×
امکان خرید تور اروپا برای همه افراد وجود دارد؟

امکان خرید تور اروپا برای همه افراد وجود دارد؟

برای عده‌ای از افراد این سوال ایجاد می‌شود که آیا امکان سفر به اروپا و خرید تور آن برای تمامی افراد وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ باید گفت بله این امکان برای تمامی افراد با تمامی گروه‌های سنی وجود دارد. تنها مرحله سخت در سفر به اروپا و خرید تور کشور های اروپایی، اخذ ویزا می‌باشد. همانطور که بالاتر عنوان کردیم با سپردن مراحل اخذ ویزا  به راحتی می‌توانید تمامی کارها را به کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی بسپارید و دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید. برای انجام این کار تنها کافی است به یک آژانس معتبر اعتماد کنید و با استناد به تجربه آنها، صفر تا صد مراحل اخذ ویزای شینگن را به آنها بسپارید.

تور اروپا را با هزینه کم چگونه باید خریداری کرد؟

به طور کلی لازم است بدانید تورهای اروپایی تورهای ارزان قیمتی نیستند اما هزینه این تور به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد. ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد. 
در مرحله اول لازم است بدانید تعداد روزهای اقامت شما در هزینه تور تاثیر مستقیم دارد. به طور مثال قیمت تور ۱۰ روزه اروپا با تور یک ماه اروپا بسیار متفاوت می‌باشد. 
تورهایی که تک مقصدی هستند مانند تور فرانسه و یا تور سوئیس نیز در مقابل تورهای ترکیبی دارای قیمت پایین‌تری می‌باشند. 
در ادامه به موارد دیگری که در قیمت تور اروپا تاثیرگذار می‌باشد اشاره خواهیم کرد. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم تورهای ترکیبی دارای قیمت بالاتری نسبت به تورهای تک مقصدی هستند. 
در زمان سفر هر چقدر تعداد روزهای اقامت شما در یک سفر طولانی‌تر باشد هزینه تور به الطبع بالاتر می‌رود.

هزینه خورد و خوراک

هزینه ورودی بازدید از مکان‌های دیدنی و هزینه جابجایی. منظور از هزینه جابجایی هزینه ترانسفر از فرودگاه تا هتل محل اقامت و از هتل محل اقامت‌ تا مکان‌های دیدنی کشور مورد نظر می‌باشد.
موردی که باید بدانید این است که ارزان بودن تورهای اروپایی نشانی بر بهتر بودن آن نیست. در تورهای اقتصادی در بعضی از مواقع ممکن است به جای هتل مجبور باشید در مهمانخانه‌های کوچک اقامت داشته باشید و هزینه‌های جانبی مانند هزینه ترانسفر فرودگاهی را خود از جیب بپردازید. همانطور که بالاتر عنوان کردیم سفر به اروپا و خرید تور آن به هیچ عنوان ارزان نیست اما می‌توانید با یک برنامه‌ریزی درست و مناسب هزینه سفر خود را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید.

تورهای ترکیبی اروپا

با خرید تور ترکیبی اروپا می‌توانید از چندین کشور اروپایی دیدن کنید. این تور به شما این امکان را می‌دهد تا در مدت زمان کوتاه از چندین کشور اروپایی دیدن کنید و لحظات بسیار خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری نمایید.
 به طور کلی تورهای روتینی که در اروپا به صورت ترکیبی برگزار می‌شوند به شرح ذیل هستند:
•    تور ترکیبی فرانسه سوئیس.
•    تور ترکیبی ایتالیا سوئیس.
•    تور ترکیبی ایتالیا فرانسه.
•    تور ترکیبی اسپانیایی ایتالیا فرانسه.
•    تور ترکیبی ایتالیا فرانسه.
•    تور ترکیبی هلند فرانسه.
•    تور ترکیبی سوئیس فرانسه ایتالیا.
لازم است بدانید در تور‌های ترکیبی برنامه‌های گشت و گذار و بازدید شهری نیز وجود دارد. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم هزینه تور ترکیبی وابسته به مدت اقامت شما و بازدید از شهرهایی که در نظر گرفته‌اید متغیر می‌باشد. اگر زمان کافی و بودجه مناسب برای گشت و گذار در اروپا را دارید توصیه می‌کنیم تور ترکیبی اروپا را تجربه کنید تا لحظاتی بی‌نظیر و شگفت انگیز را در کنار دوستان و خانواده خود رقم بزنید.

 

تور اروپا نوید گشت

 

بهترین زمان برای سفر به قاره اروپا

بهترین زمان برای سفر به اروپا فصل تابستان است. در فصل تابستان آب و هوا در کشورهای این حوزه بسیار مناسب و معتدل می‌باشد. در صورتی که بخواهید در یک زمان خلوت به اروپا سفر داشته باشید و هزینه کمتری را در طول سفر پرداخت نمایید می‌توانید در فصل بهار و تابستان به این منطقه دوست داشتنی سفر کنید.

بهار

اکثر کشورهای اروپایی دارای آب و هوایی سرد هستند و میانگین دمای هوا در این فصل بین ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتیگراد می‌باشد. به دلیل وجود بارش‌های فصلی امکان شنا کردن در سواحل اروپایی امکان‌پذیر نیست و در نتیجه نمی‌توانید از تفریحات آبی کشورهای اروپایی استفاده نمایید.

تابستان

در فصل تابستان آب و هوای اکثر کشورها گرم می‌باشد و میانگین دما در این فصل بین ۲۷ تا ۳۲ درجه سانتیگراد می‌باشد. در این زمان می‌توانید از تفریحات آبی این کشورها استفاده کنید و نهایت لذت را تجربه نمایید.

پاییز

در فصل پاییز کشورهای اروپایی دارای بارش بسیار زیادی هستند و میانگین دما در این فصل بین ۱۰ تا ۲۰ درجه سانتیگراد می‌باشد. آب و هوا در این فصل سرد است و نمی‌توانید از تفریحات آبی استفاده نمایید. به علت سرمای شدید به هیچ وجه امکان بازدید از سواحل برای گردشگران وجود نخواهد داشت. میانگین دما در این فصل بین ۱ تا ۱۰ درجه سانتیگراد می‌باشد.
برای سفر در این فصل به اروپا تنها می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی آن دیدن نمایید و از مزیت‌های اصلی سفر در این فصل به اروپا، خلوت بودن مکان‌های دیدنی آن می‌باشد.

آژانس هواپیمایی نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای اروپایی با بالاترین کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اخذ ویزای شینگن و خرید تور اروپا می‌توانید با کارشناسان خبره این مجموعه در ارتباط باشید. برای ارتباط با آنها می‌توانید از طریق تماس تلفنی، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر