×
سفر به فرانسه، سفری خاطره انگیز و مجلل

سفر به فرانسه، سفری خاطره انگیز و مجلل

 فرانسه را کشور نویسندگان مشهور، شاعران و غیره می‌دانند. بناهای تاریخی، کاخ‌های با عظمت، کلیساها و آداب و رسوم خاص، این کشور را به کشوری منحصر به فرد تبدیل کرده است. کشور فرانسه دارای سواحل بسیاری در دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس است. وجود این کشور در نزدیکی این دریاها و موقعیت جغرافیایی فوق العاده آن، یکی از دلایل مهم علاقه گردشگران به این کشور می‌باشد .اگر از لحاظ وسعت و جغرافیا بخواهیم در خصوص این کشور صحبت کنیم باید بگوییم، این کشور بزرگترین کشور در ناحیه اروپای غربی به حساب می‌آید و رتبه سوم بزرگترین کشور در اتحادیه اروپا را نیز به خود اختصاص داده است.

تور فرانسه و گشتی در پاساژهای معروف این کشور

یکی از هیجان انگیزترین قسمت‌ها در سفر به فرانسه، خرید کردن و بازدید از مراکز خرید این کشور می‌باشد. فرانسه را پایتخت فشن و مد در جهان می‌دانند و بسیاری از برندهای پرآوازه در این کشور به فعالیت مشغول هستند. اگر به کشور فرانسه سفر می‌کنید حتماً به این مراکز خرید مراجعه نمایید. تعدادی از مراکز خرید مجلل در فرانسه به شرح ذیل می‌باشد:
لو بون مارشه (Le Bon Marché) 
لا والی ویلاژ (La Vallee Village) 
برسی ویلاژ (Bersy Village) 
پرینت مپس (Printemps)
مرکز خرید بوگرونل پاریس (Beaugrenelle Paris)
مرکز خرید وست‌فیلد فرم دی آل (Westfield Forum des Halles)
خرید در فرانسه بسیار لذت بخش می‌باشد. چرا می‌توان آن را یکی از مهمترین مراکز مد در جهان برای خریدهای مجلل و مفصل در نظر گرفت. حتی اگر جزو افرادی می‌باشید که خیلی به خرید علاقمند نیستند، بد نیست با سفر به فرانسه از مراکز خرید و برندهای معروف این کشور دیدن نمایید. قطعاً با قدم زدن در شانزه لیزه و تماشای مراکز خرید و برندهای معتبر و مجلل، از تماشای آنها به وجد خواهید آمد.

 

تور فرانسه نوید گشت

 

برای خرید تور فرانسه نوروز 1403 چه زمانی اقدام کنیم؟

لازم است بدانید مناسبت‌ها هیچ تاثیری در اخذ ویزای فرانسه ندارد و فقط ممکن است با توجه به افزایش تعداد متقاضیان، درخواست شما تنها با اندکی تاخیر پاسخ داده شود. به صورت کلی اخذ این ویزا به این شکل است که اگر بار اول است که نسبت به اخذ ویزا شینگن اقدام می‌کنید باید بدانید امکان دریافت ویزا به راحتی برای شما وجود ندارد.
برای دریافت ویزا لازم است، گردش حساب و تمکن مالی خود را به سفارت ارائه نمایید حسابی که به بانک ارائه می‌کنید باید مربوط به سه ماه اخیر حساب شما باشد. تمکن مالی نیز باید بین ۱۰۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان می‌باشد. اگر تمکن مالی و گردش مورد نیاز برای سفر به این کشور دارید اما تا به حال نسبت به اخذ ویزای شینگن اقدام نکرده‌اید، می‌توانید از اعتبار آژانس هواپیمایی استفاده کنید و وسیله تو به این کشور رویایی سفر کنید. شاید این سوال برای عده‌ای از افراد ایجاد شود که بهترین زمان خرید تور فرانسه ۱۴۰۳ چه زمانی است؟  در پاسخ باید گفت با توجه به اینکه جواب سفارت حدود ۲۱ روز کاری به طول می‌انجامد بهتر است حدود ۳۰ تا ۴۰ روز قبل از تاریخ سفر خود نسبت به اخذ این ویزا اقدام نمایید. در صورتی که ویزای فرانسه را دارید می‌توانید ۷ روز قبل از تاریخ سفر، برای رزرو تور و خرید آن اقدام کنید. برای سفر به فرانسه لازم است ضمانت نامه‌ای را اهدا کنید. ضمانتنامه در اصل به آژانس‌های هواپیمایی اهدا می‌شود و هیچ ارتباطی با سفارتخانه مزبور نخواهد داشت. مبلغ ضمانتنامه بر اساس شرایط متقاضیان تعیین می‌شود. مبلغ ضمانتنامه از ۴۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان متغیر می‌باشد و به صورت چک و یا سفته از سمت آژانس‌های هواپیمایی دریافت می‌گردد.

نوید گشت نقطه اطمینان شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای مجلل و لوکس آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز و متقاضیان سفر به این کشور دوست داشتنی می‌باشد. خدماتی که در این آژانس برای سفر به فرانسه و خرید این تور ارائه می‌گردد به شرح ذیل است. البته لازم است بدانید پکیج‌های متفاوتی در این آژانس ارائه می‌شود اما به طور کلی خدماتی که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد را در ادامه نام خواهیم برد.

  •  اخذ ویزای توریستی شینگن
  •  خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما
  •  اقامت در هتل مورد نظر شما به همراه صبحانه
  •  گشت شهری
  •  ترانسفر بین شهری و فرودگاهی
  •  تور لیدر فارسی زبان.
  •  راهنمای محلی به همراه بیمه مسافرتی.

 توجه داشته باشید قیمت‌های متفاوتی در خرید تور فرانسه 1403 از سمت آژانس هواپیمایی به شما ارائه می‌گردد این قیمت‌ها با توجه به پارامترهایی نظیر، ویزای توریستی، بلیط رفت و برگشت و خدمات هتل متفاوت می‌باشد. در ضمن لازم است بدانید پرواز مستقیم از تهران به فرانسه قیمت بالاتری نسبت به پروازهای غیر مستقیم از همین مبدا دارد.
 برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع ابهام در خصوص خرید تور فرانسه و اخذ ویزای شینگن می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و یا می‌توانید به صورت حضوری به آدرس این مجموعه مراجعه کنید تا ابهامات شما در این زمینه به صورت کامل برطرف گردد.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر