×
تور اروپا یا تور اسپانیا مسئله این است...

تور اروپا یا تور اسپانیا مسئله این است...

اروپا حدود ۱۰ میلیون کیلومتر مربع مساحت دارد و ۱۱ نفر از جمعیت کل جهان را تشکیل می‌دهد. قاره اروپا بعد از اقیانوسیه دومین قاره کوچک در جهان نیز به حساب می‌آید. وجود آب و هوای معتدل و مناظر طبیعی بکر در این منطقه افراد زیادی را سالانه به این کشور رویایی می‌کشاند. منظور از تور کشورهای اروپایی، توری برای سفر به کشورهای عضو معاهده شینگن می‌باشد.
این معاهده یک توافقنامه بین کشورهای اروپایی است که بر اساس آن کشورهای مشخص شده در مرزهای داخلی این قاره سبز می‌توانند بدون داشتن مدارکی اضافه، به آنجا سفر کنند. به عبارتی می‌توان گفت یک مرز خارجی مشترک برای این کشورها وجود دارد.

تور اروپا یک تیر و چند نشان است شک نکنید

قطعاً هنگامی که صحبت از یک سفر رویایی می‌شود، به یاد کشورهای اروپایی خواهید افتاد. سفر به اروپا مساوی است با سفر به طبیعتی سبز و محصور کننده که با حضور در آن می‌توانید از اماکن تاریخی و معماری چشم نواز آن لذت ببرید.
ممکن است جزو افرادی باشید که از اقیانوس آبی و سواحل لطیف استقبال کنید. سلیقه شما هر کدام از این موارد که باشد تور کشورهای اروپایی می‌تواند تصویری رویایی را برای شما ایجاد نماید. با سفر به اروپا قطعاً یکی از خاطره انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد.
همانطور که می‌دانید ویزا مجوز ورود شما به کشورهای مختلف می‌باشد. هر کشور دارای قوانین ویژه‌ای برای ارائه مجوز است. اگر قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارید بی‌شک باید نسبت به اخذ ویزای شینگن اقدام نمایید. این ویزا مجوز ورود شما به کشورهای محدوده شینگن می‌باشد. لازم است بدانید اخذ ویزای شینگن بسیار دشوار می‌باشد و در ارائه آن سختگیری‌هایی وجود دارد. دریافت این ویزا به اندازه دشوار است که دارندگان آن می‌توانند به راحتی به کشورهای محدوده شینگن سفر داشته باشند.
بهترین کشورهای قاره سبز برای گردش
قاره اروپا سرشار از کشورهای زیبا و سرسبزی می‌باشد که کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که تمایل نداشته باشد به این کشورهای دوست داشتنی و غنی سفر کند. در ادامه به معرفی تعدادی از کشورهای دیدنی اروپا خواهیم پرداخت.

اسپانیا 

یکی از بهترین کشورهای اروپایی که مقصدی فوق العاده برای گردشگری به حساب می‌آید کشور اسپانیا است. این کشور دارای مناظر طبیعی بی‌نظیری می‌باشند و سالانه افراد زیادی تمایل به سفر به این مقصد دوست داشتنی را دارند. شاید برایتان جالب باشد بدانید کشور اسپانیا جزو محبوب‌ترین کشورهای دیدنی در اروپا و جهان به حساب می‌آید. اگر به دنبال بهترین فصل برای سفر به این مقصد دوست داشتنی هستید بهتر است فصل تابستان را انتخاب نمایید.

فرانسه

از دیگر کشورهای دیدنی در اروپا می‌توان به فرانسه اشاره نمود. این کشور جزو پیشرفته‌ترین کشورهای اروپایی به حساب می‌آید. هنگامی که صحبت از مد و فشن می‌شود قطعاً به یاد کشور فرانسه خواهید افتاد. علاوه بر این موارد، اماکن تفریحی در این کشور بی‌نظیر بسیار زیاد می‌باشد.

اتریش

از زیباترین و سرسبزترین کشورهای اروپایی می‌توان به اتریش زیبا اشاره نمود. کشور اتریش دارای دریاچه‌های زیبا، کوه‌های استوار و دره‌های سرسبزی می‌باشد که از مکان‌های دیدنی قاره اروپا به حساب می‌آید. از دیدنی‌های فوق العاده این کشور بی‌نظیر می‌توان به رشته کوه آلپ اشاره نمود که جزو جذاب‌ترین و زیباترین مقصد گردشگری و طبیعی در این کشور به حساب می‌آید. با حضور در این منطقه قطعاً آرامشی غیر قابل وصف را تجربه خواهید نمود.

انگلستان

کشور انگلستان بسیار دیدنی و شگفت‌انگیز می‌باشد. به طوری که با حضور در آن قطعاً از هر لحظه حضور در آن غافلگیر خواهید شد. قلعه‌های تاریخی، دهکده‌های زیبا و غیره می‌تواند مکانی جذاب را برای گردشگران ایجاد نماید. در ضمن لازم است بدانید کشور انگلستان دارای فرهنگ غنی می‌باشد و موسیقی و ورزش در این کشور سرآمد تمامی هنرها است.

 

 

تور اروپا

 

تور اروپا نوید گشت 

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم برای سفر به کشورهای اروپایی نیازمند اخذ ویزا می‌باشید که از قضا، ویزای کشورهای اروپایی بسیار دشوار و سخت به دست می‌آید.
این آژانس هواپیمایی تا آخرین مرحله پشتیبان و همراه شما برای اخذ ویزا و خرید تور اروپا می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم مراحل اخذ ویزا و خرید تور را به کارشناسان خبره این مجموعه بسپارید تا دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید و اوقاتی خوش و تعطیلاتی بی‌نظیر را سپری نمایید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید.
در ضمن لازم است بدانید خدماتی که به وسیله آژانس های هواپیمایی ارائه می‌گردد متفاوت می‌باشد. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم خرید تور خود را از این آژانس هواپیمایی انجام دهید. 
 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر