×
با اقدام به موقع از هزینه های خرید تور اسپانیا بکاهید!

با اقدام به موقع از هزینه های خرید تور اسپانیا بکاهید!

توجه داشته باشید تنها در یک صورت می‌توانید موفق به اخذ ویزای اسپانیا شوید آن هم در صورتی که به صورت گروهی نسبت به اخذ این ویزا اقدام نمایید. برای اخذ این ویزا لازم است تا قبل از تعیین وقت سفارت اقدامات لازم را انجام دهید. سفارت اسپانیا در کشور ایران توسط یک شرکت به نام bls انجام می‌شود. این وقت شامل مصاحبه نمی‌شود و تنها برای تحویل مدارک و انگشت نگاری کافیست تا به این مجموعه مراجعه کنید. بعد از مراجعه، ۲۱ روز کاری زمان لازم است تا جواب ویزای شما صادر ‌گردد. در این مرحله شخص درخواست کننده باید به همراه کارت شناسایی و رسید دریافتی، برای اخذ جواز به کارگزاری مراجعه نماید.
توجه داشته باشید برای سفر به اسپانیا باید نسبت به اخذ ویزای شینگن اقدام نمایید. برای دریافت این ویزا باید به نکاتی توجه داشته باشید. به طور مثال نیاز است تا تمام مدارک شما به زبان اسپانیایی ترجمه شود. البته برای ترجمه مدارک نیاز به تایید دادگستری نیست و همچنین گذرنامه‌ای که ارائه می‌دهید باید دارای انقضای حداقل ۶ ماه باشد و قطعاً می‌دانید که شرایط و مدارک دریافت گذرنامه برای هر فرد به صورت جداگانه در نظر گرفته می‌شود. به طور کلی اخذ ویزای شینگن کار راحتی نیست و لازم است تا گردش شش ماهه حساب بانکی خود را تا حداکثر ۱۰ روز قبل از شروع فرایند اخذ ویزا ارائه نمایید.
این مدرک باید همراه با مهر و امضای رئیس شعبه و به زبان انگلیسی ارائه گردد. نکته ای که برای تمام کشورهای اروپایی باید مد نظر داشته باشید این است که در صورتی که شما نسبت به اخذ ویزای شینگن اقدام کردید و موفق بودید حتماً باید ورودتان به اروپا از طریق همان کشوری باشد که نسبت به ویزای شینگن از سفارت آن اقدام کرده‌اید غیر این صورت با مشکل روبرو خواهید شد.

چرا به اسپانیا سرزمین ماتادورها می گویند؟

عنصری به نام گاو در عقاید و فرهنگ اسپانیا جایگاه بسیار مهمی دارد. این ویژگی تا جایی مهم است که در یک فستیوال عمومی فردی به نام ماتادور به جنگ با گاو مشغول می‌شود. لازم است بدانید این نبرد برای از بین بردن حیوان رخ می‌دهد. طی سال‌های اخیر دوستداران محیط زیست و حیوانات به این فعالیت یعنی گاوبازی اعتراضات گسترده کردند اما این جشنواره به هیچ عنوان پایانی ندارد. اگر در سفر به اسپانیا قصد شرکت در این فستیوال را دارید باید تحمل چشم اندازی خشمناک با این حیوان را داشته باشید. در این زمان هزاران گردشگر برای شرکت در این جشنواره به اسپانیا می‌آیند. هیجان و جنب و جوش در این فستیوال به قدری بالا است که سالانه افراد بسیار زیادی تنها به قصد تماشای این جشنواره فوق العاده به کشور اسپانیا سفر می‌کنند.

 

تور اسپانیا نوید گشت

 

آیا امکان خرید تور ترکیبی اسپانیا وجود دارد؟

تور ترکیبی اسپانیا نیز جزو مواردی می‌باشد که در سفر به این کشور برنامه‌ریزی شده است. بعضی از این تورهای ترکیبی علاوه بر بازدید شهرهایی مانند بارسلون، مادرید و غیره بازدید از شهرهای جذابی مانند کوردوبا، مالاگا، زاراگوزا و غیره نیز گنجانده شده است.
 در تورهای ترکیبی که در کشور اسپانیا برگزار می‌شود بازدید از مقاصد گردشگری نیز در این برنامه سفری وجود دار. در این تورها می‌توانید علاوه بر بازی در شهرهای جذابی مانند پرتقال، فرانسه، هلند، سوئیس، ایتالیا و غیره از خدمات آن نیز به نحو احسنت استفاده کنید. این تورها در فصل تابستان و بهار اجرا می‌شود و در فصل زمستان و پاییز به دلیل نبود مسافر و استقبال کم گردشگران این تور به صورت انفرادی برگزار می‌شود.

آژانس مسافرتی نوید گشت مجری تور اسپانیا و اروپا در کشور

آژانس مسافرتی نوید گشت برگزار کننده انواع تورهای اروپایی با بالاترین کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. اگر قصد خرید تور اروپا و تور اسپانیا را دارید تنها کافی است با کارشناسان خبره این مجموعه در ارتباط باشید.
 نکته‌ای که باید بدانید این است که این آژانس برگزار کننده تورهای ترکیبی و تورهای انفرادی با بالاترین کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق وب سایت، به صورت حضوری و یا تلفنی با آنها ارتباط برقرار کنید و ابهامات خود را در خصوص اخذ ویزا و خرید تور اسپانیا به طور کامل رفع نمایید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر