×
با تور اروپا مارکوپولو شوید

با تور اروپا مارکوپولو شوید

 قطعاً تورهای اروپایی پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به کشورهای شرقی دارند و هر ساله افراد زیادی برای سفر به این تورها اقدام می‌کنند و خاطراتی لذت بخش و خوش را از قاره سبز به همراه خود به کشور مبدا انتقال می‌دهند.
 منظور از تورهای اروپایی تورهایی است که در کشورهای قاره اروپا برگزار می‌شود و این کشورها معمولاً در حوزه شینگن قرار دارند. در حال حاضر تورهای اروپایی که از مبدا کشور ایران برگزار می‌شوند شامل دو دسته کلی می‌باشند.
 تورهای پرطرفداری که در تمامی فصل‌های سال برگزار می‌شوند و همیشه مسافران خود را دارند.
تور های کم طرفداری که در فصل‌های خاص برگزار می‌شود و دارای شرایط ویژه‌ای می‌باشند. بعد از اینکه مقصد سفر خود را انتخاب کردید لازم است تا به صورت جداگانه نسبت به مدارکی که باید برای خرید این تور جمع آوری کنید اطلاعاتی را کسب نمایید.
برای بسیاری از افراد این سوال ایجاد می‌شود که با تور به کشور اروپا سفر کنند یا به صورت شخصی؟ پاسخ به این سوال به توانمندی‌ها، علایق و سبک سفر شما بستگی دارد. اگر تا به حال تجربه سفر به اروپا را نداشته‌اید پیشنهاد می‌کنیم حتماً به وسیله تور به این کشور سفر کنید. از ویژگی‌های فوق العاده خرید تور اروپا این است که آژانس مسافرتی که نسبت به خرید تور از آن اقدام می‌کنید تمامی کارهای لازم برای سفر شما را به تنهایی انجام می‌دهد و نیازی نیست تا فرد به صورت انفرادی درگیر فرایند دریافت ویزا و رزرو هتل شود. یکی دیگر از مزیت‌های خرید تور این مورد است که سفارت معمولاً به تورها و آژانس های هواپیمایی راحت‌تر ویزا می‌دهد تا به افراد به صورت شخصی. خدماتی که در این تورها ارائه می‌شود به شرح ذیل می‌باشد:
 اخذ ویزا، رزرو هتل، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، بلیط هواپیما و غیره. برای خرید این تورها می‌توانید زمانی که به مقصد رسیدید خودتان برنامه‌ریزی کنید و از جاذبه‌های این کشور به صورت اختیاری دیدن نمایید. البته در بعضی از پکیج‌هایی که در این تورها ارائه می‌شود تور لیدر و گشت شهری نیز وجود دارد و اگر تمایل داشته باشید تا همراه گروه از جاذبه‌های کشور مقصد دیدن کنید می‌توانید این تور را انتخاب نمایید.

جذاب ترین کشورهای اروپایی

برخی از کشورهای اروپایی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. کشورهایی مانند اسپانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند و غیره. هر کدام از این کشورها دارای جاذبه‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند. شخصی که قصد مسافرت دارد باید با توجه به عواملی مانند زمان سفر، سلیقه، بودجه و دیگر موارد بهترین گزینه را برای سفر انتخاب نماید. این کشورها دارای جاذبه‌های طبیعی تاریخی فرهنگی زیادی هستند که می‌توانید با سفر کردن به آنها به هزاران سال پیش بازگردید و یا در یک بکر آرام تجربه آرامشی بی‌نظیر را کسب نمایید. همچنین هر کدام از این کشورها دارای فرهنگ و غذاهای متفاوتی هستند که قطعاً با یک سفر چند روزه نمی‌توانید تمامی ویژگی‌های آن را تجربه نمایید. در نتیجه هر شخص با توجه به اولویت و سلیقه‌های خود باید اقدام به انتخاب یک مقصد رویایی برای سفر به کشورهای اروپایی نماید.

 

 

تور اروپا نوید گشت

 

خرید تور اروپا 1403

اگر به دنبال خرید تور اروپای ۱۴۰۳ هستید لازم است بدانید که در هر آژانس هواپیمایی خدماتی که برای این تور ارائه می‌شود متفاوت است. به طور کلی خدماتی که در آژانس‌های هواپیمایی برای این تور ارائه می‌شود به شرح ذیل می‌باشد:
 اخذ ویزای توریستی، بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل، ترانسفر بین شهری، گشت شهری، راهنمای محلی و تور لیدر فارسی زبان به همراه بیمه مسافرتی. بعضی از آژانس‌های هواپیمایی خدماتی مانند پرداخت عوارض خروج از کشور و راهنمای محلی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. به طور کلی می‌توان عنوان کرد هر چقدر یک آژانس هواپیمایی در زمینه اخذ ویزا و خدمات تور معتبرتر و با تجربه‌تر باشد روند دریافت ویزا و خرید تور نیز برای شما راحت‌تر خواهد شد.

آژانس هواپیمایی نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای اروپایی لوکس با قیمت‌های مناسب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم اگر خرید تور را از یک آژانس مسافرتی با تجربه انجام دهید دغدغه هایی مانند اخذ ویزا و یا رزرو هتل و خرید بلیط را از خود دور خواهید کرد و انجام صفر تا صد آن را بر عهده آژانس هواپیمایی خواهید گذاشت. در نتیجه برای تجربه یک سفر فوق العاده و خاطره انگیز می‌توانید به آژانس های هواپیمایی باتجربه اعتماد کنید تا سفری شگفت انگیز و فوق العاده را تجربه نمایید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر