×
تور اروپا را گران نخرید!

تور اروپا را گران نخرید!

 به طور کلی می‌توان عنوان کرد قیمت تور کشور های اروپایی به عوامل بسیاری وابسته است. عواملی مانند:

  • کیفیت پرواز
  •  تعداد روزهای اقامت
  •  محل اقامت 
  • هزینه اخذ ویزا
  •  وعده‌های غذایی
  •  برنامه‌های تفریحی
  •  امکانات رفاهی و غیره.

 هر چقدر امکانات رفاهی که در طول مدت سفر استفاده می‌کنید بیشتر باشد قیمت تور نیز گرانتر خواهد بود. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که بهترین زمان خرید تور اروپا چه زمانی است؟
 اگر قصد خرید تور اروپا را دارید بهتر است ۲ الی ۳ ماه زودتر نسبت به خرید تور مورد نظر اقدام نمایید. البته این در زمانی صحیح می‌باشد که شما قصد سفر به صورت انفرادی را داشته باشید. چرا که در تورهایی که به صورت گروهی برگزار می‌شوند در یک بازه زمانی مشخص تورها به فروش می‌رسند.
 در نتیجه اگر زودتر نسبت به خرید بلیط اقدام کنید قطعاً می‌توانید توری ارزان‌تر خریداری نمایید. در ضمن هزینه تور نسبت به شش ماه اول سال دارای قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تری می‌باشد.

همه چیز در مورد اروپا

 اروپا به عنوان یک مقصد فوق العاده و لوکس برای گردشگری و سفر شناخته شده است. قطعاً می‌دانید که اروپا جزو پرفروش‌ترین و گران‌ترین تورها در بین تورهای موجود می‌باشد.
 به صورت کلی می‌توان تور کشور های اروپایی را یک تور لاکچری در نظر گرفت. قیمت این تور در مقایسه با تورهای دیگر بالاتر می‌باشد و بیشتر گردشگران علاقمند هستند تا این تور را به صورت لحظه آخری خریداری کنند.
 اگر قبلاً تجربه سفر به کشورهای اروپایی را داشته‌اید قطعاً برای دریافت ویزای دوباره به مشکل نخواهید خورد اما اگر برای اولین بار است که برای سفر به این کشورها اقدام می‌کنید راه طولانی را در پیش دارید و قطعاً مشکل برای شما جدی‌تر خواهد شد. لازم است بدانید شرایط دریافت ویزای اروپا کاملاً مرتبط با روابط اقتصادی، سیاسی کشور ها می باشد. به طور مثال هم اکنون برای کشور اسپانیا و ایتالیا به راحتی ویزا صادر می‌شود. همچنین برای دریافت ویزا از فرانسه و سوئیس سخت‌گیری‌های کمتری اعمال خواهد شد. اگر شخصی درخواست دریافت ویزای اروپا را دارد باید بداند که هر چقدر گردش حساب و تمکن مالی بیشتری داشته باشد شانس بیشتری نیز برای دریافت ویزا خواهد داشت. در ضمن لازم است بدانید برای خرید تمامی تورهای اروپایی لازم است تا نسبت به دریافت ویزای آن کشور اقدام کنید. بعد از دریافت ویزا باید حتماً از سفارت وقت بگیرید و همانطور که می‌دانید بعضی از سفارت‌ها در کشور ما، یعنی ایران کارگزاری فعال دارند و بعضی از کشورها نیز ندارند. برای درخواست ویزای کشورهای دیگر لازم است تا به کنسولگری مراجعه نمایید.
 در حال حاضر هیچ کدام از کشورهای حوزه شینگن مصاحبه ندارند و تنها کافی است برای انگشت نگاری و ارائه مدارک به کنسولگری مراجعه نمایید. جواب تمامی ویزاها حدود ۱۴ تا ۲۱ روز کاری حاضر خواهد شد.
 موضوع مهم بعدی که باید بدانید این است که ضمانتنامه تورهای اروپایی از طرف آژانس‌های هواپیمایی از شما اخذ می‌شود و هیچ ارتباطی به سفارت خانه ندارد. در صورتی که شما به یک کشور اروپایی سفر کنید و بعد از اتمام مدت اقامت به کشور خود بازنگردید اعتبار آژانس هواپیمایی در سفارت مذکور به طور کامل از بین خواهد رفت.
 به همین دلیل این مورد تبدیل به یک قانون شده است که برای خرید تور کشور های اروپایی از آژانس‌های هواپیمایی باید ضمانت نامه‌ای را ارائه نمایید. تعیین مبلغ ضمانتنامه کاملا به شرایط فرد متقاضی بستگی دارد. به طور میانگین این مبلغ از ۵۰۰ میلیون تومان به بالا شروع می‌شود.

 

تور اروپا نوید گشت

 

 

تور اروپا نوروز 1403

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم تمکن مالی، گردش حساب و تاریخچه سفری از مهمترین شرایط عقد ویزا در تورهای نوروز ۱۴۰۳ می‌باشد. ایده آل‌ترین مبلغ برای دریافت نامه تمکن مالی و اخذ ویزا مبلغی حدود ۱۰۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان می‌باشد.
 این مبلغ جزو ایده‌آل‌ترین مبالغ برای دریافت تمکن مالی می‌باشد و ممکن است شخص بتواند با کمتر از این مبلغ نیز نسبت به اخذ ویزا اقدام نماید. در نظر داشته باشید گردش حساب ویزای شینگن باید مربوط به سه ماه آخر حساب فرد متقاضی باشد. توجه داشته باشید منظور از گردش حساب، مبالغ خروجی و ورودی به حساب نیست و تنها تعداد تراکنشات حساب اهمیت دارد. هر چقدر تراکنشات حساب شما بیشتر باشد شانس بیشتری نسبت به اخذ ویزا خواهید داشت. همچنین تاریخچه سفر به کشوری که قصد سفر مجدد به آن را دارید نیز یکی از مواردی است که در اخذ ویزا اهمیت بسیار بالایی دارد.
 به طور مثال اگر قصد ورود به کشور فرانسه را دارید حتماً باید در تاریخچه سفری خود ویزای شینگن را داشته باشید و از آن طرف اگر قصد ورود به کشور ایتالیا را دارید لزومی به دریافت ویزای شینگن نیست و تنها تاریخچه سفری شما به کشورهای آسیایی کفایت می‌کند.
 اگر گردش حساب و نامه تمکن مالی شما مورد قبول سفارت نباشد ولی تاریخچه سفری قدرتمندی داشته باشید می‌توانید از اعتبار آژانس هواپیمایی نزد سفارتخانه کشور مقصد استفاده نمایید.
پر طرفدارترین تورهای اروپا
از پرطرفدارترین تورهای اروپایی می‌توان به مقاصد زیر اشاره نمود:

  •  پاریس، فرانسه.
  •  فلورانس، ایتالیا.
  •  آمستردام، هلند.
  •  بارسلون، اسپانیا.

 مواردی که بالاتر عنوان شد جزو پرطرفدارترین تورهای اروپا به حساب می‌آیند.

نوید گشت مجری تور اروپا در کشور

خرید تورهای اروپایی همیشه دارای نکات خاص و پیچیدگی‌هایی می باشد. اگر در خصوص خرید تور کشور های اروپایی ابهاماتی در ذهن شما وجود دارد به راحتی می‌توانید با متخصصین این آژانس هواپیمایی ارتباط بگیرید و از طریق تیم مشاوره نسبت به رفع ابهامات خود اقدام کنید. با خرید تور اروپا از آژانس هواپیمایی نوید گشت صفر تا صد کارها را به این آژانس محول کنید و دغدغه‌ای از بابت خرید تور  و اخذ ویزای این کشور نداشته باشید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر