×
تور فرانسه و بازدید از برج ایفل

تور فرانسه و بازدید از برج ایفل

زمانی که نامی از کشور فرانسه به میان می‌آید ذهن بسیاری از افراد به صورت ناخودآگاه به سمت شهر پاریس می‌رود. پاریس قلب تپنده کشور فرانسه محسوب می‌شود که دقیقاً در مرکزی‌ترین قسمت این کشور واقع شده است. در شهر پاریس تا دلتان بخواهد جاذبه گردشگری وجود دارد که دیدن آنها می‌تواند برای تمامی افراد یک تجربه بی‌نظیر محسوب شود. اگر تصمیم خود را برای خرید تور فرانسه گرفته‌اید، این محتوا از مجله گردشگری نوید گشت را با دقت مطالعه کنید، چراکه قصد داریم اطلاعاتی در مورد برج ایفل در اختیارتان قرار دهیم.

سازه واقعا فولادی پاریس

بدون شک برج ایفل را می‌توان یکی از نمادها و سمبل‌های مهم نه تنها شهر پاریس بلکه کشور فرانسه دانست. این سازه فولادی به تنهایی توانسته است در مقوله جذب گردشگر موفق عمل کند، به صورتی که روزانه بسیاری از افراد تنها به دلیل دیدن این برج فولادی به شهر پاریس سفر می‎کنند. 
کلنگ ساخت بزرگترین برج فرانسه در سال ۱۸۷۷ میلادی در شهر پاریس به زمین خورد. در ابتدا به دلیل موقعیت حساسی که برج ایفل داشت سازندگان آن زمان به فکر پیدا کردن راه‌حل‌های مختلفی بودند تا بتوانند امنیت و استحکام این غول فولادی پاریس را تامین کنند. با برنامه‌ریزی درستی که مدیران پروژه ساخت برج ایفل داشتند، حدود 2 سال بعد و در تاریخ ۳۰ ژانویه عملیات ساخت پایه‌های اصلی و زیربنای برج ایفل به بهترین شکل ممکن به اتمام رسید. هر چقدر از برنامه‌ریزی دقیقی که مدیران این پروژه در ساخت برج ایفل آن را پیاده‌سازی کردند بگوییم باز هم نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید حق مطلب را ادا کنیم. به جرات می‌توان گفت که برج ایفل شاهکار مهندسان فرانسوی  است. قطعا با دانستن این نکته تعجب خواهید کرد که برای ساخت برج ایفل از دو و نیم میلیون قطعه پیچ و مهره استفاده شده است که همین موضوع به تنهایی بیانگر قدرت این برج است. 
یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد، این موضوع است که برج ایفل به چه صورتی نامگذاری شده است؟ در پاسخ باید بگوییم این سازه فولادی به دست معمار مشهور و پرآوازه فرانسوی گوستا ایفل ساخته شده است. همین موضوع باعث شد تا دولت فرانسه به پاس قدردانی از این هنرمند خلاق خود نام این سازه فولادی را ایفل بگذارد.

 

 

تور فرانسه نوید گشت

 

بخش‌های مختلف برج ایفل

اگر تاکنون برج ایفل را ندیده باشید شاید برایتان جالب باشد بدانید که این برج از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. اولین بخش از این برج را حیات برج پاریس تشکیل می‌دهد که نزدیک‌ترین نقطه به زمین از ایفل محسوب می‌شود. در ارتفاع ۵۷ متری از زمین اما طبقه اول برج ایفل قرار دارد که در آن نمایشگاه‌های چند بعدی، نمایشگاه‌های فرهنگی، سالن نمایش ایفل و غیره قرار دارند که شما می‌توانید در آنها آثار هنرمندان مختلف را از نزدیک ببینید. هر چقدر از سطح زمین فاصله بگیرید آدرنالین خونتان به بیشترین مقدار خود می‌رسد. در طبقه سوم برج ایفل منظره وسیعی از شهر پاریس زیر پای شما است که قطعا دیدن آن می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد. 
با حضور در طبقه سوم برج می‌توانید بر بلندای ایفل و از ارتفاع ۲۷۶ متری از سطح زمین قرار بگیرید. اگر به طبقه سوم بروید به شما این اطمینان را می‌دهیم که تا سال‌های سال منظره‌ای که پیش روی شما وجود دارد را فراموش نخواهید کرد پس بهتر است از منظره پیش‌روی خود عکس‌های مختلفی را به یادگار بگیرید. در این طبقه از برج ایفل خبری از سروصداهای کرکننده ماشین‌ها و ... نیست و می‌توانید در یک محیط دنج کمی از دغدغه‌های روزانه خود دور شوید. 

 

خرید تور فرانسه

 

برای خرید تور فرانسه دست به کار شوید

برای اینکه بتوانید برج ایفل را از نزدیک ببینید نیاز است تا در قدم اول دست به خرید تور فرانسه بزنید. بیراه نیست اگر به شما بگوییم که بسیاری از افراد تنها به صرف دیدن این سازه فولادی دست به خرید تور فرانسه می‌زنند. اگر دوست دارید سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید که برای ثانیه به ثانیه آن برنامه‌ای داشته باشید با آژانس هواپیمایی نوید گشت در ارتباط باشید. نوید گشت یکی از مجری‌های برگزاری تور فرانسه در کشور ایران است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر با ما در ارتباط باشید. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر