×
تور فرانسه به صورت ترکیبی یک گزینه ای ایده آل برای سخت پسندان

تور فرانسه به صورت ترکیبی یک گزینه ای ایده آل برای سخت پسندان

در نتیجه اگر قصد سفر به فرانسه را دارید لازم است تا برای سفر به این کشور دوست داشتنی بودجه مناسبی را در نظر بگیرید. سفر به این کشور جزو تورهای لوکس و گران قیمت به حساب می‌آید و آیتم‌های بسیاری در هزینه نهایی سفر تاثیرگذار است. عواملی مانند هتل محل اقامت، پرواز، فصل سفر ،تعداد روزها و غیره.
لازم است بدانید تور لحظه آخری فرانسه وجود خارجی ندارد به همین دلیل فریب تبلیغات آژانس‌های مسافرتی را نخورید. چرا که تمامی افراد برای کاهش هزینه‌های سفر خود به دنبال تورهای لحظه آخری هستند. اما تور لحظه آخری برای این مقصد وجود ندارد. چرا که برای سفر به فرانسه باید ویزای شینگن داشته باشید و باید ۲۵ روز قبل از دریافت آن اقدام نمایید.

تور فرانسه ترکیبی به چه صورتی برگزار می شود؟

معمولاً تورهای ترکیبی فرانسه با چندین کشور مختلف برگزار می‌شود. معمولاً در این مدل از تورها، هر شخص در هر شهر سه شب اقامت خواهد داشت. وسیله نقلیه‌ای که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، برای جابجایی میان شهرهای مختلف در کشور فرانسه هواپیما است. کشورهای اروپایی مسافت کمی دارند و به همین دلیل مدت پرواز طولانی نیست. معمولا در تور فرانسه ترکیبی این امکان که مسافران بین پایتخت چندین کشور جابجا شوند نیز وجود دارد.

شهرهای توریستی پرطرفدار فرانسه

فرانسه کشور بسیار بزرگی است که شهرهای توریستی و زیبای بسیار زیادی را در خود جای داده است. در ادامه تعدادی از شهرهای دیدنی و جذاب این کشور فوق العاده را نام خواهیم برد.

پاریس

شهر پاریس با داشتن بیش از ۴۵ میلیون بازدید کننده در سال به یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری در دنیا تبدیل شده است. این شهر را با نام شهر عشاق نیز میشناسند.

نیس

نیس پنجمین شهر بزرگ فرانسه است که این شهر نیز مانند پاریس، دارای مجموعه‌های هنری چشم نوازی است. وجود این شهر در دامنه کوه‌های آلپ و همجواری آن با دریای مدیترانه، باعث شده است تا سالانه گردشگران زیادی به این مقصد دوست داشتنی سفر کنند.

لیون 

لیون را پایتخت غذا در فرانسه می‌دانند. علاقه‌مندان به غذا و آشپزی برای چشیدن طعم‌های جدید و غذاهای اصیل فرانسوی به این شهر زیبا و دوست داشتنی سفر می‌کنند. بوردو 
بوردو دارای میراث فرهنگی غنی و گنجینه‌های معماری زیادی می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید کل این شهر تاریخی توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی معرفی گردید. در این مقاله تنها تعدادی اندک از شهرهای زیبا و جذاب این کشور رویایی را عنوان کردیم.

 

 

تور فرانسه نوید گشت

 

تور دقیقه 90 فرانسه

برای سفر به فرانسه برعکس سفر به کشورهایی مانند دبی و ترکیه مدارک بسیار زیادی احتیاج دارید. برای آنکه از تمامی این مدارک به صورت کامل مطلع شوید می‌توانید با کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی ارتباط بگیرید تا ابهامات شما به صورت کامل در این زمینه رفع گردد. در ادامه به مدارکی که برای اخذ ویزای فرانسه احتیاج دارید اشاره خواهیم کرد:
پاسپورت با اعتبار حداقل ۷ ماه.
اصل شناسنامه.
در صورت تاهل اصل سند ازدواج.
دو قطعه عکس.
رضایت محضری والدین برای افراد زیر ۱۸ سال.
سند مالی و یا گواهی اشتغال به تحصیل.
گواهی اشتغال به کار.
گواهی تمکن مالی و ضمانتنامه بانکی.
بهترین زمان برای سفر به فرانسه فصل بهار و پاییز می‌باشد. در این فصل آب و هوا کاملا معتدل است. اما در بهار ممکن است شاهد جمعیت بسیار زیادی از گردشگر در کشور فرانسه باشید به همین دلیل در این فصل شاهد نرخ هتل‌ها و پروازهای گران‌تری از سایر فصول خواهید بود. در فصل پاییز هوا در فرانسه اندکی سرد می‌شود و به همین علت جمعیت کمتری در آنجا حضور پیدا خواهند کرد. اگر قصد سفر و خرید تور فرانسه را در تابستان دارید باید انتظار جمعیت بسیار زیادی را نیز داشته باشید.
فرانسه در آخر ماه آگوست هنگامی که کل کشور برای تعطیلات به سواحل و حومه شهر می‌روند خلوت‌تر می‌باشد. در نتیجه بهترین زمان برای خرید تور کشور فرانسه نیز با توجه به سلیقه فرد گردشگر و بودجه وی تعیین خواهد شد.

آژانس هواپیمایی نوید گشت همراه همیشگی شما  

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای آنکه از بابت دریافت ویزای شینگن و مراحل خرید تور کشور فرانسه با مشکل روبرو نشوید می‌توانید صفر تا صد کارهای خود را به کارشناسان این آژانس هواپیمایی بسپارید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر