×
تور اسپانیا یا تور آرزوها

تور اسپانیا یا تور آرزوها

شاید زمانی که نام اسپانیا به گوشتان بخورد ناخواسته به یاد گاوبازی و یا رقص فلامینگو بیفتید. اما لازم است بدانید اسپانیا کشور ناشناخته‌هاست. این کشور در شبه جزیره ایبری و در جنوب غربی اروپا قرار گرفته است و با کشورهای فرانسه و پرتغال همسایه است.
یکی از ویژگی‌های فوق العاده این مقصد دوست داشتنی داشتن اقلیمی متفاوت می‌باشد. وجود این اقلیم باعث می‌شود تا این مقصد یکی از با ارزشمندترین مقاصد گردشگری در دنیا به حساب بیاید.
تور اسپانیا بی شک یکی از محبوب‌ترین تورها در اروپا به حساب می‌آید. اگر به دنبال آن هستید تا در کوچه‌های باریک با معماری کوتینگ قدم بزنید و یا در جشنواره رنگارنگ اسپانیا، این شهر فوق العاده شرکت کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً نسبت به خرید تور اسپانیا اقدام نمایید تا تجربه‌ای تکرار نشدنی را کسب کنید.
کشور اسپانیا سالانه میزبان تعداد بسیار زیادی از گردشگر می‌باشد. بسیاری از افراد از سراسر دنیا به این کشور پهناور سفر می‌کنند و از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی آن دیدن می‌کنند.
قطعاً اگر به اسپانیا سفر کنید برنامه‌ریزی برای بازدید از تمامی جاذبه‌های آن کار بسیار دشواری خواهد بود. در صورتی که نسبت به خرید تور کشور اسپانیا اقدام کنید می‌توانید این کار را به راحتی و در زمان تعیین شده انجام دهید. خدمات آژانس‌های مسافرتی معمولاً به این شکل می‌باشند که خدمات آنها تنها به رزرو هتل و یا پرواز محدود نمی‌شود.
بلکه تمامی خدمات را در بر می‌گیرد. در نتیجه با خرید تور گروهی این کشور می‌توانید از تمامی خدمات، مانند ترانسفر فرودگاهی، اخذ ویزا، رزرو هتل، خرید بلیط و غیر استفاده نمایید و برنامه‌ای جامع برای گشت و گذار شهری نیز به همراه داشته باشید. با انجام این کار با خیالی راحت از تمامی لحظات سفر خود نهایت لذت را کسب خواهید نمود.

تور ترکیبی بارسلون و مادرید بهترین انتخاب برای مشکل پسندان

برای سفر به اسپانیا می‌توانید تور ترکیبی را انتخاب کنید و همزمان با بازدید از اسپانیا از شهرهای مادرید و بارسلون که جزو بزرگترین شهرهای دنیا به حساب می‌آیند دیدن نمایید. با انجام این کار یک تیر و چند نشان خواهید زد و علاوه بر بازدید از جاذبه‌های متنوع این شهرها، می‌توانید از فرهنگ و آداب و رسوم آنها نیز دیدن کنید و نهایت لذت را کسب نمایید.

بارسلون

شهر بارسلون یک شهر پر جنب و جوش و تابستانی در کشور اسپانیا به حساب می‌آید که با داشتن معماری بی‌نظیر و منظره‌های مجلل، به یک مقصد گردشگری بی‌نظیر در دنیا تبدیل شده است. این شهر دارای اقلیمی مدیترانه‌ای و زمستان‌هایی خشک و بارانی است. متوسط دما در این شهر ۱۸ درجه سانتیگراد می‌باشد. طبق بررسی‌های انجام شده خشک‌ترین ماه سال در این شهر ماه جولای می‌باشد و بارانی‌ترین ماه آن اکتبر است.

مادرید

مادرید شهر شب‌های روشن، موسیقی و فوتبال می‌باشد. پایتخت مادرید، ماتادورها به عنوان یکی از زیباترین شهرها در اروپا شناخته شده است. این شهر را مرکز تجارت، فرهنگ و توسعه اجتماعی در کشور اسپانیا می‌دانند.
جاذبه های گردشگری بندر بارسلون
آموزشگاه نیوکمپ به عنوان بهترین جاذبه فرهنگی در شهر بارسلون شناخته شده است. در ادامه به تعداد دیگر از جاذبه‌های این شهر دیدنی اشاره خواهیم کرد:
•    باری گوتیک
•    کازا میلا
•    کلیسای ساگرادا فامیلا
•    موزه پیکاسو و غیره
جاذبه های گردشگری مادرید
شهر مادرید سرشار از جاذبه‌های دیدنی می‌باشد که در ادامه تعدادی از آنها را نام خواهیم برد:
•    موزه پرادو
•    پارک رتیرو
•    کاخ سلطنتی مادرید
•    میدان پلازا مایور
•    خیابان گران ویا و غیره

 

تور اسپانیا نوید گشت

 

آیا برای سفر به اسپانیا نیاز به اخذ ویزا وجود دارد؟

برای سفر به اسپانیا نیاز به ویزا دارید اما با توجه به هدف شما از سفر، ویزای اسپانیا نیز انواع مختلفی دارد. در واقع می‌توان این چنین گفت که هدف شما از سفر، نوع ویزای درخواستی شما را نیز تعیین می‌کند.
 مدت اقامت شما نیز وابسته به نوع ویزایتان متفاوت می‌باشد. به طور مثال اگر درخواست ویزای کوتاه مدت شینگن را داشته باشید اجازه اقامت ۱۵ روزه را خواهید داشت. اما در باقی مراحل و با توجه به هدف شما از سفر، مدت اقامتتان می‌تواند تا سه ماه نیز افزایش پیدا کند.

مدارک مورد نیاز برای خرید تور اسپانیا

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم برای سفر به اسپانیا نیاز به ویزا دارید و دریافت ویزا نیز نیاز به مدارکی دارد که در ادامه به این مدارک اشاره خواهیم کرد:
•    فرم درخواست ویزا 
•    دو قطعه عکس
•    پاسپورت فعلی با انقضای حداقل ۶ ماه
•    نامه تمکن مالی
•    رسید پرداخت هزینه‌های مربوط به اخذ ویزا
•    بلیط رفت و برگشت 
•    شناسنامه
•    کارت ملی
•    سند ازدواج
•    دعوتنامه در صورت وجود
 البته لازم است بدانید با توجه به نوع ویزای درخواستی، مدارکی که ارائه می‌دهید متفاوت می‌باشد. اما به صورت کلی مدارک لازم برای دریافت ویزا همان مواردی می‌باشد که بالاتر عنوان شد.

آژانس هواپیمایی نوید گشت نوید دهنده یک سفر یک خطر

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای آنکه دغدغه‌ای در طول سفر نداشته باشید می‌توانید مراحل اخذ ویزا و خرید تور خود را به کارشناسان این مجموعه بسپارید و با خیالی آسوده تعطیلات بی‌نظیر را سپری نمایید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید به صورت تلفنی، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید و به ابهامات خود در این زمینه به صورت کامل پاسخ دهید.
لازم است بدانید اخذ ویزای این کشور از طریق آژانس‌های هواپیمایی به مراتب راحت‌تر از دریافت آن به صورت شخصی می‌باشد. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم این مراحل را به کارشناسان خبره این مجموعه بسپارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای شما آماده تحویل باشد.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر