×
خرید تور فرانسه فقط با 1000 یورو

خرید تور فرانسه فقط با 1000 یورو

اگر بار اولی است که به کشور فرانسه سفر می‌کنید حتماً پیشنهاد می‌کنیم تور فرانسه را انتخاب کنید تا دچار سردرگمی نشوید. خدماتی که در آژانس‌های هواپیمایی برای سفر به فرانسه ارائه می‌گردد با یکدیگر متفاوت است. اما به طور کلی این خدمات شامل بلیط هواپیمای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، ترانسفر، اقامت هتل و خدمات ویزا می‌باشد.
قطعا متوجه شدید که گشت‌های شهری و وعده‌های ناهار و شام گاهاً بر عهده خودتان می‌باشد. اگر به وسیله تور سفر کنید می‌توانید انتخاب کنید که همراه گروهی که دارید از جاذبه‌های فرهنگی کشور مقصد دیدن نمایید. این به این معناست که این تور دارای گشت شهری می‌باشد. در سفر به فرانسه فقط برای یک مقصد برنامه‌ریزی می‌شود اما اگر دوست داشته باشید تا شهرهای دیگر فرانسه را هم ببینید باید خودتان برای بازدید از آن شهر اقدام نمایید.
این کار به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست و باید هزینه زیادتری را برای رفت و برگشت به شهرهای دیگر پرداخت کنید. چرا که این برنامه خارج از برنامه سفری شماست. فرانسه معمولاً با ایرلاین‌های ترکیش، امارات و قطر برگزار می‌شود. قطعا بهترین ایرلاین برای پرواز ترکیش است. چرا که کوتاه‌تر است و هم دارای کیفیت مطلوب‌تری می‌باشد و در مقایسه، ایرلاین قطر و امارات اقتصادی‌تر می‌باشد.

کشور فرانسه در کجاست؟

فرانسه از جنوب با اسپانیا، آندورا، از شرق با سوئیس، ایتالیا، آلمان، لوکزامبورگ و بلژیک، از جنوب با موناکو دارای مرز زمینی می‌باشد. این کشور از طریق کانال مانش با بریتانیا نیز هم مرز است. فرانسه سومین کشور بزرگ در قاره اروپا به حساب می‌آید و مساحت آن، آن را به بزرگترین کشور اروپای غربی تبدیل کرده است.

 

 

تور فرانسه نوید گشت

 

 

قیمت تور فرانسه به چه شکلی محاسبه می شود؟

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم کشور فرانسه یکی از کشورهای توریست پذیر در کل دنیا به حساب می‌آید و این مورد را مدیون فرهنگ غنی و تاریخ بی‌نظیر خود می‌باشد. بعضی از افراد طی سال‌های اخیر علاقمند به سفر به این کشور رویایی بودند. معمولا در بین کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شنگن کشور فرانسه دارای قیمت متفاوت‌تری می‌باشد. چرا که نیاز به ویزا دارد و اخذ ویزا به تنهایی باعث افزایش قیمت این تور می‌شود. علاوه بر این موارد، مواردی نظیر نوع هتل، نوع پرواز، تعداد شب‌های اقامت، زمان سفر و بسیاری از موارد دیگر بر قیمت تور به این کشور تاثیرگذار می‌باشد. همانطور که می‌دانید سفر به یک مقصد لوکس مانند فرانسه، نسبت به سایر کشورهای خارجی قطعاً گران‌تر می‌باشد و مسافران به این مورد واقف هستند.
در واقع می‌توان این چنین گفت که قیمت تور به این کشور به وسیله چهار عامل مهم نظیر هزینه ویزا، هتل، پرواز و خدمات تور محاسبه می‌گردد. که این هزینه با توجه به زمانی که برای سفر در نظر می‌گیرید می‌تواند متفاوت باشد. لازم است مسافران توجه داشته باشند که بین ۱ تا ۴ ماه قبل از سفر به فرانسه باید برای گرفتن ویزای خود اقدام کنند.

بهترین زمان برای خرید تور فرانسه ارزان قیمت

سفر به فرانسه در هر یک از فصل‌ها دارای جاذبه‌های منحصر به فردی می‌باشد. مناسب‌ترین زمان برای سفر به فرانسه فصل بهار و پاییز است. در این دو فصل فرانسه دارای آب و هوای بسیار معتدلی است. بعضی از مسافران به دنبال تجربه سفر در مطلوب‌ترین هوا می‌باشند و به همین دلیل قیمت تور به کشور فرانسه در این ماه نسبت به سایر فصل‌ها بالاتر می‌باشد. فصل تابستان برای سفر به کشور فرانسه پیشنهاد نمی‌شود چرا که کشور فرانسه دارای تابستان‌های گرم و خشک می‌باشد.
در این فصل اهالی خود فرانسه برای فرار از گرمای طاقت فرسا به سواحل اطراف سفر می‌کنند. قطعاً قیمت در تابستان برای سفر به فرانسه مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. اما به دلیل شرایط آب و هوایی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. آب و هوای کشور فرانسه در فصل پاییز خنک‌تر می‌باشد و در این فصل معمولاً از تعداد گردشگران کاسته خواهد شد. قبل از اینکه کریسمس شروع شود مشکلی در پیدا کردن هتل نخواهید داشت. دیدنی های این کشور در زمستان‌های سرد و برفی جلوه‌ای دیگر دارد. اما مسافرانی که در کریسمس وارد این کشور می‌شوند شور و هیجانی دیگر را تجربه می‌کنند. کشور نورانی فرانسه در کریسمس بیشتر از همیشه چراغانی می‌شود. به طور کل می‌توان اینگونه گفت که سفر به کشور فرانسه در هر فصلی دارای زیبایی‌های شگفت انگیزی می‌باشد.
آژانس هواپیمایی نوید گشت نوید دهنده یک سفر خوب 
آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای لوکس و اروپایی با بالاترین کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. لازم است بدانید آژانس هواپیمایی که قصد خرید تور از آن را دارید تاثیر بسیار زیادی در خدمات تور و کیفیت تور دارد.
در نتیجه در هنگام خرید تور و یا خدمات ویزا، حتماً از آژانس‌های هواپیمایی معتبر اقدام نمایید تا تجربه سفری شگفت انگیز را کسب نمایید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه و خرید تور فرانسه از آژانس مسافرتی نوید گشت می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری با آنها ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را در این زمینه به صورت کامل رفع کنید. 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر