×
با تور اسپانیا یک سفری خاطره انگیز داشته باشید

با تور اسپانیا یک سفری خاطره انگیز داشته باشید

همانطور که اشاره کردیم کشور اسپانیا در جنوب غربی قاره اروپا قرار دارد و با کشورهایی نظیر، فرانسه و پرتغال هم مرز است. فرهنگ غنی که در این کشور وجود دارد در کنار جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن اسپانیا را به یک مقصد فوق العاده برای گردشگری تبدیل کرده است.
همچنین غذاهای بی‌نظیر و مردم خونگرم این کشور باعث شده است تا اسپانیا به یک مقصد فوق العاده از دید گردشگران تبدیل شود. اگر قصد خرید تور اسپانیا را دارید لازم است بدانید رتبه‌بندی در این کشور برای هتل‌ها بسیار سختگیرانه می‌باشد. به همین دلیل هتل‌ها در این کشور در سطح بسیار بالایی قرار دارند و جزو هتل‌های گران قیمت به حساب می‌آیند. کشورهایی مانند مالاگا، بارسلونا، مادرید و غیره جزو معروف‌ترین شهرها در کشور اسپانیا به حساب می‌آیند. با حضور در این کشور می‌توانید شاهد تاریخ و مدرنیته به صورت همزمان باشید.

بندر بارسلون و مادرید دو نبض تپنده اسپانیا

شهر مادرید در اسپانیا شهر شب‌های روشن، موسیقی و فوتبال می‌باشد. این شهر را پایتخت ماتادورها می‌دانند و یکی از زیباترین شهرها در قاره اروپا به حساب می‌آید. با قاطعیت می‌توان عنوان کرد این شهر زنده و پر جنب و جوش تمامی استانداردهایی که مورد تایید قاره اروپا می‌باشد را دارا است.
همانطور که می‌دانید شهر مادرید پایتخت کشور اسپانیاست و در آن وزارتخانه‌ها، موسسات و سازمان‌های دولتی بسیار زیادی وجود دارد. مساحت این شهر ۶۰۰۴ کیلومتر مربع می‌باشد. لازم است بدانید شهر مادرید بعد از برلین و لندن سومین شهر بزرگ در اتحادیه اروپا می‌باشد.
شهر بارسلون شهری پر جنب و جوش در کشور اسپانیا است که دارای معماری بی‌نظیر و جاذبه‌های فرهنگی جذابی می‌باشد. با حضور در شهر بارسلونا می‌توانید شاهد معماری‌های مدرن و بافت قدیمی این شهر در کنار یکدیگر باشید. با قاطعیت می‌توان عنوان کرد یکی از اصلی‌ترین علت‌های شهرت این شهر، وجود تضادها در شهر بارسلون می‌باشد. با حضور در شهر مدیترانه‌ای بارسلون، می‌توانید از تفریحات تابستانی و غذاهای لذیذ آن لذت ببرید.
همچنین اگر به این شهر سفر داشته باشید شاهد شبکه گسترده حمل و نقل و قطارهای سریع و السیری خواهید بود که به راحتی می‌توانید در این شهر و شهرهای اطراف رفت و آمد داشته باشید. شاید برایتان جالب باشد بدانید این شهر مهم‌ترین بندر کشور اسپانیا نیز به حساب می‌آید.

برای خرید تور اسپانیا نوروز 1403 عجله کنید

برای سفر به این کشور و خرید تور اسپانیا عجله کنید. نکته‌ای که باید بدانید آن است که نمی‌توان یک زمان دقیق و بهترین زمان برای سفر به اسپانیا را مشخص کرد. چرا که بهترین زمان از دید افراد مختلف، متفاوت می‌باشد. هر شخص با توجه به هدف و سلیقه‌ای که دارد باید بهترین زمان برای سفر به این مقصد رویایی را خود انتخاب کند. اما به طور کلی می‌توان گفت اگر به دنبال یک آب و هوای نسبتا خوب در این کشور هستید پیشنهاد می‌کنیم از ماه ژوئن تا سپتامبر به این مکان رویایی سفر کنید تا بتوانید علاوه بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری این کشور، از تفریحات آبی و دیگر تفریحات آن نیز لذت ببرید.

 

 

تور اسپانیا

 

 

مدارک مورد نیاز برای خرید و رزرو تور 

در مرحله اول لازم است بدانید ویزای اسپانیا دارای انواع مختلفی می‌باشد و هر شخص باید با توجه به هدفی که از سفر دارد نسبت به اخذ هر کدام از ویزاهای این کشور اقدام نماید. بعد از انتخاب نوع ویزا، ارائه مدارکی که لازم است تا به سفارتخانه اسپانیا ارائه گردد متفاوت است اما به طور کلی مدارکی که برای اخذ ویزای این کشور باید ارائه شود به شرح ذیل می‌باشد:
•    گذرنامه
•    فرم تکمیل شده درخواست ویزا
•    عکس پاسپورتی 
•    اثبات محل اقامت شخص متقاضی
•    ارائه گواهی تمکن مالی
•    بیمه نامه مسافرتی
•    اثبات وضعیت مالی 
•    کنترل فرم سلامت

نوید گشت همراه همیشگی شما 

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. در هنگام انتخاب یک آژانس  هواپیمایی برای خرید بلیط و یا خرید تور باید توجه داشته باشید. چرا که خدماتی که از سمت آژانس هواپیمایی دریافت می‌کنید متفاوت می‌باشد.
به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از این آژانس‌ هواپیمایی انجام دهید تا شاهد بالاترین کیفیت و بهترین خدمات در طول سفر باشید. با ارائه مدارک به این آژانس هواپیمایی صفر تا صد مراحل اخذ ویزا و خرید تور اسپانیا را به کارشناسان این مجموعه بسپارید و با خیالی آسوده تعطیلاتی خوش را سپری کنید.
برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید و به ابهامات خود در این زمینه پایان دهید. بی اغراق کارشناسان این مجموعه دارای بالاترین تجربه و تحصیلات، آماده خدمت رسانی به شما گردشگران عزیر در طول مراحل خرید تور، اخذ ویزا و غیره می‌باشد.  
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر