×
یک تیر و دو نشان با تور اروپا

یک تیر و دو نشان با تور اروپا

برای عده دیگر نیز شاید یک سفر رویایی سفر به منطقه‌ای با معماری چشم نواز و اماکن تاریخی فوق العاده رویایی باشد. شاید هم جزو افرادی می‌باشید که به آبی دریا و سواحل لطیف آن علاقمند هستید.
تور اروپا قطعاً می‌تواند یک سفر ایده‌آل برای افرادی باشد که به هر قصد و با هر سلیقه‌ای به سفر و گشت و گذار فکر می‌کنند و قصد انجام آن را دارند. شاید بدانید که برای خرید تور اروپا نیاز به ویزای شینگن دارید. این کشور ها دارای قوانین خاص خود می‌باشند که برای خرید تور آن باید نسبت به اخذ ویزا یا روادید اقدام نمایید.
با در دست داشتن این ویزا می‌توانید به کشورهای محدوده شینگن سفر کنید. قبل از سفر و اقدام به اخذ این ویزا، لازم است بدانید برای ورود به کشورهایی که در حوزه شینگن قرار دارند سختگیری‌های بسیار زیادی وجود دارد.
این سخت‌گیری به شکلی می‌باشد که افراد می‌توانند ویزای کشورهایی مانند بریتانیا، کانادا، آمریکا را راحت‌تر از ویزای شینگن دریافت نمایند. امروزه آژانس‌های هواپیمایی کار را برای افراد گردشگر راحت کرده‌اند. به طوری که آژانس‌های هواپیمایی با داشتن امتیازهایی نزد سفارت‌های کشورهای مختلف امکان اخذ ویزا و یا روادید را در سریع‌ترین زمان ممکن دارند. در نتیجه اگر قصد سفر به اروپا را دارید می‌توانید با اعتماد به آژانس‌های هواپیمایی معتبر نسبت به اخذ ویزا و سفر به این کشور رویایی اقدام نمایید.

مقاصد گردشگری جذاب در اروپا

بدون اغراق می‌توان عنوان کرد اروپا بهترین مقصد گردشگری برای توریست‌ها و گردشگران عزیز می‌باشد. هر کدام از کشورهایی که در قاره اروپا قرار دارند مانند فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و غیره دارای جاذبه‌های گردشگری فوق العاده‌ای می‌باشند که هر ساله گردشگران بسیار زیادی برای تماشا و بازدید از آن جاذبه‌ها، به اروپا سفر می‌کنند. در ادامه به چند مورد از بهترین مکان‌های گردشگری اروپا اشاره خواهیم کرد.

آکروپولیس یونان

این جاذبه تاریخی یک دژ مستحکم می‌باشد که در بلندترین نقطه آتن قرار گرفته است. این ساختمان به عنوان یک شهر بلند در یونان شناخته می‌شود. این بنای تاریخی در سال ۲۰۰۷ به ثبت جهانی رسید و در آن از اشیا و آثار قدیمی استفاده می‌شود. اگر از بخش جنوبی این بنا دیدن کنید با اشیا و آثار تاریخی مردم این کشور آشنا خواهید شد. در نتیجه اگر قصد سفر به یونان را دارید حتماً از این بنای تاریخی دیدن کنید. با بازدید از آن بسیار شگفت زده خواهید شد.

برج ایفل فرانسه

در خصوص برج ایفل فرانسه قطعاً نیازی به توضیحات اضافه نیست. این برج نمادی از اتحاد مردم کشور فرانسه می‌باشد که در صدمین سالگرد انقلاب این کشور بزرگ ساخته شد. شاید برایتان جالب باشد بدانید در معماری و طراحی این برج زیبا، حدود ۷۰۰ نفر به کار گرفته شدند. برج ایفل جزو مشهورترین برج‌های بلند جهان می‌باشد و هر ساله گردشگران بسیار زیادی در آن سفر می‌کنند. اگر قصد سفر به این کشور زیبا را دارید حتما از برج ایفل دیدن کنید تا از تماشای آن هیجان زده شوید.

کولوسئوم ایتالیا 

افرادی که به تئاتر علاقمند می‌باشند می‌توانند از بزرگترین آمفی تئاتر دنیا دیدن کنند. این بنای تاریخی در ایتالیا قرار گرفته است و ساخت آن ۷۰ سال بعد از میلاد مسیح شروع شد و یک دهه ادامه داشت. شاید برایتان جالب باشد بدانید این محل در ابتدا محلی برای جنگ حیوانات درنده و جنگ گلادیاتورها بود و حدود ۵۰۰ نفر گنجایش دارد. جاذبه‌هایی که بالاتر عنوان کردیم تنها تعدادی محدود از جاذبه‌های گردشگری اروپا به حساب می‌آید.

 

 

تور اروپا

 

 

تورهای ترکیبی اروپا  را به چه صورت رزرو کنیم؟

افرادی که به دنبال خرید تور ارزان اروپا هستند می‌توانند تور ترکیبی را انتخاب کنند و از تعطیلات خود لذت ببرند. تورهای ترکیبی دور اروپا و کشورهای حوزه شینگن بهترین گزینه برای افرادی می‌باشد که به کشورهای اروپایی علاقه‌مند هستند و قصد سپری کردن تعطیلات رویایی را دارند. در صورتی که قصد استفاده از این تو را دارید دیگر نیاز به اخذ ویزا به صورت جداگانه برای هر یک از کشورهای مقصد نخواهند بود. تورهای ترکیبی در سه الی چهار شهر اروپایی برگزار می‌شود با انتخاب این تورها می‌توانید از چند شهر اروپایی زیبا دیدن کنید و لذت ببرید.

بهترین زمان برای سفر به اروپا

بی شک بهترین زمان برای سفر به اروپا و خرید تور آن، فصل تابستان می‌باشد. در این فصل آب و هوای کشورهای اروپایی بسیار مناسب است. اگر قصد دارید در سفرهای اروپایی خلوت‌ترین زمان را انتخاب کنید و هزینه کمتری را نیز بپردازید می‌توانید فصل بهار را انتخاب نمایید. در ادامه در خصوص هر یک از فصل‌ها در کشورهای اروپایی توضیحاتی را بیان خواهیم کرد.

فصل بهار 

در اکثر کشورهای اروپایی هوا تقریباً سرد می‌باشد و میانگین دما بین ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتیگراد است.

فصل تابستان

در این فصل بیشتر کشورهای اروپایی دارای آب و هوای گرم هستند و میانگین دما در این فصل بین ۲۷ تا ۳۲ درجه سانتیگراد می‌باشد. اگر این فصل را برای سفر به اروپا انتخاب کنید می‌توانید از تفریحات آبی آن لذت ببرید. نرخ تور اروپا در این فصل نسبت به سایر فصل‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

فصل پاییز 

در این فصل کشورهای اروپایی پربارش خواهند بود و میانگین دما بین ۱۰ تا ۲۰ درجه سانتیگراد می‌باشد. هوا در این فصل سرد است و زمان مناسبی برای انجام تفریحات آبی نمی‌باشد و مسافران می‌توانند تنها از جاذبه‌های دیدنی کشورهای اروپایی دیدن کنند. 

فصل زمستان

به علت سرمای زیاد هوا، امکان استفاده از سواحل و تفریحات آبی برای افراد گردشگر وجود ندارد. میانگین دما در این فصل بین ۱ تا ۱۰ درجه سانتیگراد می‌باشد. از مزیت‌های سفر در این فصل به اروپا می‌توان به خلوت بودن کشورهای اروپایی اشاره کرد. همچنین نرخ خرید تور در این فصل نسبت به سایر فصل‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

نوید گشت مجری تور اروپا در کشور

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق وب سایت، تلفنی و یا به صورت حضوری اقدام نمایید و صفر تا صد خرید تور خود را به کارشناسان این آژانس بسپارید تا دغدغه‌ای از بابت خرید تور نداشته باشید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر