×
تور فرانسه یا تور مد؟

تور فرانسه یا تور مد؟

قطعاً کمتر کسی رو پیدا می‌کنید که علاقه‌ای به بازی از برج ایفل و گرفتن یک عکس در کنار آن نداشته باشد. در کنار این موارد لازم است بدانید تور اروپا از مبدا کشور ایران به صرفه‌تر و معمولاً دارای قیمت مناسب‌تری می‌باشد. به همین دلیل بسیاری از طرفداران علاقه ویژه‌ای به گردشگری و سفر به این کشور رویایی دارند. از طرف دیگر کشور فرانسه را کشور مد نیز می‌دانند.
با قدم زدن در خیابان‌ شانزلیزه می‌توانید تجربه بی‌نظیر مشاهده برندهای معروف دنیا را به صورت یکجا کسب نمایید. به طور کلی می‌توان اینگونه گفت که فرانسه کشوری دوست داشتنی برای افراد تاریخ دوست و علاقمند به مدرنیته می‌باشد.

هفته های مد در کشور فرانسه

هفته مد در فرانسه مجموعه‌ای از ارائه طرح‌های طراحانی می‌باشد که هر ۶ ماه در پاریس و یا در رویدادهای فصل بهار، تابستان و پاییز و یا حتی زمستان برگزار می‌شود. تاریخ برگزاری این رویدادها توسط فدراسیون مد تعیین می‌شود. لازم است بدانید در این فستیوال علاوه بر نمایش لباس‌های مجلسی زنانه، به نمایش لباس‌های مردانه نیز پرداخته خواهد شد. همچنین هر ساله برندهای معروفی مانند شنل، دیور، لویی ویتون، کنزو و غیره در این مکان یعنی فرانسه گرد هم جمع می‌شوند و نیو کالکشنی از خود را ارائه می‌دهند.
هفته مد جهانی می‌باشد و ابتدا در میلان، نیویورک و در آخر در لندن به پایان می‌رسد. در این یک هفته رویدادهای سازماندهی شده‌ای که از سمت طراحان مختلف طراحی شده است به نمایش در می‌آید. قبل از آنکه این رویدادها به صورت رسمی در جهان معروف شود در ابتدا نمایش مد در پاریس در دهه ۱۷۰۰ برگزار می‌شد. در ابتدا این نمایش‌ها توسط مانکن‌ها اجرا می‌شد که این کار باعث می‌شد تا مشتریان، کمتر با اجزای لباس آشنا شوند. در دهه ۱۸۰۰ نمایش‌ها تغییر پیدا کرد و لباس‌ها به تن مانکن‌های زنده به نمایش درآمد.

برای شرکت در فستیوال های مد فرانسه نیاز به چه چیزی است؟

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم هفته مد در پاریس یکی از مهمترین فستیوال‌های مد در جهان به حساب می‌آید.
این فستیوال معمولاً در سال دو بار در ماه فوریه برای طرح‌های زمستان و پاییز و در ماه سپتامبر برای طرح‌های تابستان و بهار اجرا می‌شود. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم فرانسه را به کشور مد نیز می‌شناسند. در این فستیوال طراح‌های بسیار زیادی شرکت می‌کنند و طرح‌های خود را به نمایش می‌گذارند.
این فستیوال هفته پرکار و شلوغی را برای طراحان به وجود می‌آورد. به طور کلی می‌توان گفت زیبایی و هنر مد در فرانسه جزو هنرهای پرطرفدار می‌باشد. به همین دلیل فستیوال‌هایی که برگزار می‌شود بسیار پرطرفدار می‌باشد.
نکته‌ای که شاید برایتان جالب باشد بدانید این است که این بخش‌ها شامل موارد ذیل است:
•    مد آقایان اوت کوتور.
•    تولید پوشاک به صورت انحصاری و سفارشی.
•    لباس‌هایی که بدون اندازه‌گیری قبلی دوخته می‌شوند.
مد آقایان اوت کوتور، به معنای نمایش گذاشتن لباس‌های فاخر، اشرافی و پر زرق و برق می‌باشد. در ضمن لازم است بدانید اوت کوتور نوعی سبک دوخت نیز محسوب می‌شود که مخصوص کشور فرانسه است.
این دوخت لباس، نتیجه ماه‌ها تلاش و به کارگیری هنر در صنعت مد می‌باشد. به همین دلیل است که قیمت این لباس‌ها در مقایسه با لباس‌های دیگری که در این فستیوال برگزار می‌شود دارای قیمت بالاتری است. سبک اوت کوتور به دلیل خاص بودن تنها دارای ۲۰۰ مشتری ثابت می‌باشد که عده بیشتری از آنها آمریکایی هستند.
برندهای زیادی تمایل به شرکت در این قسمت از فستیوال دارند اما تنها برندهایی می‌توانند در این قسمت شرکت کنند که مورد تایید اوت کوتور فرانسه قرار گرفته باشند و یکی دیگر از ویژگی‌های این قسمت آن است که برندهایی باید در این قسمت از فستیوال شرکت کنند که حداقل ۲۰ نفر مدتی بیشتر از 700 ساعت روی یک طرح خاص کار کرده باشند.

 

 

تور فرانسه نوید گشت

 

چه زمانی باید برای خرید تور فرانسه جهت شرکت در این فستیوال ها اقدام کرد؟

شب سال نو در فرانسه همراه با آتش بازی و جشن‌های مهیجی همراه است. علاوه بر این در آغاز سال نو، هفته مد در کشور فرانسه نیز برگزار می‌شود. از نیمه‌های ژانویه می‌توانید با حضور در کشور فرانسه خریدهای متفاوت و رنگارنگی را تجربه نمایید.
به طور کل می‌توان این چنین گفت که در کشور فرانسه هر ماه جشنواره و فستیوال‌های متعددی برگزار می‌شود. اگر به دنبال سفری ارزان به فرانسه هستید حتما ماه فوریه را انتخاب کنید. در این ماه دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و تعداد توریست‌ها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. به وسیله این امر بازدید از جاهای دیدنی فرانسه راحت‌تر و فضای کشور خلوت‌تر می‌باشد و می‌توانید توری ارزان قیمت تر را خریداری نمایید. 

نوید گشت یار همیشگی شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای اروپایی و آسیای با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز می‌باشد. همانطور که می‌دانید خرید تور فرانسه نیازمند اخذ ویزا می‌باشد. می‌توانید تمامی این امور را به کارشناسان این آژانس هواپیمایی بسپارید تا دغدغه‌ای از بابت رزرو هتل، اخذ ویزا و غیره نداشته باشید و سفری خاطره انگیز را تجربه نمایید. برای ارتباط با کارشناسان این آژانس هواپیمایی می‌توانید به صورت تلفنی، وب سایت و یا حتی به صورت حضوری نیز اقدام نمایید.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر