×
معایب خرید تور اروپا از دید گردشگران

معایب خرید تور اروپا از دید گردشگران

برای بسیاری از افراد این سوال ایجاد می‌شود که سفر به صورت شخصی به اروپا بهتر است و یا خرید تور آن؟ در پاسخ باید گفت انتخاب بین سفر شخصی و خرید تور کاملاً به روابط و علایق و توانمندی‌های فرد بستگی دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر تا به حال به اروپا سفر نکرده‌اید حتماً نسبت به خرید تور آن اقدام نمایید که با این کار تمامی کارها بر عهده آژانس هواپیمایی مورد نظر می‌باشد و دیگر نیازی نیست تا فرایندی توسط شخص گردشگر انجام پذیرد.
از تور اروپا همیشه به عنوان یک مقصد لوکس و لاکچری یاد خواهد شد. همانطور که می‌دانید این تور جزو گران‌ترین تورها در بین تمامی مسافران چه ایرانی و چه خارجی به حساب می‌آید. از آنجایی که قیمت این تور معمولاً بالاتر از سایر تورهای خارجی است بیشتر افراد تمایل دارند تا نسبت به خرید تور لحظه آخری اروپا اقدام نمایند.
اگر قبلاً تجربه سفر به اروپا را داشته‌اید قطعاً در خصوص اخذ ویزای مجدد آن با مشکل روبرو نخواهید شد. اما اگر برای اولین بار است که نسبت به سفر به این کشور اقدام می‌کنید مشکل برای شما جدی‌تر خواهد بود. نکته‌ای که قبل از سفر به اروپا لازم است بدانید آن است که شرایط اخذ ویزای اروپا کاملاً وابسته به روابط اقتصادی و سیاسی کشورها مرتبط می‌باشد نه تنها برای کشورهای اروپایی که برای تمامی کشورها صدق می‌کند.
اخذ هر نوع ویزا برای افراد وابسته به شرایط اقتصادی و سیاسی دو کشور می‌باشد. نکته‌ای که لازم است بدانید آن است که در اخذ ویزای اروپا هر چقدر گردش حساب شما بالاتر باشد شرایط شما برای اخذ ویزای این کشور مناسب‌تر می‌باشد. برای خرید تور اروپا باید نسبت به اخذ ویزای آن اقدام کنید. قبل از درخواست ویزا نیز باید از سفارت مذکور وقت بگیرید.
وقت گیری از بعضی از سفارت‌ها در ایران توسط کارگزاری انجام می‌شود. محدودیت‌هایی که امروزه وجود دارد باعث شده است تا در هیچ کدام از کشورهای شینگن مصاحبه انجام نشود و تنها باید برای انگشت نگاری و ارائه مدارک به سفارتخانه مراجعه کنید.
درخواست ویزای شما نیز بین ۱۴ تا ۲۱ روز کاری صادر خواهد شد. نکته قابل توجه دیگری نیز که لازم است بدانید آن است که برای خرید تور کشورهای اروپایی از آژانس‌های هواپیمایی، ضمانت‌نامه‌ای دریافت می‌شود. این کار برای آن انجام می‌شود که در صورتی که شخص با خرید تور اروپا و اخذ ویزا به کشور مبدا باز نگردد اعتبار آژانس هواپیمایی نزد سفارت خانه از بین خواهد رفت. به همین دلیل آژانس‌های هواپیمایی نسبت به اخذ ضمانتنامه از افراد اقدام می‌کنند و تعیین مبلغ ضمانت‌نامه نیز به شرایط فرد متقاضی بستگی دارد.

تور اروپا همان تور ترکیبیست؟؟

با خرید تور ترکیبی اروپا این امکان برای شما فراهم می‌شود تا به چندین کشور سر بزنید و از آن دیدن کنید. نکته‌ای که لازم است بدانید آن است که برای خرید تور ترکیبی اروپا لازم است نسبت به اخذ ویزای کشوری که در لحظه ورود به اروپا به آن پا می‌گذارید اقدام نمایید.
به عنوان مثال نمی‌توانید از فرانسه ویزا دریافت کنید و پروازتان از تهران به مقصد ایتالیا باشد. هنگامی که به کشوری که از آن ویزا دارید رسیدید می‌توانید از آن به کشورهای حوزه شینگن مسافرت داشته باشید. زمان اعتبار این ویزا نیز بستگی به نوع ویزای شما دارد. با توجه به اینکه معمولاً تورهای ترکیبی به صورت گروهی اجرا می‌شوند باید نسبت به اخذ ویزای گروهی نیز درخواست دهید. با انجام این کار قطعاً شانس بیشتری برای دریافت ویزا خواهید داشت

 

تور اروپا نوید گشت

 

 

تورهای محبوب اروپایی

کشورهای اروپایی دارای پرمتقاضی‌ترین کشورها برای گردشگری می‌باشند. در ادامه به دو کشوری که از لحاظ گردشگری پر متقاضی‌ترین‌ها هستند اشاره خواهیم کرد.

اسپانیا

با سفر به اسپانیا به سرزمین تیم‌های پرطرفدار فوتبال سفر خواهید کرد. معمولا آنهایی که تجربه سفرهای خارج را نداشتند دوست دارند برای یک بار هم که شده به اسپانیا سفر کنند. این کشور سرشار از جاذبه‌های متنوع می‌باشد. به علاوه آنکه در این کشور می‌توانید شاهد رگه‌های فرهنگ شرق و فرهنگ بومی نیز باشید و از تماشای آن شگفت زده شوید.

فرانسه 

رویای قدم زدن در شانزلیزه در ذهن بسیاری از افراد آنها را به خرید این تور ترغیب می‌کند. با خرید تور فرانسه می‌توانید اوقات خود را در پاریس بگذرانید و در کافه‌های آن استراحت کنید و از جاذبه‌های فرهنگی آن دیدن نمایید.

نوید گشت مجری تورهای ترکیبی اروپا در کشور

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق وب سایت، تلفنی و یا به صورت حضوری اقدام نمایید و به ابهامات خود در رابطه با خرید تور کشورهای اروپایی پایان دهید.
 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر