×
دستتان را برای خرید تور فرانسه باز کنید

دستتان را برای خرید تور فرانسه باز کنید

تورهای مسافرتی تنها به ارائه پرواز و هتل محدود نمی‌شود. بلکه صفر تا صد خدمات درون تور را در بر می‌گیرد. با خرید تور گروهی می‌توانید علاوه بر خدمات معمول این تورها، از خدماتی نظیر ترانسفر، ویزا، هتل، بلیط و غیره نیز استفاده نمایید.
اگر تمایل به خرید تور فرانسه دارید حتماً باید یک ماه قبل از سفر به این کشور رویایی، برای رزرو تور اقدام نمایید. نکته‌ای که لازم است بدانید آن است که تور لحظه آخری در فرانسه معنایی ندارد و تمامی مقدمات مربوط به این تور باید از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شود.
کشور فرانسه را کشور غذا، مد و تجارت می‌دانند. معمولا تورهای فرانسه به صورت ترکیبی و یا انفرادی برگزار می‌شود. مهمترین دغدغه‌ای که مسافران در هنگام سفر به کشور فرانسه با آن روبرو هستند اخذ ویزای این کشور می‌باشد. برای اخذ ویزای فرانسه باید از قبل نسبت به اخذ وقت از سفارت این کشور اقدام نمایید. ویزای فرانسه نیاز به مصاحبه ندارد و شما تنها باید برای انگشت نگاری و تحویل مدارک به دفتر کارگزاری مراجعه نمایید.
نکته‌ای که در خصوص این ویزا لازم است بدانید آن است که صدور ویزای توریستی فرانسه بین ۱ تا ۳ ماه زمان می‌برد. بعد از ارائه مدارک و تحویل صفر تا صد کارها، نتیجه ویزا طی ۲۱ روز کاری به شما اعلام خواهد شد. بهترین زمان برای سفر به فرانسه فصل بهار و پاییز می‌باشد. در این فصول آب و هوا بسیار مناسب و معتدل است. اما در فصل بهار ممکن است با جمعیت بسیار زیادی از گردشگر روبرو شوید.
همچنین نرخ پرواز و هتل در این فصل بسیار بالاتر از سایر فصول می‌باشد.
در فصل پاییز در فرانسه هوا اندکی سرد می‌شود و به همین دلیل تعداد زیادی از گردشگر در این فصل وجود نخواهد داشت. اگر قصد سفر به فرانسه در فصل تابستان را دارید لازم است بدانید در این فصل نیز با ازدحام گردشگر روبرو خواهید شد.
به طور کلی کشور فرانسه در دو ماه آخر ماه آگوست هنگامی که کل جمعیت فرانسه برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته به سواحل و حومه شهر می‌روند بسیار خلوت می‌باشد. در کشور فرانسه هوا گرم و خشک است و به طور کلی این کشور دارای آب و هوای معتدل با زمستان‌های خفیف می‌باشد.

تورهای ترکیبی فرانسه زیاد است نگران نباشید

به طور کلی تور کشور  فرانسه به صورت ترکیبی در آژانس‌های هواپیمایی دارای تفاوت‌هایی می‌باشد. با خرید تور فرانسه به صورت ترکیبی می‌توانید علاوه بر بازدید از کشور فرانسه، از سایر کشورهای اروپایی نیز دیدن نمایید.
در ادامه به تعدادی از تورهای ترکیبی که در کشور فرانسه برگزار می‌شود اشاره خواهیم نمود. قبل از آن لازم است بدانید این تورها در آژانس‌های هواپیمایی دارای خدمات متفاوتی می‌باشد.
توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید تور کشور فرانسه و تور ترکیبی فرانسه دارید خرید خود را از آژانس‌های هواپیمایی معتبر انجام دهید و در طول سفر دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید.
•    تور ترکیبی فرانسه آلمان
•    تور ترکیبی فرانسه بلژیک هلند
•    تور ترکیبی ایتالیا سوئیس فرانسه
•    تور ترکیبی فرانسه آلمان هلند
•    تور ترکیبی هلند فرانسه
•    تور ترکیبی سوئیس فرانسه 
•    تور ترکیبی اسپانیا فرانسه 
•    تور ترکیبی فرانسه ایتالیا اسپانیا
•    تور ترکیبی فرانسه بلژیک هلند آلمان
•    تور ترکیبی فرانسه ایتالیا هلند 
•    تور ترکیبی فرانسه و ایتالیا

 

تور فرانسه نوید گشت

 

 

تور فرانسه ایتالیا

با خرید تور کشور فرانسه ایتالیا در ابتدا می‌توانید در فرانسه اقامت داشته باشید و از دیدنی‌های پاریس لذت ببرید. همچنین می‌توانید در خیابان‌های این شهر مدرن قدم بزنید و شاهد برج ایفل باشید. قطعاً از تماشای عظمت و شکوه این برج به وجد خواهید آمد.
مخصوصاً اگر در هنگام شب از برج ایفل دیدن کنید شاهد جذابیت دو چندان آن خواهید بود. با حضور در این کشور می‌توانید از کلیساهای دیدنی آن بازدید کنید و از معماری خارق‌العاده آن نهایت لذت را کسب نمایید.
در ادامه می‌توانید به کشور ایتالیا سفر کنید و در شهر رویایی ونیز اقامت داشته باشید. قطعاً با پرسه زدن در این شهر از زیبایی بی‌حد و حصر آن شگفت زده خواهید شد. در ونیز کانال‌های آبی بسیار زیادی وجود دارد که دارای قدمت بسیار طولانی می‌باشد. این کانال‌های آبی دارای مناظر جذاب و زیبایی بی حدی هستند. با تماشای هر کدام از آنها قطعاً تجربه بی‌نظیر را کسب خواهید نمود.

تور اسپانیا فرانسه

تور اسپانیا فرانسه با ورود به شهر اروپا آغاز خواهد شد. در این شهر می‌توانید شاهد جاذبه‌های گردشگری مانند، برج ایفل، موزه لوور و غیره باشید. پیشنهاد می‌کنیم با حضور در این کشور لذت نوشیدن یک فنجان قهوه را در خیابان‌های شانزلیزه از دست ندهید.
بعد از اقامت چند روزه در کشور فرانسه می‌توانید با پرواز رهسپار شهر مادرید شوید. شهری که قدمت و اصالت در آن بیداد می‌کند. بعد از مادرید به سمت بارسلون خواهید رفت و می‌توانید در این شهر نیز شاهد آثار بی‌نظیر و معماری فوق العاده‌ای باشید.

خدمات آژانس هواپیمایی نوید گشت برای تور فرانسه

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم برای سفر به کشور فرانسه نیاز به ویزا دارید و چه بهتر که مراحل اخذ آن را به کارشناسان خبره آژانس‌های هواپیمایی بسپارید.
به طور کلی اخذ ویزا از طریق آژانس‌های هواپیمایی به مراتب راحت‌تر از اخذ آن به صورت شخصی می‌باشد. چرا که در صورت نقص در مدارک، ممکن است با ریجکتی ویزا روبرو شوید و این مورد پیامدهایی را به همراه دارد.
به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم مراحل اخذ ویزای خود را به کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی بسپارید تا از دریافت آن اطمینان حاصل کرده باشید.
آژانس‌های هواپیمایی با توجه به سابقه کاری و تجربه‌ای که دارند بهترین راهکار برای اخذ ویزا را در پیش می‌گیرند و به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم، خرید تور کشور فرانسه و اخذ ویزای این کشور را به کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی بسپارید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام کنید و به ابهامات خود در این زمینه به صورت کامل پایان دهید.

نتیجه گیری

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم کشور فرانسه یکی از بی‌نظیرترین کشورهای اروپایی می‌باشد که هر فرد باید حداقل یک بار در طول زندگیش به آنجا سفر داشته باشد. کشور فرانسه از همان ابتدا یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا بوده است و امروزه نیز در زمینه‌های صنعت و فناوری، فرهنگی، اقتصادی و نظامی جزو کشورهای سرآمد به حساب می‌آید.
مردمان این کشور پیرو مذهب کاتولیک هستند و مابقی آنها دارای مذهب پروتستان می‌باشند. در کشور فرانسه تعدادی از مردمان یهودی هستند و از آنجایی که این کشور جزو استعمارگران بزرگ به حساب می‌آمد کشورهای آفریقایی عربی مستعمره این کشور بوده‌اند. زبان رسمی مردمان این کشور فرانسوی می‌باشد و جالب است بدانید مردمان فرانسوی دارای تعصب خاصی بر روی زبان و کشور خود هستند. بعضی از آنها شاید به زبان انگلیسی اشراف داشته باشند اما هنگام پاسخ دادن به شما به زبان فرانسوی صحبت خواهند کرد، آن هم به دلیل تعصب آنها بر روی کشورشان می‌باشد.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر