزا

 

جمع‌بندی در رابطه با خدمات ویزا

افراد برای خرید تور اروپا، تور تایلند، تور بالی، تور مالدیو و تورهای مختلف نیازمند دریافت ویزا هستند. به همین دلیل باید یک آژانس مسافرتی معتبر را انتخاب کرده تا بتوانند از خدمات ویزای این آژانس استفاده کنند.‌ افراد باید مدارک مورد نظر را به صورت کامل و ترجمه شده به آژانس مسافرتی مربوطه ارائه دهند و منتظر بمانند تا مدارک آنها توسط سفارت یا کنسولگری به صورت کامل بررسی شوند. در نظر داشته باشید که نمی‌توان یک مدت زمان مشخص برای جواب ویزا در نظر گرفت. اما به طور کلی 15 روز کاری زمان نیاز است تا افراد بتوانند جواب ویزای خود را دریافت کنند. البته در بعضی مواقع به دلیل به وجود آمدن شرایط مختلف ممکن است این زمان به حدود ۶۰ روز نیز افزایش پیدا کند. پس بهتر است افراد به این موضوع دقت کرده و با یک برنامه‌ریزی درست اقدام به دریافت ویزا کنند.‌ به این صورت اگر جواب ویزای آنها با تاخیر نیز اعلام شود می‌توانند بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اقدام کنند.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر