×
بهترین اماکن دیدنی اسپانیا

بهترین اماکن دیدنی اسپانیا

با تور اسپانیا، تجربه‌ای متفاوت از سفر به سواحل مدیترانه ای برای خود بسازید. کشور اسپانیا در میان جهانگردان به عنوان یک مقصد رویایی برای تفریح و گردش، شناخته می‌شود. همه چیز از رسم و رسوم و فرهنگ اسپانیا گرفته تا روزهای آفتابی و آب و هوای معتدل، مسافرتی زیبا و به‌یاد ماندنی برای شما خواهد ساخت. باوجود زندگی پر جنب و جوشی که در خیابان‌های اسپانیا جریان دارد، همواره انرژی کافی برای گشت و گذار در اماکن تفریحی اسپانیا را خواهید داشت. ما لیستی از جاذبه های اسپانیا را برایتان فراهم آورده‌ایم تا با شناخت بهتر نسبت به جاذبه‌های توریستی موجود، در تور کشور اسپانیا شرکت نمایید. این تور  فرصت استثنایی تماشای رقص فلامنکو، گاو بازی و تجربه لذت از موسیقی و غذاهای اصیل اسپانیایی را در فضایی آرامش‌بخش برایتان فراهم می‌آورد. با مشاهده بناهای تاریخی ساخته شده در این کشور، تمدن‌های برخاسته از تاریخ غنی اسپانیا را نیز خواهید شناخت.

از مادرید تا بارسلونا با تور اسپانیا و معرفی جزایر سرزمین ماتادورها

تعدادی از زیباترین جزایر قاره اروپا در کشور اسپانیا قرار گرفته است. بخشی از جزایر اسپانیا در میان جزایر قناری و بخشی از آن‌ها در بین جزایر بالئاری تقسیم شده است. هرکدام از جزایر اسپانیا، سواحل زیبا و تفریحات آبی منحصر به فرد خود را دارند که ‌می‌تواند برای سلیقه های گوناگون، جذاب و دلپذیر باشد. بنابراین با سفر به اسپانیا، می‌توانید مجموعه ای از زیبایی‌های طبیعت این کشور را از نزدیک ملاقات نمایید. در جزایر اسپانیا می‌توانید لحظاتی پر از آرامش را در کنار کسانی که دوستشان دارید تجربه کنید. تنوع موجوداتی که در سواحل مدیترانه ای مشاهده می کنید، شما را غافلگیر خواهد کرد.

جزیره ایبیزا 

این جزیره که به جزیره سفید اسپانیا معروف است، در قسمت جنوب شرقی اسپانیا و دریای مدیترانه قرار گرفته است. جزیره ایبیزا بخش کوچکی از مجموعه بزرگتری از مجمع الجزایر اسپانیا است که در کنار یکدیگر مجمع الجزایر غربی را تشکیل می‌دهند. این جزیره زیبا به واسطه داشتن شب های زیبا و آسمان پرستاره، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. در برخی زمین‌های جزیره ایبیزا، زیتون، گندم و درخت های کاج و سرو کاشته شده که به زیبایی هرچه بیشتر سواحل ایبیزا منجر شده است. شن‌های طلایی رنگ و آب‌های شفاف و زلال سواحل جزیره ایبیزا، در مواقع گوناگون سال، زیبایی خاصی به آن می‌بخشد. بسته به اینکه چه فصلی را برای سفر به اسپانیا انتخاب می‌کنید، تفریحات آّبی که می توانید از آن‌ها استفاده کنید، متغیر خواهد بود. 

جزیره لاپالما 

جزیره لاپالما که از مجموعه جزایر قناری اسپانیا است، در محدوده شمال غربی آن واقع شده است. این جزیره نیز مشابه سایر جزایر مجمع الجزایر قناری، در نتیجه فعالیت های آتشفشانی تشکیل شده است. این جزیره اسپانیا شهرک گردشگری کوچکی دارد که خیابان های آن سنگفرش شده اند و به همین سبب گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. شما حتی می‌توانید در تور آتشفشان گردی لاپالما نیز شرکت نمایید و تجربه ای منحصر به فرد از شرکت در تور اسپانیا را تجربه نمایید.

جزیره مایورکا

جزیره مایورکا که در اسپانیا واقع شده است، از جزایر زیبا و مدیترانه ای است که مناظر جذاب و آب و هوای معتدلی دارد. هنگام سفر به این جزیره می‌توانید غذاهای متنوع و دلچسب آن را نیز امتحان نمایید. وجود کوه‌های صخره ای و تپه های سرسبز در جزیره مایورکا، ظاهری منحصر به فرد به آن داده است. گردشگران بسیاری به واسطه مناظر زیبایی که بر فراز صخره های مایورکا دیده می‌شود، به بازدید این جزیره می‌پردازند. از سایر اماکن تاریخی موجود در جزیره مایورکا، می توان به کلیساهایی که از قرون وسطی به جای مانده و همینطور قلعه های باستانی اشاره نمود. تنوع جاذبه‌های موجود در جزیره مایورکا باعث شده است که افراد بتوانند از اماکن باشکوه آن دیدن فرمایند و در سواحل آن آفتاب بگیرند. 

 

 

تور اسپانیا نوید گشت

 

 

اماکن تاریخی اسپانیا 

بی انصافی می‌کردیم که اگر در این مقاله از مهمترین اماکن تاریخی اسپانیا نامی نمی‌بردیم. برای این که به هنگام خرید تور اسپانیا بدانید از کدام یک از اماکن تاریخی این کشور دیدن خواهید کرد. 

کاخ سلطنتی مادرید 

کاخ سلطنتی مادرید متعلق به دولت اسپانیا بوده و جهت برگزاری رویدادهای مربوط به دولت و خانواده سلطنتی از آن استفاده می‌شود. به لحاظ متراژ و اندازه، کاخ مادرید بزرگترین کاخ اروپا به حساب می‌آید. گفته می‌شود که این کاخ اقامتگاه رسمی خانواده سلطنتی در اسپانیا است؛ اما خانواده سلطنتی در حال حاضر در این کاخ زندگی نمی‌کنند. نگهداری از این کاخ که در حومه مادرید قرار گرفته است، به عهده میراث ملی است. نکته حائز اهمیت برای گردشگران این است که برخی اتاق‌های این کاخ سلطنتی در بعضی روزهای هفته، برای بازدید رایگان عموم باز است. با حضور در تور گردشگری اسپانیا و با سفر به مادرید، می توانید یکی از جذاب ترین اماکن تاریخی این شهر، یعنی کاخ سلطنتی مادرید را ملاقات نمایید. 
در طراحی فضای داخلی کاخ سلطنتی مادرید، کالاهای گران‌قیمت و جذابی به کار رفته است تا به زیبایی هرچه بیشتر این بنا بیافزاید. وجود سنگ مرمر درکنار گچ‌کاری های منحصر به فرد کاخ، ظاهری زیبا و دلپذیر به آن داده است. البته نکته ای که باید به آن توجه داشت، این است که دکوراسیون بیرونی و داخلی این کاخ، به واسطه بازسازی هنرمندان، دچار تغییراتی شده است. 

کلیسای جامع بارسلون 

همانطور که می‌دانید، دین کشور اسپانیا کاتولیک است. باتوجه به این موضوع اگر از یکی از کلیساهای آنان بازدید نمایید، متوجه آثاری که دین روی طراحی فضای آن‌ها گذاشته است خواهید شد. اگر قصد شرکت در تور اسپانیا را دارید، از میان اماکن تاریخی موجود در اسپانیا، حتما از کلیسای جامع شهر بارسلون بازدید نمایید. کلیسای بارسلون که به کلیسای صلیب مقدس معروف است، اسرار بسیاری را از تاریخ اسپانیا برای شما نمایان می‌سازد. دیوار‌های سنگی و در و پنجره‌های کلیسای جامع بارسلون حرف‌های بسیاری از تحولاتی که به خود دیده است، دارد. نمای بیرونی کلیسا به گونه ای ساخته شده است تا گردشگران را حتی از فاصله دور نیز به خود جذب کند.

موزه دل پرادو 

موزه دل پرادو که از عظیم ترین و برجسته ترین موزه‌های جهان است که در اسپانیا و در شهر مادرید ساخته شده است. این موزه در ابتدا به عنوان موزه مجسمه و نگارگری ساخته شده و درحال حاضر یکی از بزرگترین کلکسیون‌های تابلوی نقاشی، سکه‌های قدیمی و آثار زینتی را دارد. با حضور در این موزه، می‌توانید با عبور از تونل تاریخ اسپانیا، این کشور زیبا و فرهنگ و تاریخ آن را بیشتر و بهتر بشناسید. مجسمه‌های موجود در موزه دل پرادو، نهایت تبحر و تخصص هنرمندان اسپانیایی را به نمایش گذاشته است. یکی از زیباترین آثار موجود در موزه دل پرادو، تابلوی ندیمه‌ها اثر دیگو ولاسکز است که از مشهور‌ترین آثار وی هم به شمار می‌رود. با دقت در آثاری که در این موزه قرار دارد، می توانید تلفیقی از هنر و تجربه را مشاهده نمایید.

 

تور اسپانیا

 

چگونه به اسپانیا سفر کنیم؟

اگر می‌خواهید به اسپانیا سفر کنید و به دنبال دریافت ویزای این کشور اروپایی هستید، باید مواردی را درنظر داشته باشید. باتوجه به اینکه اسپانیا جزو کشورهای عضو شینگن است، با دریافت ویزای شینگن، می‌توانید به راحتی به آن سفر کنید و از جاذبه‌های گردشگری آن دیدن فرمایید. نکته دیگری که وجود دارد این است که در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی از ایران به اسپانیا وجود ندارد. بنابراین هواپیمایی که از مبدا ایران به مقصد اسپانیا می‌رود، در بین راه یک یا دو توقف خواهد داشت. معمولا در کشور‌هایی مثل ترکیه، امارات و قطر، این توقف‌ها اتفاق می‌افتد. ایرانیان می‌توانند به وسیله ویزای شینگن به اسپانیا سفر کنند و از همان قوانین و مقررات پیروی کنند. البته جهت شرکت در این تور جذاب، می‌توانید نسبت به دریافت ویزای توریستی اسپانیا اقدام نمایید. 
می توان گفت هدفی که شما از سفر به اسپانیا دارید، نوع ویزای شما را مشخص می‌کند و باتوجه به آن می‌توانید نسبت به هرنوع ویزا، اقدام نمایید.البته یکی از بهترین راه‌هایی که به کمک آن می‌توانید از اسپانیا دیدن نمایید، شرکت در تور اسپانیا است. جهت دریافت هرگونه ویزای اسپانیا، به مدارکی احتیاج خواهید داشت. عکس 4*3، پاسپورت قبلی و فعلی، نسخه اصلی و ترجمه مدارک، نسخه اصلی و ترجمه سند ازدواج، فرم درخواست ویزای اسپانیا، بلیط رفت و برگشت سفر، مدارک انگشت نگاری و ... . درصورتی که می‌خواهید با تور به اسپانیا سفر کنید، نیز باید آژانس معتبری را در این حوزه پیدا کرده و از آن‌ها کمک بخواهید.

تور اسپانیا نوید‎‌ گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت با بکارگیری روش‌های اصولی در حوزه گردشگری و برگزاری تورهای گوناگون، در تلاش است تا خدمات گردشگری مناسبی را به افراد ارائه دهد. از جمله تورهایی که در این مجموعه برگزار می‎‌شود، می‌توان به تور اسپانیای نوید گشت اشاره نمود. تور اسپانیای نوید گشت یکی از بهترین تورهایی است که می‌توانید برای بازدید از اماکن دیدنی اسپانیا، در آن شرکت نمایید. این آژانس گردشگری، خدمات دیگری در زمینه فروش و صدور بلیط‌ها و تورهای داخلی و خارجی نیز ارائه می‌کند. 
اگر می‌خواهید با خیال راحت به اسپانیا سفر کنید و از اقامت خود لذت ببرید، می‌توانید رزرو تور و هتل را به این آژانس مجرب بسپارید. هدف اصلی و نهایی نوید گشت، ارائه خدمات گردشگری درجه یک به مشتریان عزیز است. یکی دیگر از مهم‌ترین مسائلی که ممکن است ذهن هر گردشگری را به خود درگیر نماید، اخذ ویزا و اعتبار آن‌ است. این آژانس هواپیمایی در اخذ ویزای گردشگری نیز به شما کمک خواهد کرد. همانطور که می‌دانید اخذ ویزای شینگن کار چندان راحتی نیست؛ اما این مجموعه، این کار را برای شما انجام می‌دهد. 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر